1.300.000 Έλληνες βρίσκουν στο Διαδίκτυο άμεση σύγκριση τιμών και χαμηλότερες τιμές σε ίδια προϊόντα
Σημαντικές διαφορές τιμών σε πληθώρα προϊόντων καταγράφονται ανάμεσα σε ηλεκτρονικά και... πραγματικά καταστήματα, με τα πρώτα να είναι σαφώς φθηνότερα λόγω μειωμένων λειτουργικών εξόδων. Μάλιστα την τελευταία περίοδο εταιρείες που δραστηριοποιούνται και στα δύο «τερέν»- το εικονικό και το πραγματικό- κάνουν προσφορές στις online αγορές.
O πόλεμος για να προσελκύσουν οι επιχειρήσεις κοινό που να πραγματοποιεί αγορές από το Διαδίκτυο έχει ανάψει για τα καλά: εταιρεία κινητής τηλεφωνίας προσφέρει κινητά με σύνδεση κατά 50 ευρώ φθηνότερα όταν η αγορά γίνεται μέσω του σάιτ της και όχι από τα παραρτήματά της. Ακόμα, αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών έχει στις ιστοσελίδες της ειδικό τμήμα με «web προσφορές», όπου οι εκπτώσεις σε σχέση με τις τιμές στα φυσικά παραρτήματα ξεπερνούν ακόμη και το 30%.
«Θα ήταν παράλογο αν τα online shops δεν είχαν φθηνότερες τιμές από τα κανονικά. Το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει ελάχιστο κόστος λειτουργίας και συντήρησης» λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Απόστολος Καρκούλης, μηχανικός λογισμικού που ειδικεύεται στις διαδικτυακές εφαρμογές και την κατασκευή ιστοσελίδων.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα παπουτσιών, τα οποία σε κατάστημα της Αθήνας πωλούνται προς 155 ευρώ, ενώ σε online κατάστημα των ΗΠΑ διατίθενται προς 94,9 δολάρια (63 ευρώ)χωρίς όμως να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής στην Ελλάδα.
ΤΑ ΝΕΑ
Σημαντικές διαφορές τιμών σε πληθώρα προϊόντων καταγράφονται ανάμεσα σε ηλεκτρονικά και... πραγματικά καταστήματα, με τα πρώτα να είναι σαφώς φθηνότερα λόγω μειωμένων λειτουργικών εξόδων. Μάλιστα την τελευταία περίοδο εταιρείες που δραστηριοποιούνται και στα δύο «τερέν»- το εικονικό και το πραγματικό- κάνουν προσφορές στις online αγορές.
O πόλεμος για να προσελκύσουν οι επιχειρήσεις κοινό που να πραγματοποιεί αγορές από το Διαδίκτυο έχει ανάψει για τα καλά: εταιρεία κινητής τηλεφωνίας προσφέρει κινητά με σύνδεση κατά 50 ευρώ φθηνότερα όταν η αγορά γίνεται μέσω του σάιτ της και όχι από τα παραρτήματά της. Ακόμα, αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών έχει στις ιστοσελίδες της ειδικό τμήμα με «web προσφορές», όπου οι εκπτώσεις σε σχέση με τις τιμές στα φυσικά παραρτήματα ξεπερνούν ακόμη και το 30%.
«Θα ήταν παράλογο αν τα online shops δεν είχαν φθηνότερες τιμές από τα κανονικά. Το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει ελάχιστο κόστος λειτουργίας και συντήρησης» λέει στα «ΝΕΑ» ο κ. Απόστολος Καρκούλης, μηχανικός λογισμικού που ειδικεύεται στις διαδικτυακές εφαρμογές και την κατασκευή ιστοσελίδων.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα παπουτσιών, τα οποία σε κατάστημα της Αθήνας πωλούνται προς 155 ευρώ, ενώ σε online κατάστημα των ΗΠΑ διατίθενται προς 94,9 δολάρια (63 ευρώ)χωρίς όμως να συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής στην Ελλάδα.
ΤΑ ΝΕΑ
0 Response to "Πόλεμος προσφορών στο Ίντερνετ"