Ο Γιώργος Πατσογιάννης απάντα στην επιστολή του γιατρού κ.Χρήστου Παρθενίου που αναρτήσαμε χθές:

"Στην ιστιοσελίδα σας φιλοξενείτε επιστολή του Διευθυντεύοντα της Παθολογικής κλινικής του Γ.Ν.Κορίνθου Χρήστου Παρθενίου.
Προ 10ημέρου το Συμβούλιο Επιλογής-Κρίσης του Νοσοκομείου για την κατάληψη της θέσεως του Συντονιστού Διευθυντού της Παθολογικής κλινικής έκρινε ομόφωνα εκ των υποβληθεισών υποψηφιοτήτων ότι ο κ. Παρθενίου δεν ήταν ο πλέον κατάλληλος για τη θέση αυτή.

Εκρίθη ομόφωνα την παραπάνω θέση να την καταλάβει ιατρός με περισσότερα προσόντα απ’ αυτόν, ο οποίος προέρχεται από θητεία σε Πανεπιστημιακές κλινικές της Γερμανίας.
Ο κ.Παρθενίου θα παραμείνει κατέχοντας το βαθμό του Διευθυντού λόγω χρονικής ωρίμανσης αλλά όχι του Συντονιστού Διευθυντού.
Από τα μέλη του Συμβουλίου κρίσεως, και εγώ και η Διοικήτρια, μέχρι την ημέρα της αποφάσεως του Συμβουλίου κρίσεως ήμασταν ανεκτοί από τον κ. Παρθενίου!
Η επιστολή που φιλοξενείτε εστάλη μετά τη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων του Συμβουλίου κρίσης.
Τα ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ…..δικά σας!
Εάν το αποτέλεσμα της κρίσης ήταν αυτό που ανέμενε ο κ. Παρθενίου θα ήταν όλα «καλά και ωραία».

Επί της επιστολής που φιλοξενείτε και του περιεχομένου της, έχω να παρατηρήσω μόνο τα παρακάτω:
Η επιστολή του κ. Παρθενίου (μετά την κρίση) μας απαλλάσσει ως μέλη του Συμβουλίου Κρίσης από οποιοδήποτε συναισθηματικό άγχος για την απόφασή μας, λόγω συνυπάρξεως στον ίδιο εργασιακό χώρο για πολλά χρόνια.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα προσωπικά με τη εφημερίδας σας αν κάποιος τη χρησιμοποίησε ως εφημερίδα «τοίχου». Εξάλλου, είμαι υπέρμαχος της ελευθεροτυπίας, ακόμη δε και της ελευθεροστομίας.

Είμαι συνηθισμένος και διαθέσιμος και λόγω ιδιοσυγκρασίας και λόγω ειδικότητος –ψυχίατρος- να κάνω διάλογο με την όποια «κυρία Κατίνα», της όποιας γειτονιάς.
Δεν επιτρέπω όμως στον εαυτό μου να ανοίξει διάλογο με τον υπογράφοντα την επιστολή «συνάδελφο», για να αποδείξω ότι δεν είμαι «ελέφαντας» για πράξεις που και η όποια Κατίνα της όποιας γειτονιάς δε θα έχε την παραμικρή διάθεση να σχολιάσει.

Για το όλο περιεχόμενο της επιστολής είναι προσωπική μου υπόθεση πώς θα το χειριστώ περαιτέρω για την αποκατάσταση της ηθικής μου βλάβης και υπολήψεως.
Εσείς, ως ηλεκτρονική εφημερίδα μετά τη γνωστοποίηση του ονόματός μου (διότι ο υπογράφων την επιστολή με ανέφερε μόνον με τον τίτλο μου-ως πρόεδρο του Επιστημονικού Συμβουλίου και όχι με το ονοματεπώνυμό μου) ξέροντας πλέον ότι πρόεδρος του Επιστημονικού Συμβουλίου είναι ο Γεώργιος Πατσιογιάννης (που για δυόμισι δεκαετίες ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ-ως και ο ίδιος παραδέχεται-ανά διετία στη θέση αυτή), οφείλετε να λάβετε θέση ως προς τα γραφόμενα διότι νομίζω γνωριζόμαστε.

Η δημοσιογραφία δεν είναι μόνο δημοσίευση επιστολών αλλά κυρίως σχολιασμός και κριτική όλων των παραμέτρων.
Παρακαλώ η επιστολή μου αυτή να αναρτηθεί παραπλεύρως της επιστολής του κ. Παρθενίου που φιλοξενείτε, ως ο νόμος ορίζει για αντιπαραβολή.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Γιώργος Πατσιογιάννης
Πρόεδρος Επιστημονικού Συμβουλίου
Γ.Ν.Κορίνθου
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "ΠΑΤΣΟΓΙΑΝΝΗΣ: "Αν είχε γίνει διευθυντής δεν θα έλεγε αυτά ο κ.Παρθενίου""