- Απειλητικές επιστολές έξω από το γραφείο της βρήκε η βουλευτής Ευβοίας, Αικατερίνη Περλεπέ Σηφουνάκη
- 'Ολη νύχτα στο γραφείο της αναγκάστηκε να μείνει η Ροδούλα Ζήση από τους κουκουλοφόρους
- Εγκλωβισμένος σε κτίριο της Λαμίας ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Τσώνης
- Εμπρηστική ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας και για τον βουλευτή, Κώστα Καρτάλη

Η ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της κοινωνικής οργής με τους πολίτες πλέον να προβαίνουν ακόμα και σε ακραίες συμπεριφορές απέναντι στους βουλευτές κυρίως όλους εκείνους που υπερψήφισαν το σχετικό νομοσχέδιο. Τα περιστατικά αυτά παίρνουν πλέον μεγάλες διαστάσεις και είναι διάχυτη η ανησυχία.

"Δε φοβάμαι" λέει στο Newsit η βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ευβοίας, Αικατερίνη Σηφουνάκη - Περλεπέ.

Και συνεχίζει την εξομολόγησή της "οι απειλητικές επιστολές είχαν ξεκινήσει πριν την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου και μετά την ψήφιση έγιναν ακόμη πιο έντονες. Εμένα σήμερα το πρωί είχαν βάλει τέτοιες επιστολές έξω από τις τζαμαρίες του γραφείου μου στη Χαλκίδα και σε όλο τον δρόμο. Δεν περίμενα ποτέ πως ακραία στοιχεία θα έκαναν κάτι τέτοιο, ήμουν μάχιμη γιατρός πολλά χρόνια και έχω μια άλλη σχέση με τους ανθρώπους οποιασδήποτε κομματικής απόχρωσης.
Το περιεχόμενο των επιστολών είναι απειλητικό, απειλούν τη ζωή μου, ότι θα με σκοτώσουν, ότι θα με πνίξουν, ότι τους πούλησα, οτι τους πρόδωσα. Προσωπικές απειλές για εμένα, όχι για την οικογένειά μου.
Το θεωρώ απαράδεκτο αυτό που γίνεται. Πιστεύω οτι και οι 155 βουλευτές που ψηφίσαμε ναι στο μεσοπρόθεσμο, ανταποκριθήκαμε στο καθήκον μας καθώς πιστεύαμε πως η χώρα θα χρεοκοπούσε εάν δεν το ψηφίζαμε με ότι συνεπάγεται μια χρεοκοπία σε μια χώρα.
Για αυτο το λόγο παρ΄ότι δεν είναι ούτε στη φιλοσοφία μας, ούτε στην ιδεολογία μας τα μέτρα αυτά που ψηφίσαμε, αναγκαστήκαμε να ψηφίσουμε για να σώσουμε τη χώρα και τους πολίτες της".
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Προπηλακίζουν και απειλούν τους βουλευτές σε κάθε εμφάνισή τους - Φουντώνει η κοινωνική οργή"