«Έμφραγμα» στην Πελοπόννησο κατά την επιστροφή των εκδρομέων
ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙστο οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου βρέθηκαν επί ώρες χθες οι χιλιάδες εκδρομείς του Πάσχα, οι οποίοι έπρεπε να επιστρέψουν στην Αθήνα. Οι ουρές που σχηματίσθηκαν από νωρίς το μεσημέρι στα διόδια της Κορίνθου και στο Ρίο απαιτούσαν οδηγούς με γερά νεύρα, αφού γύρω στις πέντε το απόγευμα ξεπερνούσαν τα έντεκα και τα πέντε χιλιόμετρα, αντίστοιχα. Οι μεγαλύτερες διαμαρτυρίες πάντως υπήρξαν στον δρόμο Πάτρας- Κορίνθου, καθώς οι υπεύθυνοι των διοδίων, παρά τα παράπονα, επέτρεψαν για ελάχιστο διάστημα την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων ώστε να ξεμπλοκάρει το μποτιλιάρισμα. Όπως έλεγαν οι εγκλωβισμένοι οδηγοί, «πληρώνουν διόδια για έναν δρόμο που θα γίνει και ταλαιπωρούνται στο παλιό και επικίνδυνο δίκτυο». Στο τμήμα Τριπόλεως- Κορίνθου- Αθήνας, εκτός από τα διόδια Καλαμακίου, προβλήματα και καθυστερήσεις υπήρξαν και στη σήραγγα του Αρτεμισίου. Οι υπεύθυνοι των έργων στο τμήμα Τρίπολη- Κόρινθος είχαν ελευθερώσει και τη δεύτερη λωρίδα κυκλοφορίας- που ήταν αποκλεισμένη και στα δύο ρεύματα τις προηγούμενες ημέρες- με αποτέλεσμα να είναι κλειστή μόνο η λωρίδα έκτακτης ανάγκης. Στο Αρτεμίσιο, όμως, σημειώθηκε το φαινόμενο «μπότλνεκ»- λαιμός μπουκαλιού, κατά τους συγκοινωνιολόγους- αφού η κυκλοφορία από δύο λωρίδες έπρεπε να διοχετευτεί σε μία. Αν και από το ρεύμα προς Τρίπολη και Μεγαλόπολη ο όγκος των διερχόμενων οχημάτων, σύμφωνα με μαρτυρίες, ήταν αρκετά μικρός, ωστόσο η Τροχαία δεν ελάμβανε μέτρα μονοδρόμησης της σήραγγας εκ περιτροπής για τα ρεύματα, όπως έχει εφαρμόσει με επιτυχία σε αντίστοιχα περιστατικά συμφόρησης στο παρελθόν.
ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙστο οδικό δίκτυο της Πελοποννήσου βρέθηκαν επί ώρες χθες οι χιλιάδες εκδρομείς του Πάσχα, οι οποίοι έπρεπε να επιστρέψουν στην Αθήνα. Οι ουρές που σχηματίσθηκαν από νωρίς το μεσημέρι στα διόδια της Κορίνθου και στο Ρίο απαιτούσαν οδηγούς με γερά νεύρα, αφού γύρω στις πέντε το απόγευμα ξεπερνούσαν τα έντεκα και τα πέντε χιλιόμετρα, αντίστοιχα. Οι μεγαλύτερες διαμαρτυρίες πάντως υπήρξαν στον δρόμο Πάτρας- Κορίνθου, καθώς οι υπεύθυνοι των διοδίων, παρά τα παράπονα, επέτρεψαν για ελάχιστο διάστημα την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων ώστε να ξεμπλοκάρει το μποτιλιάρισμα. Όπως έλεγαν οι εγκλωβισμένοι οδηγοί, «πληρώνουν διόδια για έναν δρόμο που θα γίνει και ταλαιπωρούνται στο παλιό και επικίνδυνο δίκτυο». Στο τμήμα Τριπόλεως- Κορίνθου- Αθήνας, εκτός από τα διόδια Καλαμακίου, προβλήματα και καθυστερήσεις υπήρξαν και στη σήραγγα του Αρτεμισίου. Οι υπεύθυνοι των έργων στο τμήμα Τρίπολη- Κόρινθος είχαν ελευθερώσει και τη δεύτερη λωρίδα κυκλοφορίας- που ήταν αποκλεισμένη και στα δύο ρεύματα τις προηγούμενες ημέρες- με αποτέλεσμα να είναι κλειστή μόνο η λωρίδα έκτακτης ανάγκης. Στο Αρτεμίσιο, όμως, σημειώθηκε το φαινόμενο «μπότλνεκ»- λαιμός μπουκαλιού, κατά τους συγκοινωνιολόγους- αφού η κυκλοφορία από δύο λωρίδες έπρεπε να διοχετευτεί σε μία. Αν και από το ρεύμα προς Τρίπολη και Μεγαλόπολη ο όγκος των διερχόμενων οχημάτων, σύμφωνα με μαρτυρίες, ήταν αρκετά μικρός, ωστόσο η Τροχαία δεν ελάμβανε μέτρα μονοδρόμησης της σήραγγας εκ περιτροπής για τα ρεύματα, όπως έχει εφαρμόσει με επιτυχία σε αντίστοιχα περιστατικά συμφόρησης στο παρελθόν.
0 Response to "ΟΥΡΕΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 11 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ"