ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ:Απάντηση στην Ευδοκία

10.8.09 Αναρτήθηκε από diogenis
Λυκοποριά, 6 Αυγούστου 2009

Αγαπητή κυρία Ευδοκία
και συγχωριανή μου

Ως πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ευρωστίνης και μέλος της παράταξης ΄΄Καλημέρα Ευρωστίνη΄΄, έχω στο παρελθόν δεχθεί πλήθος συκοφαντικών και κακόβουλων δημοσιευμάτων για μένα, για συναδέλφους και για την παράταξη μου η μέχρι τώρα και είναι τακτική μου ήταννα μην απαντώ σ’ αυτά . Αυτή την φορά θα κάνω μια εξαίρεση να απαντήσω για να σου γνωρίσω ότι ο ιδρυθείς πρόσφατα «Πολιτιστικός και μορφωτικός σύλλογος Διδασκάλου Γκολφινόπουλου – Γκολφινοπούλειος», ονομάστηκε έτσι γιατί ήταν επιθυμία πολλών ανθρώπων που ευεργετήθηκαν από την δραστηριότητα του παππού σου, μεταξύ των οποίων ήταν ο παππούς μου, ο πατέρας μου και οι πρόγονοι τόσων άλλων Λυκοποραίων.


Αυτή τη στιγμή διοικείται από προσωρινή διοικούσα επιτροπή και κατ’ επέκταση δεν είναι πρόεδρος η σύζυγός μου. Εκτιμώ λοιπόν ότι η πληροφόρησή σου είναι ελλιπής και ότι ένας νομικός επιστήμων φροντίζει «εκ καθήκοντος» να ενημερώνεται σωστά και με ακρίβεια προτού προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια. Εάν η πρωτοβουλία ήταν δική μου ή της συζύγου μου, θα ήμουν πραγματικά υπερήφανος για την ενέργεια αυτή, να τιμήσω δηλαδή το έργο ενός τόσο σημαντικού ανθρώπου, πράγμα το οποίο εσύ έχεις αμελήσει να το πράξεις επί σειρά ετών. Διατείνεσαι ότι δεν ενημερώθηκες από κανέναν. Ερωτώ λοιπόν για ποιο πράγμα δεν ενημερώθηκες για την ίδρυση συλλόγου ή για το όνομα του συλλόγου; Σου απαντώ και στα δύο. Ως δικηγόρος, θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι η δημιουργία ενός πολιτιστικού συλλόγου είναι πάντα πρωτοβουλία κάποιων ανθρώπων, με χαρακτηριστικά την διάθεση για προσφορά, την εθελοντική συμμετοχή, την ενασχόληση με τα κοινά κλπ. Πιστεύω ότι τέτοια στοιχεία μπορείς να διακρίνεις στο πρόσωπό μου μιας και ήμουν 8 έτη πρόεδρος του συλλόγου γονέων και είμαι ήδη 2 ½ έτη πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Ευρωστίνης . Το ίδιο ισχύει για την σύζυγό μου η οποία έχει κατά κοινή ομολογία μια αξιόλογη πολιτιστική και κοινωνική δραστηριότητα όπως οργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων στον Άγιο Νικόλαο Λυκοποριάς, Άγιο Χαράλαμπο Καλλιθέας (οδοιπορικό παθών)κλπ .Σε αντίθεση με εσένα η οποία ποτέ δεν εκδήλωσες την επιθυμία να γίνει μια εκδήλωση αναφοράς στο έργο του παππού σου ή να τελεσθεί ένα τρισάγιο στην προτομή του, που βρίσκεται στο προαύλιο του δημοτικού σχολείου. Η παντελής απουσία σου από τα πολιτιστικά δρώμενα του τοπικού διαμερίσματος Λυκοποριάς δεν σου επιτρέπει να θέτεις ερωτήματα για την μη ενημέρωσή σου η οποία δεν έγινε διότι απλά δεν υπήρχε κανένας λόγος ούτε καμιά υποχρέωση να ενημερωθείς.
Ως νομικός θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι ένας σύλλογος δημιουργείται για να εξυπηρετήσει τους σκοπούς που αναφέρονται στο καταστατικό του και η ονοματοδοσία έρχεται εκ των υστέρων .Ο συγκεκριμένος σύλλογος είναι σωματείο με κοινωνικούς στόχους και δεν είναι ίδρυμα που θα ασχοληθεί με τη ζωή και το έργο του προγόνου σου . Απλά τιμώντας τον πρόγονό σου αποφασίσθηκε να δοθεί το όνομά του και γιαυτό δεν απαιτείται η άδεια κανενός ούτε η δική σου, απαιτείται μόνο η θετική εκτίμηση της κοινωνικής προσφοράς του παππού σου από μια ομάδα συμπολιτών που είναι ιδρυτικά μέλη του συλλόγου. Όσον αφορά το θέμα των δικηγόρων που θέτεις στην επιστολή σου θέλω να επισημάνω τα εξής :
α) Στο Δελτίο δικαστικών δημοσιευμάτων της 20-07-2009 δημοσιεύθηκε η αναγνώριση του σωματείου και την 14-07-2009 έγινε παρόμοια δημοσίευση στην εφημερίδα «ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΗΜΕΡΑ».
β)Οι αναφερόμενοι δικηγόροι προσεφέρθησαν αφιλοκερδώς να αναλάβουν την δικαστική αναγνώριση του συλλόγου και δεδομένου ότι δεν υπήρξε προσφορά κανενός άλλου, η διοικούσα επιτροπή δέχτηκε στην προσφορά αυτή.
γ)Πόσο δεοντολογικός και συναδελφικός είναι ο χαρακτηρισμός αυτών ως «αναγκαίος» και «μη αναγκαίος». Πρέπει να γνωρίζεις ότι στη συνείδησή μου η αφιλοκερδής προσφορά και το έργο που πραγματοποίησαν και αναγκαίο είναι και χρήσιμο στην κοινωνία, μιας και ευαισθητοποιήθησαν από την κοινωνική προσφορά του ευεργέτη παππού σου.
Η αποστροφή σου για τους δικηγόρους θεωρώ ότι είναι ατυχής και παρέχει το δικαίωμα να σου προσάψει κανείς χαρακτηριστικά ιδιοτέλειας και επαγγελματικής αντιζηλίας, όταν είναι γνωστό στους ιδρυτές του συλλόγου ότι η εργασία ήταν άνευ αμοιβής και ότι είναι συνήθης δικηγορική πρακτική ένας δικηγόρος να μεριμνά για όλες τις διατυπώσεις σύνταξης του καταστατικού (Κουρτζής) και άλλος δικηγόρος με κριτήρια εντοπιότητας να προβαίνει στην αναγνώριση του συλλόγου (Μαλανδρένης).
Αναφορικά με την αιτίαση σου ότι δεν σου «επιτρέπω» να συνεχίσεις να είσαι εγγονή του παππού σου, θέλω να επισημάνω ότι αυτό δεν τεκμηριώνεται από πουθενά, πολύ περισσότερο που αναγνωρίζω την πατρογονική σου καταγωγή όμως είναι δικό μου δικαίωμα να εκτιμήσω ότι, συγκρίνοντας την δική σου κοινωνική προσφορά με αυτήν του παππού σου η δική σου, υπολείπεται κατά πολύ.
Επί πλέον, η προσπάθεια να επενδύσεις μία ανυπόστατη κατηγορία με συναισθηματικά φορτία περί δήθεν απαγόρευσης να είσαι εγγονή του παππού σου , μπορεί να είναι μια δικολαβίστικη πρακτική, αλλά στην κοινωνική και πολιτιστική πραγματικότητα είναι απορριπτέα και καταδικαστέα.
Κυρία Ευδοκία, εγγονή του αείμνηστου δασκάλου Γκολφινόπουλου
Ο σκοπός της επιστολής σου είναι προφανής. Τα κίνητρά σου είναι μόνο πολιτικά. Επιδιώκεις με την αποτυχημένη προσπάθεια προσβολής του προσώπου μου, να πλήξεις τον συνδυασμό «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ» στον οποίο ανήκω.
Ανεξίτηλο έχει παραμείνει στη μνήμη μου το γεγονός ότι στις 2-1-2007, δεύτερη ημέρα ανάληψης καθηκόντων της νέας δημοτικής αρχής, έσπευσες να κοινοποιήσεις δικόγραφα και άλλα έγγραφα, που αφορούσαν την διαχείριση της απερχόμενης δημοτικής παράταξης, με προφανή στόχο να δημιουργήσεις το πρώτο εμπόδιο στην προσπάθειά μας, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είχες την δυνατότητα της προθύστερης επίδοσης.
Συμπερασματικά προσπαθείς να αντιπολιτευθείς την παρούσα δημοτική αρχή με ταπεινά και ευτελή μέσα δημιουργώντας εμπόδια στη δράση ενός πολιτιστικού συλλόγου που δημιουργήθηκε με ανιδιοτέλεια και διάθεση εθελοντικής προσφοράς από απλούς ανθρώπους – συγχωριανούς σου.
Εύγε σου! Είσαι αξιοθαύμαστη!
Αυτή είναι η μία και μοναδική μου απάντηση. Συνέχισε το διχαστικό σου έργο.

Γεώργιος Δαμάλας
Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Ευρωστίνης


You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "ΕΥΡΩΣΤΙΝΗ:Απάντηση στην Ευδοκία"