25.10.08 Reporter: diogenis 1 Response

Γράφει ο "Κορινθίων Βίος και Πολιτεία "
Γιατί ο Κώστας αντέγραψε τον Αλέκο;
Το θέμα και το ερώτημα είναι πραγματικά. Απευθύνονται μόνο σε Κορίνθιους που ''γνωρίζουν'' και δη σε δημοσιογράφους ''ξεφτέρια''
Περιμένουμε τα αναλυτικά σχόλιά σας.Δεσμευόμαστε ότι θα αναλύσουμε το ζήτημα εμπεριστατωμένα μέσα σε μερικές ώρες.Αν μας προλάβει κάποιος με ταυτόσημη ανάλυση με τη δική μας δεσμευόμαστε ότι θα δημοσιεύσουμε το δικό του σχόλιο στην ανάρτηση.
ΣΧΟΛΙΟ: Δεν υπάρχουν δημοσιογράφοι "ξεφτέρια"..αρα θα σε περιμένουμε...

Read more...

ΚΑΙ ΓΑΜΟΙ....ΚΑΙ ΚΗΔΕΙΕΣ

25.10.08 Reporter: diogenis 0 Responses
Korinthix
Με είχες μπερδέψει μέχρι τώρα.
Αφου σου πώ για μία ακόμα φορά οτι το γραψιμό σου είναι εξαιρετικό και μπαίνει πολύ βαθειά στα πράγματα, με είχες μπερδέψει γιατί σε είχα ταυτίσει με συγκεκριμμένο στέλεχος της Κίνησης Πολιτών.
Εκανα λάθος και απο την στιγμή που το εξομολογούμαι δημόσια με συγχωρείς ούτως ή άλλως.
Το κειμενό σου λέει όλη την αλήθεια με τρόπο αποστομωτικό.
Μπράβο σου...!

Read more...

ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΗ..ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ..!

25.10.08 Reporter: diogenis 1 Response
25 Οκτ 08, 19:36νυχι:
φαντάζεσαι να αναλάβουν και τον διευρυμένο Δήμο και να έχουμε ένα Γκ……. και εδώ; Μάλλον εκεί το πάνε το παιχνίδι για να δέσει το Μπλογκ.

25 Οκτ 08, 19:35νυχι:
Οι "πεφωτισμένοι" μου θυμίζουν κάποιους της παρέμβασης στο Λουτράκι. Ίδια τακτική, ίδιο στυλάκι, κουλτούρα, εφημερίδα, άρωμα γυναίκας, οικονομική ανεξαρτησία κ.λ.π.

25 Οκτ 08, 18:55νυχι:
Κάτι καλό γράφει και στα σχόλια του Korinthix για τους γάμους και τις κηδείες, καταστηματάρχης

Read more...

ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ

25.10.08 Reporter: diogenis 0 Responses
Αγαπητοί φίλοι λυπάμαι που δεν έχω την εφημερίδα να δημοσιεύω ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ σχόλια σε και αυτό που έστειλε φίλος/η:

"Ο/Η Ανώνυμος είπε...
καταστηματάρχης είπε... Απ' ότι διάβασα σε άλλο blog έγιναν κι' άλλοι Γάμοι και κηδείες,

- Ο Γάμος με γαμπρό τον Δικαίο, τον φανατικό "θαυμαστή" της νύφης!!!! ΚΙΝΗΣΗΣ
- Ο Γάμος (μοιχεία) με τους Εμπόρους, ως φαίνεται (ου μοιχεύσεις, είναι η εντολή του Πνευματικού μας πατέρα)
- Με την κατάληψη των κοινόχρηστων χώρων που έως τώρα προστάτευαν από τους καταστηματάρχες. Δεν τους πειράζει πλέον.
- Γάμος με την εξουσία Γιατί έδειξε ότι είναι πλούσια, έχει προίκα την έχουν προικισμένη δεν είναι η φτωχός συγγενής.
-Έγινε κηδεία με τους απλούς ανθρώπους, τους απλούς πολίτες και έδειξε ότι είναι κίνηση πολιτών ανωτέρας τάξης "ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ" όπως διάβασα, θεωρούν τους εαυτούς τους πολίτες ανωτέρας μόρφωσης και κοινωνικής υπόστασης, όλοι οι άλλοι είναι "παρακατιανοί"
-Κηδεία έγινε με τον ρεαλισμό και το πραγματικό πρόβλημα της αγοράς, ειδικά αυτήν την περίοδο, δώστε σουβλάκια και κλαρίνο, ο κόσμος ξεχνά ο κόσμος επικοινωνιακά ξεγελιέται και κερδίζουμε το παιχνίδι. Τροφοδοτούν Σ υ ρ ι ζ α με το λίπασμα της 'νέας τάξης'."

Read more...

ΓΚΙΩΝΗ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΣΕ...ΓΥΡΕΥΕΙ..!

25.10.08 Reporter: diogenis 0 Responses
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΡΙΑΝΗ:
Να τελειώσουμε με ένα πολύ σημαντικό θέμα που, παρότι φαίνεται τοπικό, αφορά όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για μια επένδυση δισεκατομμυρίων, την οποία οφείλει στο Ελληνικό Δημόσιο η εταιρεία που διαχειρίζεται το καζίνο Λουτρακίου. Οφείλει, δηλαδή, να κατασκευάσει μια μαρίνα εκατοντάδων θέσεων στο Λουτράκι. Η επένδυση έχει «κολλήσει» εδώ και χρόνια, λόγω μιας «περίεργης» απόφασης του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου. Θα ήθελα να μας πείτε αν γνωρίζετε το θέμα και τι προτίθεστε να κάνετε για αυτό.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ:
- Ζαχόπουλοι υπάρχουν πολλοί στο Υπουργείο Πολιτισμού. Δεν ήταν ένας και μόνος. Εννοώ, βέβαια, με αντίληψη Ζαχόπουλου. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Έχουμε υπογράψει μια σύμβαση εμείς και οι άνθρωποι του καζίνο. Η Ελλάδα εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις της, τους έδωσε την άδεια να κάνουν το καζίνο. Αυτοί δεν εκπλήρωσαν, για κάποιους λόγους, τις δικές τους υποχρεώσεις, όπερ σημαίνει ότι μπορεί, δυνάμει της σύμβασης, να κινηθεί η διαδικασία της αποβολής και να τελειώνει έτσι η υπόθεση.

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΡΙΑΝΗ:
- Μα υπάρχει γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που λέει ότι δεν είναι δική τους ευθύνη.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ:
- Είναι το ίδιο Νομικό συμβούλιο που έβγαλε την απόφαση για το Βατοπέδιο.


ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΡΙΑΝΗ:
- Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να είχαν κινηθεί καλύτερα οι τοπικές αρχές στο θέμα το συγκεκριμένο της μαρίνας;

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ:
- Όση δυνατότητα έχει ένας τοπικός παράγων να αποστεί άνωθεν εντολών. Πρέπει να καταλάβει ο Δήμαρχος Λουτρακίου - Περαχώρας ότι έχει ευθύνες, οι οποίες μπορεί να φθάσουν να είναι - πέρα από πολιτικές - μέχρι και ποινικές, για τις ανοχές τις οποίες δείχνει απέναντι στο καζίνο. Να συνειδητοποιήσει ότι εμείς παρακολουθούμε την πολιτική αυτή και θα φέρουμε το θέμα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Και για ενδεχόμενες τυχόν υπάρχουσες αυθαιρεσίες του καζίνο, και για τη διαρκή υποχώρηση απέναντι στις συμβατικές υποχρεώσεις που έχει.

Read more...

ΡΕ..ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΠΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΤΕ;

25.10.08 Reporter: diogenis 0 Responses


Με αυξήσεις από 250% μέχρι και 570%, αλλά και με τη θέσπιση νέων αλμυρότατων και παράλογων πόρων χαρατσώνει όλους τους ιδιοκτήτες μικρών ερασιτεχνικών σκαφών, αλλά ακόμα και τους ερασιτέχνες αλιείς οι οποίοι θα θελήσουν να μετονομάσουν τη βάρκα τους ή να καταργήσουν τα κουπιά και να τοποθετήσουν στη βάρκα μια μικρής ισχύος μηχανή, η κυβέρνηση της ΝΔ, με το ΦΕΚ 1535 της 4ης Αυγούστου του 2008 (οι νέες τιμές ισχύουν από τις 5 Οκτωβρίου και περιλαμβάνονται στον Νέο Κανονισμό Λιμένα, με αριθμό 45).

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του «Εθνους», η κυβέρνηση και ο πρώην ΥΕΝΑΝΠ, Γ. Βουλγαράκης, γνωρίζοντας πως ο λογαριασμός Κεφάλαιο Λιμενικής Αστυνομίας έχει καταργηθεί με δικό τους νόμο, τον Φεβρουάριο, και πως τα χρήματα αυτά πάνε στον κρατικό προϋπολογισμό, χαρατσώνουν εν γνώσει τους τούς πολίτες με διάφορες δικαιολογίες.

Φροντίζουν, μάλιστα, η εφαρμογή των νέων τιμολογίων να ξεκινήσει Οκτώβριο κι επομένως να τα βρουν μπροστά τους οι ιδιοκτήτες μικρών ερασιτεχνικών σκαφών την άνοιξη, με τη νέα σεζόν.
Και η δικαιολογία πως οι αλλαγές έγιναν για να εξυπηρετηθεί ο πολίτης και να μην ταλαιπωρείται κ.λπ. δεν αντέχουν στη λογική, γιατί αυξήθηκε ο χρόνος ανανέωσης, για παράδειγμα από 4 σε 8 χρόνια, αλλά το τελικό ποσό υπερβαίνει εκείνο που θα πλήρωνε ο πολίτης για την ανανέωση, σύμφωνα πάντα με έγκυρες πηγές του «Εθνους».
Εξάλλου, τα χρήματα πάνε κατά πρώτο και κύριο λόγο στον κρατικό προϋπολογισμό κι επομένως χαρατσώνεται ο πολίτης με κυβερνητική ευθύνη και μάλιστα στα... κρυφά.
Κι αυτό γίνεται για χιλιάδες ιδιοκτήτες μικρών σκαφών, ερασιτέχνες αλιείς, μισθωτούς και συνταξιούχους, σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Οι μισθοί είναι καθηλωμένοι, κι αν έπρεπε να μπουν κάποιες αυξήσεις θα έπρεπε να είναι μηδαμινές και λογικές και αφού πρώτα θα λαμβανόταν υπόψη από κυβέρνηση και ΥΕΝΑΝΠ η δυσχερέστατη οικονομική κατάσταση των πολιτών.
Ομως, τα νέα μέτρα είναι καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα και ως τέτοια θα κληθούν να τα επωμιστούν όλοι οι ιδιοκτήτες μικρών ερασιτεχνικών σκαφών.
Αξίζει να σημειωθεί πως και ο πολίτης, ο οποίος εξυπηρετείται από τις λιμενικές Αρχές, είναι βέβαιοπως θα αντιμετώπιζε τελείως διαφορετικά κάποιες λογικές αυξήσεις, ενώ τώρα αναμένονται, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, αντιδράσεις και διαμαρτυρίες που θα είναι απόλυτα δικαιολογημένες.
ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣΟι νέες τιμές είναι οι παρακάτω:
1 Η άδεια εκτέλεσης πλόων στοίχιζε συνολικά 28,54 ευρώ και τώρα έφθασε στα 73 ευρώ. Μόνο υπέρ κράτους, δηλαδή, το παλιό Κεφάλαιο Λιμενικής Αστυνομίας ήταν 7.000 δρχ., δηλαδή 20,64 ευρώ, και έφθασε στα 50 ευρώ
2 Η ανανέωση άδειας εκτέλεσης πλόων στοίχιζε 8 ευρώ και έφθασε στα 23 ευρώ. Ισχυε για 4 χρόνια και μέχρι τα 8 χρόνια που καθιερώθηκε να ισχύει τώρα πλήρωνε κάποιος 16 ευρώ για ανανέωση, ενώ τώρα πληρώνει 23.
3 Η άδεια ανέλκυσης - καθέλκυσης στοίχιζε 0,88 λεπτά και έφθασε για πάνω από 5 μέτρα σκάφος στα 5 ευρώ.
4 Το πιστοποιητικό κυριότητας σκάφους το λάμβανε ο ενδιαφερόμενος μόνο κατόπιν αίτησης και στοίχιζε 5.000 δρχ., δηλαδή 15 ευρώ. Τώρα έγινε υποχρεωτικό και στοιχίζει 35 ευρώ.
5 Επίσης, αν αλλάξεις μηχανή ή βάλεις μηχανή έστω και μικρής ισχύος στην κωπήλατη βάρκα, πληρώνεις 15 ευρώ. Ενώ θα έπρεπε τουλάχιστον να υπάρχει κλιμάκωση, ανάλογα με την ιπποδύναμη της μηχανής ή αν προσθέτει κάποιος και δεύτερη μηχανή στο φουσκωτό του κ.λπ.

Read more...

s4ris4 ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ

25.10.08 Reporter: diogenis 1 Response
Τα παρακάτω σχόλια μου άνοιξαν τα μάτια και είμαι στα ίχνη δυνατού σκανδάλου.Σε ευχαριστώ..!



ΜΚ: Στο περιβάλλον του δημάρχου να ψάχνετε και στους τραπεζικούς εγκεφάλους της αυλής του.

23 Οκτ 08, 23:34
s4ris4:
και για να μην σε ταλαιπωρω απλα σου λεω οτι ο βασικοι μετοχοι της dionic (παπαπασχαλης, ρουμπας, χαλαρης) ειναι μετοχοι στην εν λογω τραπεζα..... αρα ολοκληρωθηκε το παζλ dionic=διαδικασια=τραπεζα=?

23 Οκτ 08, 23:26
s4ris4:
ψαξε ακομα φιλε γιαννη και θα δεις οτι η θυγατρικη της dionic ονοματι donic αιολικη αναπτυξη αε εχει καταθεσει αιτηση για αδεια αιολικου παρκου στην Κορινθια με κεφαλαια απο την εν λογω τραπεζα .....

23 Οκτ 08, 20:59
s4ris4:
και ποια η "σχεση¨ του δ/ντος συμβουλου της διαδικασιας κου καινουργιου (επωνυμο ειναι) με την εν λογω τραπεζα.. στα ειπα ολα γιαννη!!! ΕΡΕΥΝΑ τωρα!!!!!

23 Οκτ 08, 20:56
s4ris4:
ψαξε λοιπον αν στα γενικοτερα περουσιακα στοιχεια της εν λογω τραπεζας υπαρχουν μετοχες της περι ου ο λογος εταιρειας ή και τι αλλο υπάρχει..... δεν μπορω να πω περισσοτερα.

23 Οκτ 08, 20:47
s4ris4:
επισης ψαξε αν η εν λογω εταιρεια (διαδικασια α.ε.) εχει παρει δουλειες και με ποιο τροπο περαν του δημου και απο δημοτικες επιχειρησεις που επισης συσχετιζονται με την μεγαλυτερη επιχειρηση της πολης

23 Οκτ 08, 20:43
s4ris4:
ψαξε λιγο την ¨εμπλοκη¨ γνωστης ελληνικης τραπεζας που εχει ποσοστα στην μεγαλυτερη επιχειρηση της πολης του λουτρακιου.... με την εν λογω εταιρεια (διαδικασια α.ε.).

Read more...

ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ ΠΟΠΗ

25.10.08 Reporter: diogenis 0 Responses
Πόπη το email σου μπορεί να το έστειλες στον Μπούς αλλά σε μένα δεν το έστειλες..
Κάτι κάνεις λάθος...!

Read more...

ΠΕΡΙ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΩΝ

25.10.08 Reporter: diogenis 1 Response
25 Οκτ 08, 00:25 νυχι:
Πέρσι έλεγε στους καταστηματάρχες της παραλίας ότι αν δεν κάνουν μήνυση στον Kασίμη είναι εχθροί, άρα και του Δήμου
25 Οκτ 08, 00:21 νυχι:

αυτός δε ο της παραλίας είναι (υπο)φωτισμένος!!! με συγκεκριμένο ρόλο
25 Οκτ 08, 00:15 νυχι:

Σημαντικό και πολύ αξιοπρόσεκτο οτι το "πεφωτισμένοι" σας βρίσκει σύμφωνους και το αποδέχεστε;;;;;;;;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Αποδέχθηκα το πεφωτισμένοι με εισαγωγικά και συμφωνώ απολύτως στα σχολιά σου.
Ο.."της παραλίας" άγεται και φέρεται στα κουτσομπολία γιατί είναι επιρρεπής όπως και πολύ άλλοι που μπερδεύουν το καθήκον με τις ουζοπαρέες...
Αλλά αυτό συμβαίνει με όσους είναι κίμβαλα..αλλαλάζοντα και δεν έχουν καμία προσωπική γνώμη...
Για αυτό έλεγε και ο παπούλης ο Πλάτωνας αφού του είχαν πρήξει τα συκώτια και τον είχαν σκάσει οι αδαείς οτι την πολιτεία...πρέπει να την κυβερνάνε οι σοφοί...!!!
Και μην μου πεί κανένας οτι αυτό δεν είναι δημοκρατικό γιατί θα τον ρωτήσω είναι δημοκρατικό να μας κυβερνούν αγγράματοι,αρπακτικά...ηλίθιοι (ξέρω εναν δήμαρχο τέτοιο)...νεόπλουτοι και κουτοφαντασμένοι ανίκανοι και ημιμαθείς;
Που το βρήκαμε αυτό ως δημοκρατία;

Read more...

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ

25.10.08 Reporter: diogenis 0 Responses
Κάποια απο τα σχόλια που μου κάνετε με προκαλούν να κάνω ολόκληρη εκπομπή στο DRTV το οποίο πρέπει να σας πώ οτι πιάνει πλέον καμπάνα στην Κορινθία στο κανάλι 46 αλλά και στο 62..
Κάποιοι με πιάνεται αδιάβαστο και το ευχαριστιέμαι.
Αν μπορούσατε να μου δώσετε περισσότερα στοιχεία να είστε σίγουροι οτι θα τα αξιοποιούσα δημοσιογραφικά με έρευνα..
Πάντως είναι αλήθεια οτι με την βοηθειά σας βγαίνουν κάποια πράγματα.

Read more...

ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

25.10.08 Reporter: diogenis 0 Responses
Δυστυχώς για ένα διήμερο δεν μπόρεσα λόγω σοβαρής εργασίας να τρέξω το μπλόγκ με αποτέλεσμα να μείνει λίγο πίσω.Βλέπετε το μεροκάματο κάποιες φορές μας πάει πίσω...Επανήλθα όμως..

Read more...

ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

25.10.08 Reporter: diogenis 0 Responses
Δυστυχώς για ένα διήμερο δεν μπόρεσα λόγω σοβαρής εργασίας να τρέξω το μπλόγκ με αποτέλεσμα να μείνει λίγο πίσω.Βλέπετε το μεροκάματο κάποιες φορές μας πάει πίσω...Επανήλθα όμως..

Read more...