Τα βιολογικά αντέχουν στην κρίση, έστω και με μικρές απώλειες. Οι Ελληνες συνεχίζουν να τα εμπιστεύονται. Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών, αν και το 2009 μειώθηκε η δαπάνη για βιολογικά τρόφιμα κατ΄ άτομο στη χώρα μας, αυξήθηκε ο αριθμός των καταναλωτών που τα επιλέγουν. Ετσι, σύμφωνα με στοιχεία που είχαν παρουσιαστεί στο τελευταίο Εcofestival, οι πωλήσεις των βιολογικών αυξήθηκαν το 2009 κατά 6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ωστόσο ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων «φρέναρε» καθώς τα τελευταία χρόνια το ποσοστό αυτό άγγιζε το 30%.Κυριότερο «κανάλι» πώλησης βιολογικών προϊόντων αποτελούν οι αλυσίδες σουπερμάρκετ, οι οποίες έχουν δημιουργήσει «βιολογικές γωνιές». Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία (2008), καλύπτουν το 50% των συνολικών πωλήσεων βιολογικών τροφίμων. Αντιθέτως τα ειδικά καταστήματα πώλησης βιολογικών προϊόντων δέχθηκαν πλήγμα καθώς ο τζίρος τους μέσα στο 2009 φαίνεται ότι έπεσε, γεγονός που οδήγησε πολλούς εμπόρους να βάλουν λουκέτο. Την ίδια στιγμή έχουν αυξηθεί τα σημεία πώλησης- σε ψιλικατζίδικα ακόμη και σε περίπτερα έχουν διαμορφωθεί ειδικοί πάγκοι ή ράφια με βιολογικά.
TO BHMA online




















0 Response to "Τα βιολογικά τρόφιμα αντέχουν στην κρίση"