Γερμανοί επιχειρηματίες επισκέπτονται αυτές τις ημέρες τους νομούς της Πελοποννήσου και ζητούν από τους δημάρχους και τους αυτοδιοικητικούς παραγόντων της περιοχής, να υποστηρίξουν στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την πρόταση που έχουν καταθέσει...


προκειμένου να αναλάβουν την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, με τοπικές επιβατικές μεταφορές, εμπορευματικές μεταφορές και τουριστικούς - μουσειακούς συρμούς.

Μάλιστα οι εκπρόσωποι της γερμανικής εταιρείας ενημέρωσαν ήδη τους δημάρχους Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα και Τρίπολης Γιάννη Σμυρνιώτη, ενώ τις επόμενες ημέρες θα συναντηθούν και με τους δημάρχους των λοιπών δήμων που διέρχεται το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Οι δήμαρχοι στην Πελοπόννησο ακούν με ενδιαφέρον την πρόταση και εκφράζουν την άποψη ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οφείλει να εξετάσει τις προτάσεις και να προχωρήσει σε διαγωνιστικές διαδικασίες για την επαναλειτουργία της γραμμής, αφού υπάρχει ενδιαφέρον.

Η συγκεκριμένη πρόταση προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που είδε το φως της δημοσιότητας, ουσιαστικά ζητά να αναλάβει ολόκληρο το υπάρχον μετρικό δίκτυο όλης της Πελοποννήσου και των 7 νομών, συμπεριλαμβανομένων και όλων των κτιρίων που ανήκουν σε αυτό και ειδικά τους σιδηροδρομικούς σταθμούς, επί τη βάσει ενός χρησιδανείου με το ελληνικό κράτος, για τρία χρόνια, χωρίς να πληρώσει ενοίκιο για την χρήση των εγκαταστάσεων και η συμφωνία ενοικίασης να επεκταθεί αυτομάτως για άλλα δώδεκα χρόνια, εάν η εταιρεία αποδειχθεί ικανή να παρέχει τις τελευταίες σιδηροδρομικές συνδέσεις που παρείχε και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προ της αναστολής των δρομολογίων, κάνοντας χρήση κρατικής επιχορήγησης.
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Πελοπόννησος:Το γερμανικό σχέδιο και η πρόταση για το σιδηροδρομικό δίκτυο"