Τα λιγότερα χρήματα για τη δημόσια εκπαίδευση διέθεσε η Ελλάδα. Στις τελευταίες θέσεις και στις δαπάνες για τους φοιτητές στην Ευρώπη των «27».
Ουραγός στη χρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη των «15» αναδεικνύεται η Ελλάδα, σύμφωνα με τη μελέτη για τα «Βασικά στοιχεία για την Εκπαίδευση στην Ευρώπη 2009».
Στη χώρα μας, σύμφωνα με τη μελέτη, η χρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης βρίσκεται αισθητά κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, καθώς το 2001 η Ελλάδα επένδυσε το 3,5% του ΑΕΠ στην εκπαίδευση, ποσοστό που το 2005 ανήλθε στο 4%, ενώ ο μέσος όρος ΕΕ «27» ήταν στο 5%. Στο 9,2% έφτασαν οι δαπάνες για την παιδεία το 2006 (ΕΕ - «27» 10,9%).
Ανάμεσα στις χώρες της «γηραιάς ηπείρου» πριν από τη διεύρυνση της Ευρωπαϊκής Ενωσης, η Ελλάδα αποδεικνύεται ότι έδωσε τα λιγότερα χρήματα από κάθε άλλη χώρα -εκτός από την Αυστρία για την οποία δεν έχουν δοθεί στοιχεία- σε κάθε βαθμίδα του εκπαιδευτικού συστήματος. Αυτό διαπιστώνεται πολύ εύκολα αν εξεταστούν τα στοιχεία που καταδεικνύουν τις δαπάνες της κάθε χώρας ανά μαθητή και φοιτητή.
Αν εξετάσουμε και τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, σαφώς πιο αδύναμες οικονομικά, που εισήλθαν στην ΕΕ μετά το 2004, θα δούμε ότι (το 2006) διέθεσαν λιγότερα χρήματα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση απ ό,τι η Ελλάδα αλλά περισσότερα για τους φοιτητές τους.
Ουραγός στη χρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ευρώπη των «15» αναδεικνύεται η Ελλάδα, σύμφωνα με τη μελέτη για τα «Βασικά στοιχεία για την Εκπαίδευση στην Ευρώπη 2009».
Στη χώρα μας, σύμφωνα με τη μελέτη, η χρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης βρίσκεται αισθητά κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, καθώς το 2001 η Ελλάδα επένδυσε το 3,5% του ΑΕΠ στην εκπαίδευση, ποσοστό που το 2005 ανήλθε στο 4%, ενώ ο μέσος όρος ΕΕ «27» ήταν στο 5%. Στο 9,2% έφτασαν οι δαπάνες για την παιδεία το 2006 (ΕΕ - «27» 10,9%).
Ανάμεσα στις χώρες της «γηραιάς ηπείρου» πριν από τη διεύρυνση της Ευρωπαϊκής Ενωσης, η Ελλάδα αποδεικνύεται ότι έδωσε τα λιγότερα χρήματα από κάθε άλλη χώρα -εκτός από την Αυστρία για την οποία δεν έχουν δοθεί στοιχεία- σε κάθε βαθμίδα του εκπαιδευτικού συστήματος. Αυτό διαπιστώνεται πολύ εύκολα αν εξεταστούν τα στοιχεία που καταδεικνύουν τις δαπάνες της κάθε χώρας ανά μαθητή και φοιτητή.
Αν εξετάσουμε και τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, σαφώς πιο αδύναμες οικονομικά, που εισήλθαν στην ΕΕ μετά το 2004, θα δούμε ότι (το 2006) διέθεσαν λιγότερα χρήματα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση απ ό,τι η Ελλάδα αλλά περισσότερα για τους φοιτητές τους.
0 Response to "Τελευταίοι στα κονδύλια για την παιδεία στην ΕΕ των "15""