Απαντήσεις στα...Συγχαρητήρια
Με ιδιαίτερη χαρά διάβασα από την ιστοσελίδα του κου Κλαδούχου την ανακοίνωση περί συγχαρητήριου e-mail από τον κο Παπαδημητρίου Λεωνίδα (και πιθανά και την κα Παπαδημητρίου Νατάσσα) προς τον Δήμαρχό μου σχετικά με το κόσμημα της αναπλασμένης παραλιακής οδού.
Διερωτώμενος αν είναι συνδημότες μου ή όχι, έψαξα και βρήκα τα συγκεκριμένα άτομα και διαπίστωσα να έχουν διεύθυνση στη Νάξο και να ασχολούνται με κεραμικά είδη και σμάλτο.

Τους ερωτώ λοιπόν :
1) πότε απέστειλαν το συγκεκριμένο e-mail και πότε επισκέφτηκαν την πόλη μου και για πόσο καιρό ?
2) μήπως γνωρίζουν για το κόστος κατασκευής του συγκεκριμένου κοσμήματος που εγώ θα πληρώνω για πολλά χρόνια και τον τρόπο κατασκευής αυτού (βλέπε αντικατάσταση με ήδη ξεκολλημένες βιοκλιματικές πλάκες) ?
3) θα μπορούσαν να σκεφτούν τον οικισμό-παραλία του Αγίου Γεωργίου Νάξου να έχει την ίδια διάβρωση ακτών όπως αυτή στο Ξυλόκαστρο ή το κόσμημα του Πύργου Μπαζαίου Νάξου να καταστρέφεται όπως καταστρέφεται το δικό μου κόσμημα του Πευκιά (από διάβρωση και βαμβακίαση) ?
4) γνωρίζουν πολλούς Αξιώτες να επισκέπτονται το Ξυλόκαστρο ή μήπως συμβαίνει το ανάποδο (προσωπικά έχω έρθει 2 φορές στη Νάξο)?
5) είδαν πολλά λαογραφικά στοιχεία στην πόλη μου (κεραμικά, σμάλτο, κ.α) που εγώ δεν μπορώ να δω?
Περιμένω με ιδιαίτερη χαρά τις απαντήσεις τους και ολόψυχα εύχομαι να είναι καλά οι άνθρωποι εκεί που βρίσκονται και τα επόμενα καλοκαιριά να μας ξαναεπισκεφτούν για να τους ξεναγήσουμε και στα υπόλοιπα κοσμήματα που έχει κρυμμένα ο Δήμος μας.

Νεολαίος Ξυλοκαστρινός
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Response to "Αυτοί που συγχαίρουν τον κ. Κλαδούχο είναι απο την...Νάξο...!"

  1. Ανώνυμος Said,

    Μα την ΠΑΝΑΓΙΑ ρε φιλε να εισαι καλα!! γελασα με την καρδιά μου!!! ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ γιατι εισαι φοβερος!χααχαχαχα ακου απο την Νάξοοοοο φαντασου να εχουν αποψη και οι Μυκονιατες σε λιγο μετα απο το Βενετια και παει λεγοντας χαχαχα
    εισαι απαιχτος!! αντε και εις αλλα με υγειααααααα χχαχααχα μου εφτιαξες την μερα!!!!! φιλια Κλαδουχεεεεεε εισαι παγκοσμιας φήμης δημιουργος εργων..χαχαχχαχα

    Posted on 29 Οκτωβρίου 2010 στις 12:46 μ.μ.

     
  2. Ανώνυμος Said,

    ΤΑ ΛΕΣ ΠΟΛΙ ΣΟΣΤΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ

    Posted on 29 Οκτωβρίου 2010 στις 12:53 μ.μ.

     
  3. Ανώνυμος Said,

    Στον πηγαιμό για την Παναγία την Εκατονταπυλιανή συνάντησε το ζευγάρι μέσα στο πλοίο και συζήτησαν για την νέα παραλιακή μας ???

    Posted on 29 Οκτωβρίου 2010 στις 1:19 μ.μ.

     
  4. Ανώνυμος Said,

    ΦΙΛΕ ΟΝΝΕΔ?

    Posted on 29 Οκτωβρίου 2010 στις 1:40 μ.μ.

     
  5. Ανώνυμος Said,

    Φίλοι κλαδουχικοί ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ενωθείτε ώστε την 14/11 να εκλέξετε Αυτόν ,
    τον μορφωμένο εκλεκτό του λαού

    Απάντηση στον προηγούμενο αναγνώστη : Δεν είμαι ΟΝΝΕΔ, ουτε ΠΑΣΠ, ουτε ΚΝΕ. Αγανακτισμένος νέος είμαι που βλέπω το μέρος μου να πηγαίνει προς το χειρότερο και στεναχωριέμαι

    Posted on 29 Οκτωβρίου 2010 στις 2:02 μ.μ.