To έπος για τον Αλέκο...!!!

15.8.09 Αναρτήθηκε από diogenis
Μόρτες, Αφού ο αθεόφοβος κάνει Δου Σου προπαραμονή, και αφού η Ελενάρα στο τζου μπόξ του Διογένη έκανε παραγγελιά, θα τον στολίσω και γω παραμονή της Παναγιάς.

Εγώ κρατώ χρονόμετρο , δερμάτινο γιλέκο
Τελείωσε ο χρόνος σου αγαπητέ Αλέκο

-Αγριοδημαρχάρα μου πιες καφεδάκι σκέτο
Δύο φωνήεντα θα πω ,μη φας κανά μπουκέτο

-Εσύ γελάς σα γκόμενα που μου τη γαργαλάνε
Όμως στη πιάτσα μόρτη μου πολύ στα κοπανάνε

-Καλά ρε αθεόφοβε, Δου Σου της Παναγίας
Ποιος πούστης είναι ο εμπνευστής, αυτής της μαλακίας;

-Χέστηκα για τα έργα σου και τα αγάλματά σου
Όμως πολύ ανέχτηκα τα κάτορθωματά σου

-Ακου λοιπόν εξάψαλμο και κράτα σημειώσεις
Αμα δε γράψεις, έχασες, εσύ θα μετανιώσεις

-Εμείς δήμαρχο θέλαμε το μάγκα τον Αλέκο
Όχι το μπάρμπα το Θωμά που το χει κάνει γκέτο

-Πολλά λαμόγια γύρω σου, δε λες να τα ξηλώσεις
Κλώτσα τους πέρα μόρτη μου και ούτε να κωλώσεις

-Το νερουλά τον έκανες, υδραυλικό επίσης
Με θέατρο στη Σουκαρά σκοπεύεις να μας πείσεις;

-Μονίμως με το τσαμπουκά θέλεις να διοικήσεις
Νομίζεις πως με τις φωνές μπορείς να μας @@μήσεις

-Γιατί αυτή η συμπεριφορά, ποια είναι η αιτία
Ούτε ο Τίτο νασουνα απ’ τη Γιουγκοσλαβία

-Μία πλατεία έφτιαξες, κι αυτή τη μισοβρήκες
Και έκανες τη γκάφα σου στο μπάρμπα και την είπες

-Τη λύση της χωματερής βγάλτην απ’ το τσεπάκι
Που τρια χρόνια τίποτα και πέρα το μπαλάκι

-Για το Δικαίο δεν μιλάς, δεν είχες μια λέξη
Που τα ‘πε ισα και χοντρά και δίχως να κιωτέψει-

Τις φιέστες δεν τις έκοψες, πολύ το κεφτεδάκι
Βρώμες πολλές ακούγονται και για το Δημητράκη

-Το ζοριλίκι έβγαλες στο δρόμο ώρα δέκα
Λιμάνι, διοικητήριο την έκανες τουμπέκα

-Αρχοντας είναι αυτός που ξέρει να σκορπάει
Με τον παρά των πολιτών, έργα να ξεκινάει

-Με τη σφεντόνα μόρτη μου δε φτιάχνεις την εικόνα
Το Μήτσο μάθε Ελληνικά που σ’ έχει κάνει ρόμπα

-Με άλλα λόγια μάγκα μου, σου λέω ότι τα πήρα
Όχι για τη Πεσκάρα σου αλλά το χαρακτήρα

-Ντουμπάι να τον έκανες σε μια χρονιά τον τόπο
Ο κόσμος θα σε βλαστημά άμα δεν έχεις τρόπο

-Το άλλο που δε συγχωρώ είναι η συγκυρία
Τον ΓΑΠ εκθέτεις άσχημα και θα ρθει τιμωρία

-Όχι από τις λουλακί, τις δεξιές μπεγκάτσες
Αλλά τον κόσμο τον απλό που δε γουστάρει φάτσες

-Εγώ τα είπα τα γραψα, αν θέλεις εξηγήσου
Αν πάλι δε σου άρεσα, αη και @@μήσου

-Στο γράφω γιατί στήριξα και είχα αγωνία
Αλλά αντί για αρχοντιά εισέπραξα ειρωνία

-Να είστε καλά ρε μόρτες και η Παναγιά να μας φυλάει από τους νταήδες της πόλης.

Πικραμένος

Τι με λες ρε




You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "To έπος για τον Αλέκο...!!!"