Πλήρη ανατροπή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση φέρνουν οι αιφνιδιαστικές εισηγήσεις Πανάρετου για το «νέο πανεπιστήμιο» και τα «τοπικά κολέγια».
O υφυπουργός Παιδείας προτείνει να δημιουργηθούν τοπικά κολέγια (με απορρόφηση και των ΙΕΚ) ως ενδιάμεση βαθμίδα-γέφυρα ανάμεσα στη Δευτεροβάθμια και την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Ο κ. Πανάρετος δημοσιοποίησε τις προτάσεις του τόσο μέσω της προσωπικής ιστοσελίδας του όσο και μέσω ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας ( http://ypepth. opengov. gr/panaretos/?cat=25 ), στην οποία τις ανήρτησε χθες προς δημόσια διαβούλευση, δίνοντάς τους έτσι επίσημο χαρακτήρα. Αργότερα, ανέφερε στα «ΝΕΑ» ότι «δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μία οποιαδήποτε πρόταση ανάμεσα στις άλλες αυτή που κατατίθεται από τον αρμόδιο υφυπουργό για τα θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης», ενώ από το περιβάλλον της υπουργού Άννας Διαμαντοπούλου γινόταν προσπάθεια οι απόψεις του να χαρακτηριστούν «προσωπικές».
Οι μελλοντικοί φοιτητές, σύμφωνα με τις προτάσεις του υφυπουργού Παιδείας, μετά την αποφοίτησή τους από το λύκειο θα εισάγονται όλοι άνευ εξετάσεων στα τοπικά κολέγια, όπου θα φοιτούν για δύο χρόνια. Στη συνέχεια, με διαδικασία επιλογής που δεν έχει καν προσδιοριστεί στο κείμενο της διαβούλευσης (με εξετάσεις, βάσει των βαθμών του πτυχίου ή όλοι;) όσοι ενδιαφέρονται να συνεχίσουν τις σπουδές τους θα μεταπηδούν στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ, ενώ οι υπόλοιποι θα λαμβάνουν κολεγιακό πτυχίο με σαφή επαγγελματικά δικαιώματα, που θα είναι χρήσιμο για την εύρεση εργασίας. Επιπλέον, αναφέρει ο υφυπουργός, «τμήματα πανεπιστημίων και ΤΕΙ που σήμερα έχουν κενές θέσεις θα μπορούσαν να μετατραπούν σε κολέγια που θα λειτουργούσαν υπό την εποπτεία των αντίστοιχων ιδρυμάτων, καθιστώντας άνευ αντικειμένου
και το πρόβλημα της βάσης του 10 που τόσο πολύ μας απασχολεί».
TA NEA online
O υφυπουργός Παιδείας προτείνει να δημιουργηθούν τοπικά κολέγια (με απορρόφηση και των ΙΕΚ) ως ενδιάμεση βαθμίδα-γέφυρα ανάμεσα στη Δευτεροβάθμια και την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Ο κ. Πανάρετος δημοσιοποίησε τις προτάσεις του τόσο μέσω της προσωπικής ιστοσελίδας του όσο και μέσω ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας ( http://ypepth. opengov. gr/panaretos/?cat=25 ), στην οποία τις ανήρτησε χθες προς δημόσια διαβούλευση, δίνοντάς τους έτσι επίσημο χαρακτήρα. Αργότερα, ανέφερε στα «ΝΕΑ» ότι «δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μία οποιαδήποτε πρόταση ανάμεσα στις άλλες αυτή που κατατίθεται από τον αρμόδιο υφυπουργό για τα θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης», ενώ από το περιβάλλον της υπουργού Άννας Διαμαντοπούλου γινόταν προσπάθεια οι απόψεις του να χαρακτηριστούν «προσωπικές».
Οι μελλοντικοί φοιτητές, σύμφωνα με τις προτάσεις του υφυπουργού Παιδείας, μετά την αποφοίτησή τους από το λύκειο θα εισάγονται όλοι άνευ εξετάσεων στα τοπικά κολέγια, όπου θα φοιτούν για δύο χρόνια. Στη συνέχεια, με διαδικασία επιλογής που δεν έχει καν προσδιοριστεί στο κείμενο της διαβούλευσης (με εξετάσεις, βάσει των βαθμών του πτυχίου ή όλοι;) όσοι ενδιαφέρονται να συνεχίσουν τις σπουδές τους θα μεταπηδούν στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ, ενώ οι υπόλοιποι θα λαμβάνουν κολεγιακό πτυχίο με σαφή επαγγελματικά δικαιώματα, που θα είναι χρήσιμο για την εύρεση εργασίας. Επιπλέον, αναφέρει ο υφυπουργός, «τμήματα πανεπιστημίων και ΤΕΙ που σήμερα έχουν κενές θέσεις θα μπορούσαν να μετατραπούν σε κολέγια που θα λειτουργούσαν υπό την εποπτεία των αντίστοιχων ιδρυμάτων, καθιστώντας άνευ αντικειμένου
και το πρόβλημα της βάσης του 10 που τόσο πολύ μας απασχολεί».
TA NEA online
0 Response to "Πυροτέχνημα για εισαγωγή στα ΑΕΙ μέσω κολεγίων"