Για τον Βαγγέλη Περρή και την εμμονή που έχει μαζί του, σύμφωνα με τον ίδιο μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Μάρκος Σεφερλής. «Έχουμε βρεθεί στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη στις αρχές που με καλούσανε.
Και σε μια εκπομπή της Δρούζα που με είχαν καλέσει και με περίμεναν πως και πως. Δεν έχει γίνει τίποτα μεταξύ μας. Δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η εμμονή. Μήπως θεωρεί ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχω εγώ στην τηλεόραση και να υπάρχει αυτός; Εγώ συνεχίζω και υπάρχω χωρίς να είμαι για να ετοιμάζω την εκπομπή κάποιου άλλου και να με βγάζει κι εμένα έτσι χαριστικά για να φαίνομαι.
Σε ότι προσπάθησε να κάνει μόνος του σαν παρουσιαστής απέτυχε. Εγώ μιλάω με αποδείξεις όπως μίλησα με ονόματα. (…) Απλώς απ’ ότι απέδειξε η ιστορία δεν τον θέλει ο φακός και κατά συνέπεια ο κόσμος. Το πρόσωπό του δεν γράφει. Τι να κάνουμε;» τόνισε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Μάρκος Σεφερλής: «Ο Περρής έχει εμμονή μαζί μου»"