Προτεραιότητα στην κυκλοφορία των πεζών και των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, μονοδρομήσεις οδών, διεύρυνση πεζοδρομίων και επανεξέταση του κανονιστικού πλαισίου για την τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στις μεγάλες πόλεις, με παράλληλη αυστηρή εφαρμογή των διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, είναι οι πλευρές που συνθέτουν την πολιτική που θα ακολουθήσει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Στόχος είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και η βελτίωση της κίνησης στις πόλεις, όπως τόνισε ο υφυπουργός Νίκος Σηφουνάκης από το βήμα του Συνεδρίου του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων για την οδική ασφάλεια, διευκρινίζοντας ότι δεν προβλέπονται νέες αυξήσεις προστίμων για παραβάσεις του ΚΟΚ.
Προτεραιότητα στην οδική ασφάλεια
Οπως επισημάνθηκε στο συνέδριο, ένας στους τέσσερις Ελληνες οδηγούς ΙΧ και μοτοσικλετών οδηγεί χωρίς ζώνη ασφαλείας και κράνος.
Το συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ, με επικεφαλής τον καθηγητή Γ. Γκόλλια, η οποία διεξήχθη τον περασμένο Απρίλιο.
Στόχος είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και η βελτίωση της κίνησης στις πόλεις, όπως τόνισε ο υφυπουργός Νίκος Σηφουνάκης από το βήμα του Συνεδρίου του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων για την οδική ασφάλεια, διευκρινίζοντας ότι δεν προβλέπονται νέες αυξήσεις προστίμων για παραβάσεις του ΚΟΚ.
Προτεραιότητα στην οδική ασφάλεια
Οπως επισημάνθηκε στο συνέδριο, ένας στους τέσσερις Ελληνες οδηγούς ΙΧ και μοτοσικλετών οδηγεί χωρίς ζώνη ασφαλείας και κράνος.
Το συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ, με επικεφαλής τον καθηγητή Γ. Γκόλλια, η οποία διεξήχθη τον περασμένο Απρίλιο.
0 Response to "Προτεραιότητα στην οδική ασφάλεια"