Πριν απο λίγο διαβάσαμε μία καλοστημένη αλλά και αποκαλυπτική ανάρτηση στο μπλόγκ "Κορινθίων Βίος και Πολιτεία" που χωρίς να κάνουμε την Πυθία θα ανοίξει αύριο ένα νέο κύκλο αντιπαράθεσης αλλά και τοποθετήσεων.Την δημοσιεύουμε οπως ακριβώς είναι στο μπλόγκ και αξίζει να την διαβάσετε:
Είπατε τω βασιλεί....
Όταν ο Ιουλιανός, ο Παραβάτης κατά την Ορθόδοξη Εκκλησία, έστειλε στο Μαντείο των Δελφών τον Ορειβάσιο, γιατρό από την Πέργαμο, το 361 μ.Χ., προκειμένου να αποσπάσει έναν χρησμό που θα του έδινε κάποιες ελπίδες, οι ιερείς τού απάντησαν, νέτα σκέτα:
«Είπατε τω βασιλεί χαμαί πέσε δαίδαλος αυλά. Ουκέτι Φοίβος έχει καλύβην, ου μάντιδα δάφνιν, ου παγάν λαλέουσαν, απέσβετο και λάλον ύδωρ». Και για όσους δεν τα καταφλερνουν με τα αρχαία : «Πείτε στον Βασιλιά πως στο χώμα κείτεται ο έντεχνος αυλός, ο Φοίβος δεν έχει πια κατοικία, ούτε δάφνη μαντική, ούτε πηγή ομιλούσα. Γιατί χάθηκε και το νερό που μιλούσε». Σε απλά ελληνικά ΤΕΡΜΑ και δεν πας να χτυπιέσαι, μέχρι εδώ ήταν.
«Είπατε τω βασιλεί χαμαί πέσε δαίδαλος αυλά. Ουκέτι Φοίβος έχει καλύβην, ου μάντιδα δάφνιν, ου παγάν λαλέουσαν, απέσβετο και λάλον ύδωρ». Και για όσους δεν τα καταφλερνουν με τα αρχαία : «Πείτε στον Βασιλιά πως στο χώμα κείτεται ο έντεχνος αυλός, ο Φοίβος δεν έχει πια κατοικία, ούτε δάφνη μαντική, ούτε πηγή ομιλούσα. Γιατί χάθηκε και το νερό που μιλούσε». Σε απλά ελληνικά ΤΕΡΜΑ και δεν πας να χτυπιέσαι, μέχρι εδώ ήταν.
Ο Ιουλιανός προσπαθούσε να αναστήσει μια θρησκεία κι έναν πολιτισμό που είχαν προ πολλού πεθάνει,''κάποιοι'' ( τι σας θυμίζουμε τώρα...) εδώ γύρω προσπαθούν να αναστήσουν ''πεθαμένους και τελειωμένους'' εν όψει Καποδίστρια 2.
Σα να θέλουν ''κάποιοι'' να αναστρέψουν το εις βάρος τους κλίμα.Δυστυχώς όμως τη θέση της Πυθίας την έχουν πάρει οι αρνητικές γνώμες και η δυσαρέσκεια του κόσμου. Πείτε στον Βασιλιά, οτι η κατσίκα δεν μασάει ταραμά, ούτε κόσμος τρώει κουτόχορτο.
Διότι κυριαρχεί το «άρπαξε να φας και κλέψε να ’χεις», η αλαζονεία, η προχειρότητα, η κακοδιαχείριση το καμποιλίκι και η καλαμοβασία.
Πείτε στον Βασιλιά πως δεν φτάνουν τα γρήγορα έργα, τα γεμάτα ταμεία, οι πιτσιλωτές γραβάτες, οι λεονταρισμοί και οι τσαμπουκάδες.
Δεν φτάνει το ''αγκαζέ '' και οι λυκοφιλίες και το ''είμαστε φίλοι'' γιατί η φιλία είναι λέξη βαρειά να την σηκώσεις.
Πείτε στον Βασιλιά πως το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Πείτε του πως ο λαός που ζητά αλλαγή νοοτροπίας ζητά και για κείνον.Πείτε στον Βασιλιά πως «εν τω Άδη ουκ έστι μετάνοια» που λένε κι οι παπάδες.
Πείτε στον Βασιλιά πως το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Πείτε του πως ο λαός που ζητά αλλαγή νοοτροπίας ζητά και για κείνον.Πείτε στον Βασιλιά πως «εν τω Άδη ουκ έστι μετάνοια» που λένε κι οι παπάδες.
Πείτε στον Βασιλιά πως τώρα πια δυο πράγματα δεν μπορεί να κάνει μόνο.
Να γυρίσει τον χρόνο πίσω και να φέρει τους δυσαρεστημενους πίσω.
Αν μιλούσαν οι πέτρες θα έλεγαν αλήθεια. Μίλησε όμως ο Πετρόπουλος(αλήθεια;) της Νομαρχιακής
Αυτά θα τα πούμε σε άλλη ανάρτηση.
Τώρα ποιός δουλεύει ποιόν;
Εμείς ξέρουμε κάτι άλλα όμως ανεπίσημα που κυκλοφορούν σε όλα τα καφενεία και τις ρούγες
Να τα πούμε άρχοντες;
Ο Κοριός της Πολιτείας
http://korinthionpolitia.blogspot.com/2009/11/blog-post_03.html
http://korinthionpolitia.blogspot.com/2009/11/blog-post_03.html
0 Response to "Αρπαξε να φάς και κλέψε να έχεις;"