Σε συνέχεια των ατοπημάτων Γκιώνη, που σε προηγούμενο φύλλο της εφημερίδας είχαμε αποκαλύψει πως δεν διαθέτει ο δήμαρχος Λουτρακίου άδεια διάνοιξης της Παπανικολάου, συνέβη και αυτό.
Σε δημοτικό σύμβουλο που ζήτησε να δει την άδεια, έδειξαν μία με προϋποθέσεις που δεν αντιστοιχούσε στην οδό Παπανικολάου.
Το έγγραφο που δόθηκε στο συγκεκριμένο σύμβουλο αφορούσε τη χιλιομετρική θέση 4+075 Ισθμού Λουτρακίου και όχι την Παπανικολάου με χιλιομετρική θέση 4+200 και είχε κατατεθεί με ημερομηνία 9-12-1997 επί δημαρχίας Παύλου.
Τα ερωτηματικά που προκύπτουν από την κίνηση αυτή είναι κέραια. Και εξηγώ: α) Γιατί αν ο κ. Γκιώνης νομιμοποιούνταν με την συγκεκριμένη άδεια δεν άνοιγε τον δρόμο από τον πρώτο χρόνο εκλογής του ή ακόμα καλύτερα αν αντιστοιχούσε η άδεια στο συγκεκριμένο δρόμο, γιατί ο κ. Παύλου δεν την είχε διανοίξει από το 1997;
Η απάντηση είναι πολύ απλή, δεν αντιστοιχεί η δοθείσα στο δημοτικό συμβούλιο άδεια στην οδό Παπανικολάου.
Σύμφωνα με απόλυτα εξακριβωμένη πληροφορία μας, με αίτημα νέο που κατέθεσε ο κ. Γκιώνης στον ΕΔΙΣΥ αρχές Φεβρουαρίου ο ΕΔΙΣΥ με στοιχεία απάντησης αρ. πρωτοκ. 4843336 της 18/2/2010 που κάνει ο κύριος Μποτής ΠΑΡ/Υ.Γ.Π. τεχ. Γραφείο (ΕΔΙΣΥ) απαντά αρνητικά στο αίτημα του κ. Γκιώνη! Το ίδιο χαρτί εστάλη υπό μορφή εντολής στο 1 τμήμα γραμμής της διευθ. Περιφέρειας Πελοποννήσου (Δ.Π.Π.) όπου ανήκει η γραμμή του Λουτρακίου ώστε να κρατά την διάβαση αποκλεισμένη.
Άρα τι σκοπό είχε η επίδειξη άδειας στο συγκεκριμένο δημοτικό σύμβουλο, αφού δεν αντιστοιχούσε στην οδό Παπανικολάου; Να παραπλανήσει και να καθαγιάσει στα μάτια του δημοτικού συμβουλίου Λουτρακίου μια πράξη που φέρεται να είναι παράνομη και παράτυπη;
Όλα αυτά είναι φυσικά αποτελέσματα της αδιαλλαξίας και των τσαμπουκάδων του κ. Γκιώνη. Καθώς προβλήματα όπως η διάνοιξη της οδού Παπανικολάου, η ομαλή επέκταση του νέου σχεδίου πόλης, καθώς και η αποξήλωση των γραμμών από την οδό Αιγαίου ως το σημερινό σιδ. Σταθμό θα μπορούσαν εύκολα να λυθούν.
Με συνεργασία δήμου Λουτρακίου και ΟΣΕ, κάτι που δεν συμβαίνει, εξαιτίας των ανεπαρκών χειρισμών της παρούσας δημοτικής αρχής. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός που ενώ οι ενεργοί πολίτες του Λουτρακίου κοντεύουν να φέρουν εις πέρας σημαντικά έργα του Λουτρακίου, όπως ο προαστιακός απουσία του κ. Γκιώνη και χάρις την καλή συνεργασία των βουλευτών του νομού όπως του κ. Μπεγλίτη και της κας Φαρμάκη. Την ίδια ώρα ο συγκεκριμένος δήμαρχος ανοίγει βεντέτες με τους βουλευτές του νομού, τινάζοντας στον αέρα την «αιματηρή», χρονοβόρα και επίπονη προσπάθεια των ενεργών πολιτών του Λουτρακίου. Τι πιο τρανταχτό και πρόσφατο παράδειγμα από τον δυναμιτισμό του δημόσιου διαλόγου για το σχέδιο Καλλικράτης που κοντέψαμε να εμπλακούμε σε εμφύλιο με την Κόρινθο για το θέμα των συνενώσεων. Άρα έχουν απόλυτο δίκιο όσοι τον κατηγορούν πως είναι απόλυτος και δεν ακούει ούτε τους ίδιους τους πολίτες του που τον έχουν ψηφίσει.
Αυτές όμως οι επιλογές καταστρέφουν, εκτός από τον ίδιο, την πολιτική και την πόλη του Λουτρακίου.
Την ίδια ώρα που ο προαστιακός έχει φτάσει στην Κόρινθο, στο Κιάτο, το Ναύπλιο, τη Χαλκίδα. Και σε λίγο καιρό στο Ξυλόκαστρο, στο Ζευγολατιό (νέα στάση), στο Λαύριο, στο Λουτράκι μένει έξω από όλο αυτό τον σχεδιασμό επειδή ο κ. Γκιώνης αντί να συνεργάζεται, τσακώνεται με τον αρμόδιο φορέα που θα κληθεί να πραγματοποιήσει ένα έργο της τάξεως των 15.000.000 ευρώ. Για να αποκομίσουν όλοι οι Λουτρακιώτες τα οφέλη αυτού του έργου. Τέλος, ούτε τον δρόμο που συχνά-πυκνά διαφήμιζε από τα προπαγανδιστικά του έντυπα δεν μπόρεσε να ανοίξει και θα έφερνε γρηγορότερα τους επισκέπτες του Καζίνο στην πόρτα του.
Εξέλιξη που πρέπει να προβληματίσει και την ίδια την επιχείρηση για την αναποτελεσματικότητα Γκιώνη!
Το έγγραφο
του ΟΣΕ
Σε απάντηση του παραπάνω (α) δικού σας σχετικού εγγράφου που αφορά αίτημά σας για δημιουργία νέας ισόπεδης διάβασης (Ι.Δ.) χιλιομ. Θέσης (χ.θ.) 4+075 γραμμής Ισθμού-Λουτρακίου (Ι-Λ), σας πληροφορούμε ότι:
1.Ο ΟΣΕ δεν έχει αντίρρηση για την ικανοποίηση του αιτήματός σας με την προϋπόθεση όμως ότι η νέα Ι.Δ. θα εξασφαλιστεί με τοποθέτηση αυτόματου Ηχοφωτεινού Συστήματος (ΑΣΙΔ) και αυτόματα δρύφακτα.
2.Σας κάνουμε γνωστό ότι το άρθρο 13 παραγρ. 3 του Κανονισμού Ι.Δ. (ΦΕΚ 868/Β/7.9.74) αναφέρει ότι: «Δια τας Ι.Δ. τας δημιουργουμένας τη αιτήσει τρίων αι δαπάναι διαμορφώσεως, προμηθείας, εγκαταστάσεως και συντηρήσεως του απαιτούμενου εξοπλισμού ως και αι δαπάναι τυχόν φυλάξεως, βαρύνουσι τον αιτούντα».
Συνεπώς ο Δήμος σας, σύμφωνα με τα παραπάνω, θα πρέπει να επιβαρυνθεί με τις δαπάνες προμηθείας και εγκατάστασης του συστήματος καθώς με τις δαπάνες διαμόρφωσης της Ι.Δ.
3.Ο προϋπολογισμός του συστήματος ανέρχεται στο ποσό των 35.000.000 δρχ.
4.Ο ΟΣΕ είναι διατεθειμένος να εντάξει το εν λόγω σύστημα στα πλαίσια των προγραμματικών συμφωνιών για την προμήθεια και τοποθέτησή του με την προϋπόθεση όμως ότι θα έχετε εξασφαλίσει το παραπάνω αναφερόμενο ποσό.
5.Εάν ο Δήμος σας επιθυμεί να αναλάβει αυτός το έργο της κατασκευής και τοποθέτησης του ΑΣΙΔ –με διαγωνισμό ή ανάθεση- ο ΟΣΕ θα προβεί στην διαδικασία για την περιγραφή λειτουργίας του συστήματος και τις προδιαγραφές αυτού έτσι ώστε ο εργολάβος που θα αναλάβει το έργο να προχωρήσει στη μελέτη του συστήματος. Αφού εκπονηθεί η μελέτη από τον ανάδοχο του έργου θα πρέπει να υποβληθεί στην αρμόδια Υπηρεσία του ΟΣΕ για την έγκριση προς εφαρμογή.
Σε ότι αφορά την τεχνική εκτέλεση του έργου ο ΟΣΕ θα ορίσει εκπρόσωπό του ο οποίος θα παρακολουθεί την τήρηση των όρων των τεχνικών προδιαγραφών κ.λπ. Στην περίπτωση αυτή θα επιβαρυνθείτε με την δαπάνη για την παραχώρηση των προδιαγραφών και της περιγραφής του συστήματος η οποία ανέρχεται στο ποσό των 150.000 δρχ.
6.Η συντήρηση του συστήματος θα γίνεται από ειδικευμένο προσωπικό του ΟΣΕ (άρθρο 12 παραγρ. 4 του Κανονισμού Ι.Δ.) με δικές σας δαπάνες σύμφωνα με τα αναφερόμενα της παραγρ. 2 του παρόντος.
7.Μετά τα παραπάνω παρακαλούμε να έχουμε το σύμφωνό σας για την αποδοχή των όρων καθώς και απάντησή σας για το ποια διαδικασία θα επιλέξετε για την κατασκευή-τοποθέτηση του συστήματος (περίπτωση παραγρ. 4 ή περίπτωση παραγρ. 5 του παρόντος).
Ο ΒΟΗΘ. ΓΕΝ.ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Κ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ




















0 Response to "Εδειξαν άλλο χαρτί του ΟΣΕ στον δημοτικό σύμβουλο..!"