Ανοιχτό παραμένει το ενδεχόμενο της επιβολής νέων αυξήσεων στα εισιτήρια του ΟΣΕ την επόμενη χρονιά ενώ σταθερές θα παραμείνουν οι τιμές τους για το 2009.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα παρουσιάσει σε οκτώ μήνες το νέο σχέδιο για τον Οργανισμό, το οποίο θα εξετάσει και το ενδεχόμενο της εφαρμογής προγράμματος εθελουσίας εξόδου, μετατάξεων και συνταξιοδοτήσεων για το πλεονάζον προσωπικό του ΟΣΕ. Μέχρι τότε «παγώνει» το σχέδιο που είχε ανακοινωθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση και περιελάμβανε μεταξύ άλλων «μισθωτή εφεδρεία» για περίπου 3.000 εργαζομένους.
Το συσσωρευμένο έλλειμμα του Οργανισμού, το οποίο έχει φτάσει πλέον τα 9 δισεκατομμύρια ευρώ, σε συνδυασμό με την έκρηξη των δαπανών μισθοδοσίας, οι οποίες έχουν σχεδόν διπλασιαστεί την τελευταία πενταετία αποτελούν μεγάλο «πονοκέφαλο» για την ηγεσία του υπουργείου.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος, για τον οποίο παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο της επιβολής νέων αυξήσεων το 2010 στα ανταγωνιστικά δρομολόγια, δηλαδή σ' αυτά του βασικού κορμού Αθήνας-Θεσσαλονίκης με στόχο η τιμή των εισιτηρίων του ΟΣΕ να φτάσει στο 75% της σημερινής τιμής των ΚΤΕΛ που εξυπηρετούν αντίστοιχες διαδρομές.
Υπενθυμίζεται ότι οι τελευταίες αυξήσεις στα εισιτήρια του ΟΣΕ είχαν εφαρμοστεί τον περασμένο Αύγουστο και προέβλεπαν άλλες δύο δόσεις ανά 8μηνο κατά 33% για τα απλά τρένα, 13% για τα Intercity και κατά 7% για τα Intercity express.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα παρουσιάσει σε οκτώ μήνες το νέο σχέδιο για τον Οργανισμό, το οποίο θα εξετάσει και το ενδεχόμενο της εφαρμογής προγράμματος εθελουσίας εξόδου, μετατάξεων και συνταξιοδοτήσεων για το πλεονάζον προσωπικό του ΟΣΕ. Μέχρι τότε «παγώνει» το σχέδιο που είχε ανακοινωθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση και περιελάμβανε μεταξύ άλλων «μισθωτή εφεδρεία» για περίπου 3.000 εργαζομένους.
Το συσσωρευμένο έλλειμμα του Οργανισμού, το οποίο έχει φτάσει πλέον τα 9 δισεκατομμύρια ευρώ, σε συνδυασμό με την έκρηξη των δαπανών μισθοδοσίας, οι οποίες έχουν σχεδόν διπλασιαστεί την τελευταία πενταετία αποτελούν μεγάλο «πονοκέφαλο» για την ηγεσία του υπουργείου.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος, για τον οποίο παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο της επιβολής νέων αυξήσεων το 2010 στα ανταγωνιστικά δρομολόγια, δηλαδή σ' αυτά του βασικού κορμού Αθήνας-Θεσσαλονίκης με στόχο η τιμή των εισιτηρίων του ΟΣΕ να φτάσει στο 75% της σημερινής τιμής των ΚΤΕΛ που εξυπηρετούν αντίστοιχες διαδρομές.
Υπενθυμίζεται ότι οι τελευταίες αυξήσεις στα εισιτήρια του ΟΣΕ είχαν εφαρμοστεί τον περασμένο Αύγουστο και προέβλεπαν άλλες δύο δόσεις ανά 8μηνο κατά 33% για τα απλά τρένα, 13% για τα Intercity και κατά 7% για τα Intercity express.
0 Response to "Αυξήσεις εισιτηρίων από το 2010 στον ΟΣΕ"