Ελα να τα πάρουμε απο την αρχή φίλε...!

18.7.09 Reporter: diogenis 1 Response
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας
"
Ο παραγοντισμός και το μέτρημα...!":

Η πρόθεσή μου κ. Λάμπρου δεν είναι να σε βρίσω.
Το σχόλιό σου αποδεικνύει του λόγου του αληθές.

1. Ενας αλεξιπτωτιστής που μόλις έπιασε τα 50 θυμάται τη Κόρινθο μόνο για την αρμέξει επαγγελματικά και να βγει δήμαρχος, χωρίς δύο ονόματα δίπλα του, χωρίς πολιτικό λόγο, μόνιμος κουτσομπόλης και σχολιαστής στα στέκια, με "πολιτικούς φίλους" εκτός πόλης, που βγήκε κατά λάθος σύμβουλος, με μηδενική συνεισφορά στα κοινά μέχρι σήμερα, που 3 χρόνια δήθεν επικεφαλής γινόταν ρεζίλι σε κάθε Συμβούλιο, συγκρίνεται με το Γιώτη ...

2. Ο Γιώτης δέχεται με εξαιρετική αρχοντιά τη κριτική και το ξέρεις.
Τι έχεις να κρίνεις σε άλλους ; Το θέατρο μπροστά στις κάμερες ;
3. Με τον Πνευματικό επιβεβαιώνεις ότι είστε φίλοι πολλά χρόνια.
Κάποια στιγμή θα ξαναγίνετε φίλοι. Αξίζει να το συzητήσουμε ;
4. Για το καζίνο έχω άποψη. Αμα τα έπαιρνες, θα ήσουν καλός με το καζίνο αλλά πιο αντικειμενικός με όλα τα υπόλοιπα. Η μισή Κορινθία τρώει ψωμί εκεί μέσα. Σκέψου το.
5. Εχεις σκεφτεί ότι η πόλη είναι υποταγμένη στους παράγοντες ώστε να μην μπορεί να αναπνεύσει κανείς. Το γεγονός ότι παίζεις τον Κασίμη μου κάνει έκπληξη. Ισως να είναι η εξαίρεση.
6. Ξέρεις ότι δεν έχουμε άδικο να μην εμπιστευόμαστε τις εφημερίδες. Απευθύνεστε κυρίως σε αυτούς που δε ξέρουν. Υπάρχουμε και οι άλλοι που δε καταπίνουμε.

Θαμώνας κέντρου



ΤΙ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ
Μου αρέσει ο διάολογος αυτός και τον συνεχίζω παρά το γεγονός οτι θίγεται ένας άνθρωπος που δεν συμμετέχει.Μου δίνεις την ευκαιρία να πώ μερικά πράγματα και παρακαλώ και την δική σου ανοικτή διάθεση για ένα διάλογο που μπορεί να προσθέσει κάποια στοιχεία θετικά στο μυαλό όσων παρακολουθούν το μπλόγκ αυτό.
ΚΑΝΕΝΑΣ στα δημόσια πράγματα δεν είναι προϊόν παρθενογέννησης ούτε και άγιος. Αλλά και στην ζωή κανείς δεν είναι ΟΣΙΟΣ όλοι έχουμε κάνει λάθη, έχουμε αδυναμίες και πάθη.
Ολοι έχουμε δεί όνειρα να πνίγονται και προθέσεις να εξελίσσονται σε εφιάλτες.
Στην πολιτική δε η αγαθή πρόθεση δεν υπήρξε ούτε και θα υπάρχει. Η φιλοδοξία γεννά και τους ηγέτες και τους εφιάλτες.Η φιλοδοξία και πολλές φορές το σύνδρομο της αναγνώρισης μας βγάζει μπροστά...Οι συγκυρίες είναι αυτές και μαζί η ωριμότητα που δικαιώνουν η αδικούν μία προσπάθεια.
Οταν ήμουν 25 χρονών ήμουν πρώτος αναπληρωματικός βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στην Κορινθία. Εϊχα άγιες προθέσεις (εγώ το ξέρω αυτό) και καμία διαπλοκή αλλά δεν είχα ωριμότητα με αποτέλεσμα να φύγω απο το ΠΑΣΟΚ όταν ήταν η ώρα μου...να γίνω βουλευτής. Μετά το ένα λάθος φέρνει και άλλο..ώσπου κάποια στιγμή αντιλαμβάνεσαι οτι έχεις οδηγηθεί σε ψυχικό και πνευματικό αδιέξοδο...αφού έχεις διαλυθεί και κοινωνικά και αλλάζεις τρόπο ζωής...!
Αλλοι είναι πιο τυχεροί με την συγκυρία.
Και αν θέλετε μιλάμε για πρόσωπα,για θυσίες στην πολιτική και την κοινωνία αλλά και για την εξελιξή τους...που θυμίζει πύραυλο.
Παπαληγούρας-Μανωλάκης-Μπεγλίτης-Δήμας απο την μία μέρα στην άλλη είτε λόγω συγκυριών είτε λόγω πολιτικής προίκας βρέθηκαν στην κορυφή χωρίς να περάσουν απο το βασανιστήριο της καθημερινότητας..της φθοράς...της τριβής...της επιβίωσης...!
Υπάρχουν δηλαδή δύο ταχύτητες.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 1η: ΘΑ ΨΗΦΙΖΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ
-Η φιλία είναι ευθύνη και όχι ευκαιρία. Δεν θα ξαναγίνω λοιπόν φίλος με τον Αλέκο. Θα τον ανέχομαι και θα με ανέχεται πλέον....Μην ξεχνάς οτι είμαι απο την οροσειρά της Περαχώρας...
Ως πρόσωπο δεν ψηφίζω στην Κόρινθο για να τον στηρίξω και ως εφημερίδα θα προσπαθήσω να μην τον αδικήσω. Το ίδιο θα κάνω και με τους άλλους.
Αν ψήφιζα στην Κόρινθο θα ΨΗΦΙΖΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ...την κριτικάρω όμως γιατί ενώ λέει οτι είναι μετακομματική στην ουσία έχει όλα τα στοιχεία μίας ανοικτής μετα-κουμουνιστικής οργάνωσης..χωρίς να είναι κουμουνιστές...!
Θα την ψήφιζα γιατί η ποιότητα (σε ατομικό επίπεδο) των στελεχών της είναι η μόνη ελπίδα για αλλαγή σε ένα δημοτικό καθεστώς που αναπαραγάγει συμφέροντα...και μετριότητα...Οι περισσότεροι τουλάχιστον έχουν κουλτούρα...(θα μου την πέσουν για το κουμουνιστικό αλλά αυτό πιστεύω). Μπορούν να γίνουν η "άλλη φωνή" που τόσο χρειάζεται η Κόρινθος...!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 2η: ΠΕΡΙ ΛΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΛΙΑΠΗ
Συμφωνώ οτι ο Κώστας Γιώτης έχει χιούμορ και μου είναι συμπαθής.Συμφωνώ οτι αντιμετωπίζει την κριτική με αρχοντιά. Το έχει διαπιστώσει.
Διαφωνώ σε όσα λες για τον Λούμπα και είμαι σίγουρος οτι τον ξέρεις απο απόσταση.
Αν τον γνωρίσεις δεν έχει καμία σχέση με αυτά.
Ισως να μην κάνει για πολιτικός ή δήμαρχος αλλά δεν είναι αρπακτικό.
Μπορεί να είναι υπέρμετρα φιλόδοξος αλλά όχι τυχοδιώκτης
Οσο για τα κουτσομπολία κράτα μικρό καλάθι. Οσοι κάθονται στα ορθάδικα ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ και δεν ξεφεύγει κανένας απο αυτό.
Μην ξεχνάς οτι οι αντίπαλοι του Κώστα Γιώτη του χρεώνουν τα ίδια...!
Επί της ουσίας όμως κάνεις ένα ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΛΑΘΟΣ
Οι Γιώτης και Λούμπας ΠΡΕΠΕΙ να πάνε μαζί στις εκλογές για να υπάρξει αλλαγή.
Αυτό λέω και στον Πάνο Λούμπα κάθε μέρα...
Δεν στηρίζω την διασπασή τους λοιπόν.
Θα στο επιβεβαιώσουν και οι δύο..
ΟΜΩΣ
Αν τον τσιτώνετε έτσι τον Λούμπα ..τον ισοπεδώνετε και τον ευτελίζετε θα τον κάνετε ορκισμένο εχθρό...!
Σκέψου του αυτό...
Εδώ θέλω την απαντησή σου και πρόσεξε.
Ξέρω και τα κουταλοπήρουνα των στελεχών που αυτή την στιγμή έχει μαζί του ο Κώστας.
Δεν έχει ακόμα και πολύ καλύτερους...Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που είναι εξαιρετικοί....
Να σου πώ ένα παράδειγμα. Θεωρώ πολύ καλή περίπτωση τον μηχανικό τον κ.Πανταζή (ευτυχώς έχει άδεια ο "Τι με λες") και ας λένε κάποιοι οτι είναι ακροδεξιός (δεν ξέρω αν είναι ο άνθρωπος),τον γιατρό επίσης τον Κωνσταντογιάννη...Είναι έντιμοι και συνειδητά χρήσιμοι πολίτες.
Αν ο Λούμπας είναι "γραφικός" ο κ.Λιάπης πως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί; Ανανεωτής;
Εν πάση περιπτώση θέλεις να μπούμε και πιο βαθειά;

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 3η: ΠΩΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ;
Εγώ θεωρώ οτι ένας κακός δήμαρχος πρέπει να παίρνει πόδι.
Επίσης θεωρώ οτι ο Γιώτης αν γίνει δήμαρχος ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
Για να γίνει ένας δεξιός στην Κόρινθο δήμαρχος σήμερα πρέπει!
Α. Να έχει ενότητα στο κόμμα τους
Β. Να κάνει διευρύνσεις
Γ. Να τον στηρίξουν οι βουλευτές και η ΝΟΔΕ
ΑΛΛΑ
Μία ακόμα δήλωση του Στεριόπουλου σαν την τελευταία θα το "κάψει το μαγαζί" πριν καν ανοίξει...Ηταν προβοκατόρικη εναντίον του Γιώτη ( η γνώμη μου)...
Η κα. Κόρκα θα βάλει την κόρη της μέσα στον συνδυασμό Γιώτη;;;;; Ο κ.Κόλλιας θα βάλει την γυναίκα του;;;; Η κα. Μαρία Πανταζή θα μπεί για να στηρίξουν οι Παπαληγουρικοί;;;; Ο Θωμάς τι θα κάνει;;;
Αν δεν γίνουν τα παραπάνω και ο Γιώτης και ο Λούμπας και ο Θεός ο ίδιος είναι πουλημένοι απο χέρι και χαμένοι...
Διότι πολλοί απο τους παραπάνω ΜΙΛΑΝΕ καιρό τώρα και με τον Αλέκο...!!!!
Ναι είναι αλήθεια οτι απο όλους τους δεξιούς ο κ.Γιώτης έχει σαφές προβάδισμα σήμερα,μην ισοπεδώνεται τους άλλους όμως γιατί θα τους χρειαστείτε και τότε θα έχω δίκιο εγώ..!!!!
Γράφω όσο πιο δημοσιογραφικά μπορώ ντοκουμέντα... και απαντώ σκόρπια και σε άλλα ερωτήματα!!!!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 4η: ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ KAI BLOGS
Ναι οι εφημερίδες συνολικά έχουν κρίση αξιοπιστίας...Ακόμα χειρότερα είναι τα τοπικά κανάλια.
Αλλά και τα blogs ενώ βρίζουν τις εφημερίδες οτι περνάνε όλο τους ίδιους και τους ίδιους ΚΑΝΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...
Δυστυχώς και τα μπλόγκς για 3-4 πρόσωπα ΜΟΝΟ ΓΡΑΦΟΥΝ...και οι επισκέπτες 3-4 πρόσωπα σχολιάζουν...Το βλέπεις;
ΓΙΑΤΙ ΚΩΦΕΥΣΑΝ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ -Στην αποκάλυψη για το Πανεπιστήμιο; -Στην αποκάλυψη για την Μη κυβερνητική οργάνωση; -Στην δήλωση Στεριόπουλου -Στα προβλήματα Λουτρακίου-Καζίνο; ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ;;;;;
Γιατί τα Κορινθιακά μπλόγκ όταν βλέπουν μία αποκάλυψη σε απέναντι μπλόγκ δεν την αναδεικνύουν....Μην τα φορτώνεις όλα στον τύπο γιατι είναι κομμάτι του προβλήματος και όχι το ΟΛΟΝ πρόβλημα...!!!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ 5η: ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ
Για το καζίνο θα κάνουμε άλλη μέρα συζήτηση. Εμείς εδώ διαχωρίζουμε την επιχείρηση που παση θυσία πρέπει όλοι να προστατεύσουμε γιατί αλλοιμονό μας αν κλείσει απο τις λαθεμένες επιλογές στελεχών που συμπεριφέρονται με ΝΕΠΟΤΙΣΜΟ.Θα επανέλθω για αυτό.
Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την δυνατότητα να πώ μερικά πράγματα.
Μου έδειξες το ερέθισμα..!

Read more...

Ο παραγοντισμός και το μέτρημα...!

18.7.09 Reporter: diogenis 1 Response
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας
"Ολοι οι υποψήφιοι δημαρχοί μας":
"Πάντως κ. Λάμπρου δε λέτε όχι στον παραγοντισμό ...
Πέρα από τη στήριξη στον Πνευματικό, ενδιαφέρεστε να προωθήσετε και μερικούς γραφικούς.
Είναι σίγουρο ότι προτιμάτε το Λούμπα και τον εμφανίζεται ίδιας ποιότητας και αξίας με τον Γιώτη. Είναι σοβαρό αυτό ;
Το πάθος σας για παραγοντισμό σας στέρησε το εισόδημα από το Καζίνο.
Το ίδιο πάθος τώρα σας βάζει να στηρίζει είτε αποτυχημένους είτε γραφικούς.
Δεν σας κατανοώ.
Θαμώνας κέντρου "
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
1.Πως μετρά κανείς την ποιότητα Γιώτη-Λούμπα. Ποιό είναι το μέτρο;
2.Με τον Πνευματικό αν και φίλοι 30 χρόνια οι προσωπικές μας σχέσεις (με ευθύνη τ0υ) είναι άθλιες και επιθετικές πάλι απο την πλευρά του...
3.Και οι αποτυχημένοι (και εγώ αναμεσά τους) και οι γραφικοί έχουν δικαίωμα να είναι φίλοι πέρα απο την πολιτική και να πίνουν ένα κρασί. Δεν νομίζεις;
4.Μέχρι τώρα απαγορευόταν η κριτική στην "Κίνηση Πολιτών"...τώρα πρέπει υποχρεωτικά να λέμε οτι και ο Κώστας Γιώτης είναι Θεός;

5 Εχεις δίκιο όταν ήμουν νεώτερος ο παραγοντισμός ήταν πάθος.
Οπως είναι σε ΟΛΟΥΣ όσους με κάθε τρόπο ασχολούνται με τα κοινά.
Αν δεν σου αρέσει να παραγοντίζεις δεν ασχολείσαι ούτε με τον εξωραϊστικό σύλλογο της περιοχής σου...!
Αρα δεν με βρίζεις την αλήθεια λες.
Ομως εδω και 3 χρόνια εγώ ΑΠΕΧΩ απο κοινωνικές εκδηλώσεις,γκαλά και συναθροίσεις...Αηδιάζω...
Και δεν είναι για να μην παραγοντίζω απλά άλλαξε ο τρόπος ζωής μου..
Οσο για το καζίνο...έχεις άδικο. Είναι μεγάλο θέμα και αν έχεις κέφι το ανοίγουμε όποτε μου πείς...Εκεί το παιχνίδι δεν είναι ο παραγοντισμός...άλλα ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΑ...!
Για το τελευταίο είμαι στην διαθεσή σου...!!!



Read more...

Ο Παπαληγούρας-ο Μουρίκης-ο Ζαχαριάς και η χερσαία ζώνη

18.7.09 Reporter: diogenis 0 Responses

Η αφορμή για να γράψω προχθές αυτά που έγραψα ήταν δηλώσεις του κ. Μουρίκη που διάβασε σε blog μετά το πέρας της συσκέψεως στο ΥΕΝΑΝΠ. Απλά δεν μου αρέσουν οι πρακτικές τέτοιου είδους. Το λάθος πιστεύω που έκανε ο κ. Μουρίκης δηλώνοντας ότι "...με το που αλλάξουν οι επιχειρηματίες τις κατασκευές κ.τ.λ. θα πάρουν νόμιμες άδειες" είναι διότι πήγε αδιάβαστος στην σύσκεψη και φυσικά όταν δεν γνωρίζεις το αντικείμενο δεν παίρνεις και μυρωδιά. Ο Υπουργός είπε ότι θα αλλάξουν όλες οι κατασκευές με ομοιόμορφες κατασκευές, φιλικές προς το περιβάλλον που θα εξυπηρετούν....κ.τ.λ.

Κάποιος που είναι σχετικός με το αντικείμενο και αφού πριν έχει διαβάσει τον νόμο καταλαβαίνει ότι οι κατασκευές θα γίνουν από τον φορέα διαχείρισης και θα ενοικιαστούν στους ιδιώτες, νόμιμα και ωραία. Κάποιος που θέλει να προλάβει προφανώς να αρπάξει κανένα ψήφο σε περίπτωση που είναι υποψήφιους του χρόνου την πατάει με δηλώσεις τέτοιου τύπου. Με αφορμή αυτό σχολίασα τα υπόλοιπα διότι μπορεί ο κ. Μουρίκης να είναι αξιόλογος και να έχει κάνει έργο στον Δήμο Σικυωνίων αλλά όσο πλησιάζουν οι εκλογές δεν μας τα λέει καλά. Το θέμα φυσικά και το έλυσε ο κ. Παπαληγούρας αφού είναι ο μοναδικός που μπορεί να ξέρει από πρώτο χέρι όλες τις παραμέτρους την νομοθεσίας. Μην ξεχνάτε ότι σαν Υπουργός διοικεί το Λιμενικό Σώμα που έχει την ευθύνη για την αστυνόμευση της Χερσαίας Ζώνης Λιμένα. Λέτε οι Λιμενικοί στο Υπουργείο να μην έβρισκαν στον Υπουργό τους λύση νόμιμη; Αφού λοιπόν η λύση βρέθηκε ο κ. Παπαληγούρας τους φώναξε και τους είπε τι θα κάνουν. Θα μου πει κάποιος δεν θα μπορούσε να τους δώσει εντολές τηλεφωνικά στο Λιμενικό Ταμείο και στον Δήμο. Μην ξεχνάτε ότι έρχονται εκλογές και με την ενέργεια του αυτή ο Υπουργός έδωσε μπόνους και στον κ. Μουρίκη αλλά και στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Χρ. Ζαχαριά που ήταν παρών, αφού αν ο κ. Τσουλούφας δεν κατέβει οι δυό τους είναι οι επικρατέστεροι και γιαυτό ο Υπουργός τους κάλεσε και τους δύο. Βέβαια ο κ. Ζαχαριάς πιο έμπειρος δεν μπήκε σε μονοπάτια που δεν γνωρίζει κάνοντας δηλώσεις για να ακουστεί το όνομα του. Αυτό ήθελα να αναδείξω κ. Λάμπρου και όχι τα νομικά θέματα που αφορούν την Χ.Ζ.Λ Κιάτου. Σε αυτά μπορεί να έχει πρόσβαση ο κάθε πολίτης, να μελετήσει και να βγάλει τα συμπεράσματα του. Απλά πρέπει ο κόσμος να ξέρει ποιος ενήργησε διότι οι μέρες είναι πονηρές και κρύβουν σκοπιμότητες. Καλή συνέχεια και ευχαριστώ για την φιλοξενία...
ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ

Read more...

Μία επιστολή που βάζει πολλά πράγματα στην θέση του για την χερσαία ζώνη

18.7.09 Reporter: diogenis 0 Responses

Αξιότιμε κ. Λάμπρου,
στο θέμα με τις κατασκευές στην Χερσαία Ζώνη Λιμένα του Κιάτου τα πράγματα είναι απλά. Η νομοθεσία που αφορά τον Αιγιαλό και την παραλία καθώς και την χερσαία ζώνη Λιμένα και ρυθμίζει την χρήση της είναι ο Ν. 2971/2001 (ΦΕΚ 285 Α’) με τίτλο "Αιγιαλός, παραλία και άλλες διατάξεις". Στην παραλία που αναφέρει ο κύριος Χρ. Ντούσικος απαγορεύεται οποιαδήποτε κατασκευή. Σύμφωνα με το άρθρο 2 του ανωτερω νόμου στην παρ. 3 αναφέρει ότι ο κύριος προορισµός των ζώνων αυτών είναι η ελεύθερη και ακώλυτη πρόσβαση προς αυτές.

Κατ’εξαίρεση ο αιγιαλός, η παραλία, η όχθη και η παρόχθια ζώνη µπορούν να χρησιµεύσουν για κοινωφελείς περιβαλλοντικούς και πολιτιστικούς σκοπούς και για απλή χρήση της παραγράφου 1 του άρθρου 13, καθώς επίσης και για την εξυπηρέτηση υπέρτερου δηµοσίου συµφέροντος. Στην παράγραφο 4 αναφέρει ότι Στον αιγιαλό, την παραλία, την όχθη και την παρόχθια ζώνη δεν επιτρέπεται η κατασκευή
κτισµάτων και εν γένει κατασκευασµάτων, παρά µόνο για την επιδίωξη των σκοπών, που
αναφέρονται στην προηγούµενη παράγραφο.
Οπότε είναι ξεκάθαρο ότι στον Αιγιαλό και στην παραλία απαγορεύονται οι κατασκευές πλην των εξαιρέσεων, εκτός αν θεωρήσουμε ότι ένα κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος εξυπηρετεί πολιτιστικούς σκοπούς.
Το θέμα μας όμως δεν είναι η παραλία αλλά η χερσαία ζώνη λιμένα το τονίζω. Στο άρθρο 22 του ιδίου νόμου αναφέρετε ξεκάθαρα ότι "Οι χώροι και όλα εν γένει τα κτήµατα, που περιλαµβάνονται στη ζώνη λιµένα είναι κοινόχρηστα δηµόσια κτήµατα και ανήκουν στο ∆ηµόσιο κατά κυριότητα, η χρήση όµως και η εκµετάλλευσή τους ανήκει στον οικείο φορέα διοίκησης και εκµετάλλευσης λιµένα.
Αν στη ζώνη λιµένα περιλαµβάνονται ιδιωτικά κτήµατα, απαλλοτριώνονται αναγκαστικά για λόγους δηµόσιας ωφέλειας υπέρ του ∆ηµοσίου µε δαπάνες του αρµόδιου φορέα διοίκησης και εκµετάλλευσης λιµένα και σε περίπτωση αδυναµίας του µε δαπάνες του ∆ηµοσίου σύµφωνα µε τις κείµενες διατάξεις." Είναι ξεκάθαρο ότι κανένας δεν μπορεί να έχει ιδιοκτησία εντός της χερσαίας ζώνης λιμένας και φυσικά αν δεν είσαι ιδιοκτήτης δεν μπορείς να λάβεις άδεια για κατασκευή σύμφωνα με τον Γενικό Οικοδομικό Κανονισμό. Για τον λόγο αυτό αν πρέπει να γίνει ένα έργο από ιδιώτη π.χ. από μια Βιομηχανία ακολουθείται άλλη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 14. .
Ο μοναδικός που μπορεί να κάνει έργο είναι ο φορέας διαχείρισης του λιμένα δηλαδή στην περίπτωση μας το Λιμενικό Ταμείο Κορίνθου. Το Λιμεναρχείο σε καμιά περίπτωση δεν εκδίδει άδεια οικοδομής όπως αναφέρει ο κ. Χρ. Ντούσικος . Το Λιμεναρχείο αφού κατατεθεί η παραχώρηση για να γίνει κάποιο έργο εκδίδει αστυνοµικής φύσεως, άδεια, χωρίς αυτή δεν μπορεί να ξεκινήσει η εκτέλεση του έργου και ας έχει τις νόμιμες εγκρίσεις.. Μονό αστυνομικής φύσεως άδεια μπορεί να εκδώσει το Λιμεναρχείο και τίποτα άλλο και φυσικά αφού πρώτα έχουν δοθεί οι εγκρίσεις για το έργο από τις Υπηρεσίες που αναφέρονται στο άρθρο 14.
ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ



Read more...

Διακομματική στη Βουλή για τα προβλήματα των ΜΜΕ

18.7.09 Reporter: diogenis 0 Responses

Τη σύσταση διακομματικής επιτροπής, η οποία θα εξετάσει το θέμα της ποιότητας της ενημέρωσης καθώς και της αντιμετώπισης της κρίσης και το μέλλον των ΜΜΕ, έκανε χθες αποδεκτή η κυβέρνηση μέσω του υφυπουργού Εσωτερικών Κώστα Γκιουλέκα, αρμόδιου για τα ΜΜΕ, έπειτα από σχετικό αίτημα της ΕΣΗΕΑ.

Ο υφυπουργός, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, προανήγγειλε εξάλλου τη σύσταση ακόμα μιας επιτροπής που θα εξετάσει τα θέματα του ηλεκτρονικού Τύπου, αλλά και ένα πρόγραμμα σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας προκειμένου οι μαθητές να εξοικειωθούν με τον έντυπο Τύπο.

Σ' ό,τι αφορά την κρατική διαφήμιση, ο κ. Γκιουλέκας συμφώνησε ότι η κατανομή της θα ήταν σωστό να γίνεται από έναν κρατικό φορέα.

Ενταση την ίδια στιγμή προκλήθηκε στην επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, η οποία ακροάστηκε τον πρόεδρο της ΕΡΤ Χρήστο Παναγόπουλο.

Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Απόστολος Κακλαμάνης, Φίλιππος Πετσάλνικος και Γιώργος Πεταλωτής τον κατηγόρησαν ότι επί των ημερών του η δημόσια τηλεόραση έχει μετατραπεί σε φερέφωνο της κυβερνητικής παράταξης, καθώς και ότι πληρώνει αδρά αργόμισθους δημοσιογράφους και υπαλλήλους.

Κατά τη συνεδρίαση ετέθη και το θέμα της απόλυσης της δημοσιογράφου Νατάσας Θωμά, αλλά και της μη επαναπρόσληψης του πρώην νομικού συμβούλου της ΕΡΤ κ. Κωστόπουλου, που έχει αμετάκλητη απόφαση από τον Αρειο Πάγο.

Τόσο οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ όσο και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Φώτης Κουβέλης υποστήριξαν ότι η απόλυση της δημοσιογράφου έγινε για λόγους καθαρά πολιτικούς, καθώς η διοίκηση της ΕΡΤ αντέδρασε στην επιμονή της κ. Θωμά να μεταδώσει το αιφνίδιο κλείσιμο της Βουλής τον περασμένο Μάιο.

Ο πρόεδρος της ΕΡΤ αρνήθηκε τις επικρίσεις αυτές, αν και δεν δεσμεύτηκε ότι θα εφαρμόσει τη δικαστική απόφαση για τον κ. Κωστόπουλο.

Σ' ό,τι αφορά την κ. Θωμά, υποστήριξε ότι η απόλυσή της προήλθε έπειτα από ανώνυμη καταγγελία διότι κατείχε δύο θέσεις αορίστου χρόνου στην ΕΡΤ και στο Μακεδονικό Πρακτορείο. Κάτι, ωστόσο, που κατά τους βουλευτές δεν συνιστά λόγο απόλυσης μέσω εξωδίκου, ενώ οδηγεί σε ακυρότητα την καταγγελία της σύμβασής της.



Read more...

"Απλοποίηση διαδικασιών και διαφάνεια"

18.7.09 Reporter: diogenis 0 Responses

Συνεργασία με τον υπουργό Ανάπτυξης, Κωστή Χατζηδάκη, είχε στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής. Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι συζητήθηκε υπό κατάρτιση σχέδιο νόμου για την απλοποίηση της διαδικασίας στην ίδρυση επιχειρήσεων, ώστε από 17-18 βήματα, που χρειάζονται σήμερα, να απαιτούνται μόλις 3 με 4.
«Στόχος είναι να γίνει πιο εύκολη η ζωή των νέων επιχειρηματιών και ιδίως των μικρομεσαίων επιχειρήσεων», είπε ο κ. Χατζηδάκης.

Επίσης, ανακοίνωσε ότι η κυβέρνηση θα προωθήσει περαιτέρω τη διαφάνεια στις προμήθειες του δημόσιου τομέα, με ένα πιο σύγχρονο, πιο διαφανές και πιο ευρωπαϊκό σύστημα, το οποίο θα αξιοποιεί και τις δυνατότητες του διαδικτύου.
«Η διαφάνεια είναι ψηλά στις κυβερνητικές προτεραιότητες», τόνισε ο υπουργός, σημειώνοντας ότι στόχος είναι να θα δημοσιοποιούνται, μέσω διαδικτύου, όλες οι προμήθειες και οι διαγωνισμοί.
Απαντώντας σε ερώτηση για δημοσιεύματα σχετικά με τη δημιουργία πυρηνικών εργοστασίων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από τη ΔΕΗ, ο κ. Χατζηδάκης είπε «δεν είναι στις προτεραιότητές μας, ισχύουν οι παλαιότερες τοποθετήσεις μας».

Read more...

OΠΑΠ: Aναστολή των κινητοποιήσεων των πρακτόρων

18.7.09 Reporter: diogenis 0 Responses

Στην αναστολή των κινητοποιήσεων τους προχώρησαν οι πράκτορες του ΟΠΑΠ, μετά τις επαφές τους με το υπουργείο Οικονομικών ενώ κατά τις συνομιλίες τους συμφώνησαν σε συνεργασία με την ΟΠΑΠ Α.Ε. να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις.

Υπενθυμίζεται ότι οι πράκτορες επιθυμούν να επιβληθεί πλαφόν 150 ευρώ, και οι παίκτες να φορολογούνται από το ποσό αυτό και πάνω. Το υπουργείο ξεκαθάρισε ότι η φορολόγηση με 10% από το πρώτο ευρώ κέρδους, σε όλα τα παιχνίδια του Οργανισμού, αφορά τα καθαρά κέρδη των παικτών.


Read more...

Ξεφεύγει η κατάσταση με την γρίπη Α

18.7.09 Reporter: diogenis 0 Responses
Ο ΠΟΥ σταματά την καταμέτρηση των κρουσμάτων της γρίπης Α
Σε κατάσταση υγειονομικής έκτακτης ανάγκης βρίσκεται η Αργεντινή, ενώ αυξάνονται τα κρούσματα διεθνώς.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι σταματά την καταμέτρηση των κρουσμάτων της νέας γρίπης, καθώς ο ιός εξαπλώνεται με πρωτοφανή ταχύτητα.
Ζητά επίσης από τις κυβερνήσεις να επαγρυπνούν για ενδείξεις παθογόνου μετάλλαξης, όπως αύξηση των βαρέων περιστατικών ή των θανάτων ή μαζικές απουσίες σε σχολεία και εργασιακούς χώρους.
Μέχρι την τελευταία καταμέτρηση τα κρούσματα ανέρχονταν σε 95.000 και οι θάνατοι σε 429.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός προειδοποιεί ότι το εμβόλιο ίσως να μη διανεμηθεί ευρέως έως τα τέλη του έτους, καθώς πρώτα θα πρέπει να έχει αποδειχθεί η ασφάλειά του.

Read more...

Προειδοποίηση ΕΚΠΟΙΖΩ για προϊόντα κατά της γρίπη Α

18.7.09 Reporter: diogenis 0 Responses
Προσοχή στους επιτήδειους, συνιστά η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής, με αφορμή τηλεφωνήματα καταναλωτών που δέχτηκε για το κατά πόσον είναι αξιόπιστα διάφορα προϊόντα ή σκευάσματα ή συσκευές προφύλαξης που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και υπόσχονται πρόληψη ή θεραπεία της νέας γρίπης Α(Η1Ν1).

Η ΕΚΠΟΙΖΩ συνιστά στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί, υποψιασμένοι και προσεκτικοί. Συγκεκριμένα, ήδη έχουν κάνει την εμφάνιση τους στο Διαδίκτυο προϊόντα όπως σαμπουάν, μάσκες, γυαλιά που υπόσχονται πρόληψη από τον ιό, συμπληρώματα διατροφής με «θεραπευτικές ιδιότητες», ακόμα και κλιματιστικά σώματα που «σκοτώνουν» τον ιό, κινέζικης κατά κύριο λόγο προέλευσης.

«Τέτοιου είδους ενέργειες συνιστούν αθέμιτες πρακτικές ορισμένων επιτήδειων που εκμεταλλευόμενοι την εύλογη ανησυχία των καταναλωτών αποσκοπούν στην αποκόμιση κέρδους. Οι καταναλωτές θα πρέπει να εμπιστεύονται μόνο εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ σκευάσματα και να μην παρασύρονται από την παραπλανητική προώθηση αμφίβολης ποιότητας προϊόντων που, όχι μόνο είναι αναποτελεσματικά για την καταπολέμηση της νέας γρίπης, αλλά είναι πολύ πιθανό να θέσουν την υγεία τους σε κίνδυνο» σημειώνει η ΕΚΠΟΙΖΩ.

Έγκυρες πληροφορίες και απαντήσεις για όλα όσα αφορούν την «νέα γρίπη» μπορούν, όσοι το επιθυμούν, να αναζητήσουν στις ακόλουθες ιστοσελίδες/τηλέφωνα:

- ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ

Γραφείο Ενημέρωσης Νοσημάτων, τηλ. 210-5212000, www.keelpno.gr

- ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΦΑΡΜΑΚΩΝ

Τηλ. κέντρο: 210 650 7200 http://www.eof.gr/web/guest/home

- ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ της Ε.Ε

http://ec.europa.eu/health/ph_threats/com/Influenza/novelflu_el.htm




Read more...

Τελεσίγραφο για τις χωματερές

18.7.09 Reporter: diogenis 0 Responses


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διέταξε χθες όλες εκείνες τις κοινοτικές χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα και η Κύπρος, να κλείσουν όλες τις χωματερές τους (τόποι εναπόθεσης σκουπιδιών) που δεν πληρούν τα κριτήρια προστασίας της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι θα αρχίσει τις προσφυγές της στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο εναντίον όλων των χωρών που δε θα συμμορφωθούν προς την εντολή της.

Στην ίδια ανακοίνωσή της η Κομισιόν θυμίζει ότι η χθεσινή ημέρα, 16 Ιουλίου, συνιστά και το τέλος της διορίας που είχε δώσει στις κοινοτικές χώρες σύμφωνα με σχετική οδηγία του 1991, για να συμμορφωθούν στον τομέα αυτόν, θυμίζοντας ότι μόνοι τρεις χώρες, η Βουλγαρία, η Ρουμανία και η Πολωνία, έχουν πάρει παράταση για το κλείσιμο των χωματερών τους.

«Οι χωματερές που δεν υφίστανται μια σωστή διαχείριση των αποβλήτων που δέχονται, καθώς και αυτές για τις οποίες συχνά δεν υπάρχει κανένας έλεγχος συνιστούν κίνδυνο για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον», δήλωσε ο αρμόδιος επίτροπος Σταύρος Δήμας.

Οκταετής διορία
Οι κοινοτικές χώρες είχαν στη διάθεσή τους οκτώ ολόκληρα χρόνια να προσαρμόσουν τις χωματερές τους στις κοινοτικές προδιαγραφές, θύμισε ο ίδιος.

Στην ίδια ανακοίνωσή της η Κομισιόν υπογραμμίζει ότι οι ανεξέλεγκτες χωματερές μπορούν, εκτός της δυσοσμίας που αναπέμπουν στον αέρα, να μολύνουν τόσο τα νερά -ποτάμια, λίμνες κ.λπ.- όσο και τα υπόγεια ύδατα, τον υδροφόρο ορίζοντα, απειλώντας άμεσα την υγεία των κατοίκων.

Η Επιτροπή έχει ήδη αρχίσει να επισκέπτεται και να ελέγχει την ποιότητα διαχείρισης των χωματερών σε όλες τις κοινοτικές χώρες και θα προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για κάθε περίπτωση που θα διαπιστώσει ότι βρίσκεται και λειτουργεί εκτός των αυστηρών κοινοτικών προδιαγραφών.

Από χθες επίσης οι χώρες-μέλη οφείλουν να μειώσουν στο μισό σε σχέση προς το 1995 την ποσότητα των δημοτικών και κοινοτικών βιοδιασπώμενων απορριμμάτων που κατευθύνονται στις χωματερές και που αντιπροσωπεύουν σήμερα, ακόμη, το 40% των συνολικών απορριμμάτων.

Για μια σειρά 15 χωρών, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα και η Κύπρος, η Κομισιόν έχει δώσει παράταση μέχρι το 2013, προκειμένου να μειώσουν σταδιακά τα βιοδιασπώμενα απορρίμματα που σήμερα ακόμη ρίχνουν στις χωματερές τους.

Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι ήδη η Επιτροπή έχει προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, κατηγορώντας πέντε κοινοτικές χώρες, μεταξύ των οποίων και την Ελλάδα, ότι δεν σέβονται τις υποχρεώσεις τους ως προς την απομάκρυνση και την επεξεργασία των απορριμμάτων τους.

ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΑΡΑΤΟΣ




Read more...

"Κόκκινη γραμμή" βάζουν οι πρυτάνεις

18.7.09 Reporter: diogenis 0 Responses

Την αντίθεσή τους στις διατάξεις του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας που προβλέπει την εξομοίωση των ΤΕΙ με τα ΑΕΙ, διεμήνυσαν σε έκτακτη συνεδρίασή τους οι πρυτάνεις, ζητώντας διάλογο με το υπουργείο.

Οι πρυτάνεις αντιδρούν σε διατάξεις του νομοσχεδίου που κατέθεσε στη Βουλή ο Αρης Σπηλιωτόπουλος και αφορά στη ρύθμιση θεμάτων του Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις τους στο τέλος της συνεδρίασης, στο κτίριο της Αγροτικής Τράπεζας στο Καστρί, ζητούν από τον υπουργό να δώσει χρόνο ώστε να γίνει συζήτηση για όλα τα θέματα που τίθενται με το σχέδιο νόμου, και να κατατεθεί το νομοσχέδιο, όχι στο θερινό τμήμα της Βουλής, αλλά στην ολομέλεια από το φθινόπωρο.
Σε σύσκεψη των Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών, που έγινε το πρωί πριν από τη συνεδρίαση των πρυτάνεων, επισημάνθηκε-΄'οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση:
"Εάν τα πανεπιστήμια ταυτιστούν με τα ΤΕΙ, τότε αμέσως θα δημιουργηθεί ένα κενό στην τεχνολογική εκπαίδευση, το οποίο θα κληθεί η ίδια η Πολιτεία να καλύψει με τη δημιουργία νέων ΤΕΙ, εκτός αν ο στόχος είναι η κάλυψη του εν λόγω κενού από επερχόμενα ιδιωτικά μορφώματα.

"Η θεσμοθέτηση της δυνατότητας συνεργασίας αποκλειστικά μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό, με τα εμβαλωματικά μέτρα που υιοθετεί, καθιστά διάτρητα τα διπλώματα των Πολυτεχνείων πενταετών σπουδών, που δεν μπορούν να ισοτιμηθούν με τα πτυχία ΤΕΙ διάρκειας τριάμισι ετών.

"Η επικίνδυνη αυτή για το επίπεδο της Ανώτατης Παιδείας, ρύθμιση ολοκληρώνεται με το άρθρο 18 που θεσμοθετεί τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων νεοϊδρυόμενων τμημάτων ΤΕΙ με το προεδρικό Διάταγμα ίδρυσης του τμήματος, ενώ τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων των ήδη υφισταμένων τμημάτων, ρυθμίζεται με Προεδρικό Διάταγμα που εκδίδει το υπουργείο Παιδείας με μονομερή εισήγηση από το Συμβούλιο Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης".

Το Τεχνικό Επιμελητήριο με ανακοίνωσή του υιοθετεί όσα ανακοίνωσαν οι Πολυτεχνικές Σχολές και επισημαίνει ότι θα συντονίσουν από κοινού τις ενέργειες τους, "ώστε να αποτρέψουν την προσβολή του δημοσίου συμφέροντος και της ανώτατης δημόσιας παιδείας".


Read more...

Αλλαγές δρομολογίων σε ΟΣΕ και Προαστιακό

18.7.09 Reporter: diogenis 0 Responses

Αλλαγές επέρχονται στα δρομολόγια των τρένων, μετά τις τρίωρες στάσεις εργασίας που έχει κηρύξει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ) για τις ημέρες Παρασκευή 17, Δευτέρα 20 και Παρασκευή 24 Ιουλίου.

Οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν στάσεις εργασίας από τις 06.00 έως τις 09.00 το πρωί, από τις 14.00 το μεσημέρι έως 17.00 το απόγευμα και από τις 22.00 έως 01.00 το βράδυ.

Λόγω των κινητοποιήσεων καταργούνται όλα τα επιβατικά και εμπορικά δρομολόγια πλην των διεθνών, που θα πραγματοποιηθούν κανονικά, καθώς επίσης και των παρακάτω:

ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΑΘΗΝΑΣ

Μεταξύ ΠΕΙΡΑΙΑ -ΚΙΑΤΟΥ

Από 09.44 έως 11.44 και από 17.44 έως 19.44 θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια: 4310, 4312, 4314, 4326, 4328, 4330.

Μεταξύ ΚΙΑΤΟΥ -ΠΕΙΡΑΙΑ

Από 09.36 έως 11.36 και από 17.36 έως 19.36 θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια: 4311, 4313, 4315, 4327, 4329, 4331.

Μεταξύ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ - ΛΙΟΣΙΩΝ

Από 09.00 έως 13.14 και από 17.00 έως 21.14 θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια: 4129, 4131, 4133, 4135, 4137, 4139.4141, 4143, 4145, 4147, 4149, 4151, 4153, 4155, 4157, 4159, 4161, 4163, 4193, 4195, 4197, 4199, 4201, 4203, 4205, 4207, 4209, 4211, 4213, 4215, 4217, 4219, 4221, 4223, 4225, 4227.

Μεταξύ ΛΙΟΣΙΩΝ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ

Από 09.06 έως 13.21 και από 17.06 έως 21.21 θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια: 4126, 4128, 4130, 4132, 4134, 4136, 4138, 4140, 4142, 4144, 4146, 4148, 4150, 4152, 4154, 4156, 4158, 4160, 4190, 4192, 4194, 4196, 4198, 4200, 4202, 4204, 4206, 4208, 4210, 4212, 4214, 4216, 4218, 4220, 4222, 4224.




Read more...