Και ο Παύλου..που έμπλεκε;

7.8.09 Αναρτήθηκε από diogenis
Λόγω φόρτου εργασίας δεν μπόρεσα να απαντήσω ή να σχολιάσω την επιστολή που έλαβα απο τον κ.Αντώνη Κουκουλά.
Ομως σήμερα οφείλω να κάνω μερικά σχόλια γιατί δεν θα ήθελα να μην περάσει έτσι και να πεί κάποιος ότι έκανα τον Πόντιο Πιλάτο.
Για αυτό και αναφερόμενος στον συγγραφέα κ.Αντώνη Κουκουλά έχω να πώ τα εξής:

Noμίζω οτι είμαι απο τους λίγους ανθρώπους που μπορώ και να διαβάσω τα κείμενα του κ.Αντώνη Κουκουλά αλλά και να τα αποκωδικοποιήσω.
Αυτό σαν γενική αρχή.

Εκανα μία ανάρτηση που αφορούσε την κωλοτούμπα που έκανε τόσο ο κ.Δρίτσας όσο και η δημοτική αρχή απέναντι στον.."ορκισμένο εχθρό τους".

Μία κωλοτούμπα που για μένα ήταν αναμενόμενη μετά τα αδιέξοδα που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει.

Για μένα ήταν κεραμίδα η απάντηση του κ.Κουκουλά ο οποίος πολύ έξυπνα πήρε την μπάλα και την έστειλε στον...Παύλου..

Ο Παύλου κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν έμπλεκε στο θέμα.
Βεβαίως πιάνει και μένα στο πρώτο μέρος της απάντησης αλλά εγώ έγραψα και δικαίως έλαβα απάντηση.
Η δική μου ανάρτηση αφορούσε την θρησκευτική συναυλία που πολλές φορές έχω ακούσει με τα αυτιά μου τον κ.Γκιώνη αλλά και συνεργάτες του όταν ήταν στην αντιπολίτευση να λένε οτι "θα την καταργήσουμε όταν πάρουμε τον δήμο"...Και μύρια άλλα...!
Και όχι μόνο δεν την κατάργησαν αλλά αναγκάστηκαν να αποδώσουν τα πρέποντα στους πρωταγωνιστές της...
Εχει βέβαια την σημασία του οτι η απάντηση του κ.Κουκουλά έλαβε τεράστια προβολή απο φιλικά προσκείμενους στον κ.Γκιώνη...αλλά στον πόλεμο...πολεμάς όπως να είναι...το καταλαβαίνω αυτό.
Εγώ δεν έχω κανένα λόγο να ανοίγω βεντέτα με έναν άνθρωπο που έχω συνεργαστεί 15 χρόνια...έχω ανταλλάξει προσωπικές απόψεις και έχω πιεί κρασί.
Ομολογουμένως σοκαρίστηκα απο την επίθεση στον Παύλου.
Και όχι γιατί εγώ "όψιμα" ανακάλυψα τον Παύλου αλλά γιατί θυμάμαι στάση του πρώην δημάρχου:

Αυτόν που τον προκάλεσαν και τον προκαλούν να μιλήσει γιά τούς συνεργάτες του και ιδιαίτερα γιά τον ίδιο τον κ.Κουκουλά και μονότονα απαντά ότι, όλοι ήσαν δική του επιλογή, άρα και ευθύνη και σέβεται όσους, με οποιοδήποτε τρόπο συνεργάσθησαν μαζί του...

Ο λόγος που κάνω αυτή την δεύτερη ανάρτηση είναι γιατί έχω επιλέξει στο μυαλό μου να κρατώ τον κ.Κουκουλά ως τον συγγραφέα του έργου "Στα χνάρια του τόπου μου" και όχι σαν πολιτικό πρόσωπο της καθημερινότητας. Και φυσικά όχι σαν τον συγγραφέα του κειμένου αυτού...!



You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Response to "Και ο Παύλου..που έμπλεκε;"

  1. Ανώνυμος Said,

    Τα έμπλεξε ο Κουκουλας εκτός αν τον έβαλαν να τα μπλέξει.

    Posted on 7 Αυγούστου 2009 στις 12:35 μ.μ.

     
  2. Ανώνυμος Said,

    Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ

    Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΚΟΥΛΑ...
    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟΥ
    ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΠΗΓΑΙΝΕ

    Posted on 7 Αυγούστου 2009 στις 4:44 μ.μ.

     
  3. ο αγανακτισμένος λέει... Said,

    Ο ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟς ΛΕΕΙ...
    Κ. ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΕΛΕΟΣ!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΣΧΟΛΗ ΠΕΡΙ ΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ:
    Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος!!! ή
    Όταν ευεργετείς αχαριστούς, δανίζεις ΝΕΚΡΟΥΣ!!!
    Με Σεβασμό, αλλά...Στο επανιδείν...

    Posted on 7 Αυγούστου 2009 στις 6:47 μ.μ.