Σταθερά έχει την εκτίμηση, την στήριξη, την αποδοχή και την αγάπη των Κορινθίων ο Νομάρχης και υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας με το συνδυασμό «Δυνατή Πελοπόννησος» του Δημήτρη Δράκου, Νίκος Ταγαράς. Την κέρδισε κάθε μέρα οκτώ χρόνια τώρα, με την στάση που κράτησε απέναντί τους. Μια στάση που την χαρακτηρίζει ο σεβασμός, η αλήθεια, η αξιοπιστία, η απλότητα. Μια στάση ουσιαστικού ενδιαφέροντος για όσα τους απασχολούν.
Ο Νίκος Ταγαράς έχτισε μια σχέση εμπιστοσύνης, την οποία ενίσχυε το ενδιαφέρον και τα έργα του, που λειτούργησαν και λειτουργούν προς όφελος της Κορινθίας και των πολιτών της.
Την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010, επισκέφθηκε την Πουλίτσα, το Κοκκώνι, τη Νεράντζα και το Βέλο, ο Νίκος Ταγαράς. Τους ενημέρωσε για όσα έχουν πραγματοποιηθεί όλο αυτό το διάστημα, για έργα, παρεμβάσεις, αλλά και για εκείνα που θα υλοποιηθούν το επόμενο διάστημα, όπως για το μέγιστο έργο της Κορινθίας, την κατασκευή του Φράγματος Ασωπού ένα όραμα πενήντα χρόνων που γίνεται πραγματικότητα. Την Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010, παρουσία του Νομάρχη Κορινθίας κ. Νίκου Ταγαρά, υπεγράφη στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων η σύμβαση για την κατασκευή του έργου του φράγματος Ασωπού. Το μεγαλύτερο και σπουδαιότερο αναπτυξιακό έργο της Κορινθίας, ξεκινά τυπικά και ουσιαστικά. Για την ωρίμανση του έργου, απαιτήθηκε ένα πλήθος μελετών συνολικού κόστους 2.980.000 ευρώ. Η προμελέτη, κόστους 880.000€, χρηματοδοτήθηκε το 1999 και αποπληρώθηκε το 2010. Το 2003, χρηματοδοτήθηκε η οριστική μελέτη, η οποία ολοκληρώθηκε το 2006 και το κόστος της ανήλθε στα 2.100.000€. Το έργο χρηματοδοτήθηκε τον Δεκέμβριο του 2006 από το Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης και δημοπρατήθηκε το Μάιο του 2007. Μετά τη δικαστική διαδικασία, στην οποία προσέφυγαν συμμετέχοντες στο διαγωνισμό, το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων αποφάσισε την επαναδημοπράτηση του έργου στις 31 Οκτωβρίου 2008, με νέα χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα «Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2007-2013» . Ανάδοχος του έργου αναδείχθηκε η εταιρία «ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε», με ποσοστό έκπτωσης 44,62%. Ο συνολικός προϋπολογισμός, ανέρχεται στα 58.750.000 €, από τα οποία 1.500.000 € αφορούν στις απαλλοτριώσεις των εκτάσεων που απαιτούνται και τα 2.500.000 € στο κόστος των τεχνικών συμβούλων. Πρόκειται για ένα χωμάτινο φράγμα με αργιλικό πυρήνα στεγάνωσης, ύψους 68 μέτρων, που θα κατασκευαστεί στα όρια των Δήμων Συκιωνίων και Βέλου, ανάμεσα στα χωριά Παραδείσι και Στιμάγκα. Το μήκος της στέψης του φράγματος θα είναι 425μ, το μέγιστο πλάτος στη βάση του θα φθάνει τα 450μ, ενώ ο όγκος του επιχώματος θα είναι 4.000.000 κυβικά μέτρα. Ο συνολικός όγκος αποθήκευσης του φράγματος, θα είναι 29.100.000 κυβικά μέτρα και με τη συνεχή ροή του ποταμού υπολογίζεται ότι θα αξιοποιούνται 41.000.000 κυβικά μέτρα νερού κάθε χρόνο. Για τη μεταφορά του νερού προς τα υφιστάμενα δίκτυα άρδευσης, θα κατασκευασθεί κεντρικός αγωγός μήκους 4.100 μέτρων και διατομής 1,2 μέτρων. Ο απαιτούμενος χρόνος κατασκευής του έργου είναι 36 μήνες. Με την κατασκευή του φράγματος, αξιοποιούνται τα νερά του ποταμού Ασωπού. Με την ολοκλήρωση του έργου, πρόκειται να αρδευτούν 50.000 στρέμματα καλλιεργούμενης έκτασης, στην πεδινή Κορινθία, και να εξυπηρετηθούν περισσότερες από 4.000 αγροτικές οικογένειες. Με το φράγμα Ασωπού, εξασφαλίζεται η τροφοδοσία της ευρύτερης περιοχής με νερό άρδευσης, άριστης ποιότητας, δίνοντας έτσι νέα δυναμική στην ανάπτυξη της γεωργίας, προστατεύοντας παράλληλα τις πεδινές γεωτρήσεις από τον κίνδυνο της υφαλμύρωσης. Για τη στήριξη του αγροτικού εισοδήματος και την ανάπτυξη της ντόπιας παραγωγής, τριανταέξι μικρά φράγμα εμπλουτισμού και ανάσχεσης ολοκληρώθηκαν και παραδόθηκαν προς χρήση στους αγρότες της Κορινθίας, ένα από τα οποία προϋπολογισμού 42.500 ευρώ κατασκευάστηκε στο Δήμο Βέλου. Παράλληλα, για τις ανάγκες της λειτουργίας αρδευτικών έργων στην περιοχή, δαπανήθηκαν 398.700 ευρώ. Για την προστασία των πολιτών και των περιουσιών τους από φυσικές καταστροφές, δαπανήθηκαν 82.000 ευρώ για τον καθαρισμό του χειμάρρου Περιστερώνα. Για τη συντήρηση του επαρχιακού οδικού δικτύου, δαπανήθηκαν 150.000 ευρώ για το δρόμο Βέλο-Στιμάγκα-Νεμέα, 45.000 ευρώ για τη συντήρηση του άξονα Βέλο-Κιάτο(Εκβολή Ασωπού),150.000 ευρώ για το δρόμο Κούτσι-Στιμάγκα-Βέλο και 70.000 ευρώ για τη συντήρηση του δρόμου Βέλο- Ελληνοχώρι. Συνολικά για τις συντηρήσεις των επαρχιακών οδικών αξόνων στο Δήμο Βέλου, δαπανήθηκαν 495.000 ευρώ. Δεκαέξι νέα σχολεία παραδόθηκαν στα οκτώ Νομαρχίας του Νίκου Ταγαρά και πολλά ακόμη σχολεία συντηρήθηκαν, για την κάλυψη των αναγκών των μαθητών σε όλη την Κορινθία. Για την κατασκευή κλειστής αίθουσας στο γυμνάσιο Βέλου-Νεράντζας, δαπανήθηκαν 338.807 ευρώ. Για την ανακατασκευή του Δημοτικού Σχολείου Πουλίτσας, δαπανήθηκαν 100.000 ευρώ ,παράλληλα 145.000 ευρώ δαπανήθηκαν για τη κάλυψη των αναγκών των μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο Βέλο και τα Ταρσινά.
Ο Νίκος Ταγαράς μπορεί και μιλάει καθαρά στους πολίτες της Κορινθίας, γιατί λειτούργησε καθαρά απέναντί τους όλα αυτά τα χρόνια. Γιατί τους σεβάστηκε και κινήθηκε με βάση αυτούς.
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "«….μας ενδιαφέρει το μέλλον των παιδιών μας και της κοινωνίας μας»"