Περίπου 1.500 άτομα χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους στην άσφαλτο, ενώ χιλιάδες άλλα τραυματίζονται. Το πρόβλημα των τροχαίων δυστυχημάτων στη χώρα μας είναι τεράστιο και μία από τις κύριες αιτίες τους είναι σίγουρα το κακό οδόστρωμα και οι κακοτεχνίες, τόσο στο εθνικό όσο και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Πριν από λίγο καιρό, η Τροχαία, στην προσπάθεια να μειωθεί στο ελάχιστο ο βαρύς φόρος αίματος που πληρώνουμε στην άσφαλτο, κατέγραψε σε χάρτη 22 σημεία του οδικού δικτύου όλης της χώρας, στα οποία έχουν σημειωθεί τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα.
Αναφερόμενος στο χάρτη αυτό, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης δήλωσε ότι εκπονήθηκαν 22 σχέδια τροχονομικής αστυνόμευσης για την οδική ασφάλεια. Κάθε σχέδιο αναφέρεται σε παρεμβάσεις που πρόκειται να γίνουν προκειμένου να εκλείψουν οι αιτίες που μετέτρεψαν μικρά ή μεγαλύτερα τμήματα δρόμων σε νησίδες θανάτου. Με βάση το σχεδιασμό, σε κάποια από αυτά τα σημεία και όπου οι συνθήκες το επιτρέπουν θα τοποθετηθούν διαχωριστικά στηθαία, σε άλλα θα μπουν ραντάρ καταγραφής των παραβάσεων ορίου ταχύτητας, ενώ συνολικά θα αυξηθεί η παρουσία της Τροχαίας και συνακόλουθα οι έλεγχοι και τα πρόστιμα για παραβίαση των διατάξεων του ΚΟΚ που συμβάλλουν στην πρόκληση ατυχημάτων.
Σύμφωνα με τους αξιωματικούς της Τροχαίας, ο συγκεκριμένος χάρτης αποτελεί μια πρώτη πρόχειρη καταγραφή των περιοχών στις οποίες, με βάση τις στατιστικές καταγραφές, παρατηρούνται τα περισσότερα ατυχήματα, όμως θα ακολουθήσει νέος και περισσότερο βελτιωμένος σε ό,τι αφορά την επισήμανση με λεπτομέρειες των φονικών σημείων με αναγραφή χιλιομετρικών θέσεων, τοπωνύμια περιοχών, ενώ θα περιλαμβάνεται και η νησιωτική χώρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν αποτυπωθεί στο χάρτη, τεράστιο τμήμα του οδικού δικτύου της Πελοποννήσου, όπως και της εθνικής οδού Αντιρρίου - Ιωαννίνων κρίνεται ως επικίνδυνα ακατάλληλο για την κυκλοφορία, ενώ στην ίδια κατηγορία τοποθετούνται και μεγάλα επαρχιακά δίκτυα, όπως ο δρόμος από Μουδανιά μέχρι Ποτίδαια στη Χαλκιδική και από Τρίκαλα μέχρι Καλαμπάκα.
espresso
Αναφερόμενος στο χάρτη αυτό, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης δήλωσε ότι εκπονήθηκαν 22 σχέδια τροχονομικής αστυνόμευσης για την οδική ασφάλεια. Κάθε σχέδιο αναφέρεται σε παρεμβάσεις που πρόκειται να γίνουν προκειμένου να εκλείψουν οι αιτίες που μετέτρεψαν μικρά ή μεγαλύτερα τμήματα δρόμων σε νησίδες θανάτου. Με βάση το σχεδιασμό, σε κάποια από αυτά τα σημεία και όπου οι συνθήκες το επιτρέπουν θα τοποθετηθούν διαχωριστικά στηθαία, σε άλλα θα μπουν ραντάρ καταγραφής των παραβάσεων ορίου ταχύτητας, ενώ συνολικά θα αυξηθεί η παρουσία της Τροχαίας και συνακόλουθα οι έλεγχοι και τα πρόστιμα για παραβίαση των διατάξεων του ΚΟΚ που συμβάλλουν στην πρόκληση ατυχημάτων.
Σύμφωνα με τους αξιωματικούς της Τροχαίας, ο συγκεκριμένος χάρτης αποτελεί μια πρώτη πρόχειρη καταγραφή των περιοχών στις οποίες, με βάση τις στατιστικές καταγραφές, παρατηρούνται τα περισσότερα ατυχήματα, όμως θα ακολουθήσει νέος και περισσότερο βελτιωμένος σε ό,τι αφορά την επισήμανση με λεπτομέρειες των φονικών σημείων με αναγραφή χιλιομετρικών θέσεων, τοπωνύμια περιοχών, ενώ θα περιλαμβάνεται και η νησιωτική χώρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν αποτυπωθεί στο χάρτη, τεράστιο τμήμα του οδικού δικτύου της Πελοποννήσου, όπως και της εθνικής οδού Αντιρρίου - Ιωαννίνων κρίνεται ως επικίνδυνα ακατάλληλο για την κυκλοφορία, ενώ στην ίδια κατηγορία τοποθετούνται και μεγάλα επαρχιακά δίκτυα, όπως ο δρόμος από Μουδανιά μέχρι Ποτίδαια στη Χαλκιδική και από Τρίκαλα μέχρι Καλαμπάκα.
espresso
0 Response to "Αποστολή Εκτύπωση Σε 22 σημεία-καρμανιόλες τα περισσότερα τροχαία δυστυχήματα"