ΤΟΥ ΘΕΜ. ΣΟΥΛΑΝΤΙΚΑ
Απογοητευμένος από την εικόνα του Σαββατόβραδου όπου μετά την λήξη του τελικού κυπέλου μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού, μικρές ομάδες νεαρών οπαδών και των δύο ομάδων αλληλοπροκαλούμενες, δημιούργησαν ευτυχώς επεισόδια μικρής έκτασης (πάλι καλά που δεν θρηνήσαμε και για «κάτι» ), η πόλη του Κιάτου επανήλθε στους κανονικούς της ρυθμούς.
Κανονικού ρυθμοί για την πόλη του Κιάτου τον τελευταίο καιρό, σημαίνει «απελπισία και φτώχεια».
Μιζέρια και φτώχεια στην αγορά, σκυθρωποί πολίτες από τα διογκούμενα οικονομικά προβλήματα, όλα κλειδωμένα και ταμπουρωμένα πίσω από τα κάγκελα των σπιτιών και της σιωπής, μιας σιωπής που μόνον οι φωνές μερίδας της νεολαίας προσπαθούν να ταράξουν, «γλεντώντας» στα καφέ της παραλιακής ζώνης. Είναι μία προσωρινή εικόνα ή είναι η εικόνα μιας φυσιολογικής παρακμής;
Οι δρόμοι παρά τα τεράστια ποσά που δαπανήθηκαν για την οδοποιία παραμένουν σε άθλια κατάσταση που οι δικαιολογημένες ανασκαφές για τα έργα αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης, υπογειοποίησης καλωδίων ΔΕΗ κ.α. έχουν αυξήσει και το πρόβλημα της κυκλοφορίας και την εξόντωση του εμπορικού κόσμου.
Ο παραλιακός δρόμος, με το γνωστό επί δεκαετίες πρόβλημά του, εξακολουθεί να παραμένει γεμάτος λασπόνερα και την ξεβρασμένη θαλάσσια άμμο.
Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο έχει κολλήσει εδώ και χρόνια με το άρθρο 13 να αποτελεί μόνιμο βραχνά για την εξέλιξη της πόλης.
Το λιμάνι, εκτός από χώρος στάθμευσης δεν θυμίζει τίποτα από το λαμπρό παρελθόν του. Το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής μια δεκαετία ολοέν στο «τσακ» όπως μας διαβεβαιώνουν θα τεθεί σε λειτουργία.
Η αξιοποίηση του ‘δώρου» των αποθηκών της ΑΣΟ, παραπέμπεται για την επόμενη δεκαετία.
Το κτίριο όπου στεγαζόταν η Τροχαία Αυτικινητοδρόμων αναδομείται, αφού κάποιοι είχαν ξεχάσει την στατική μελέτη. Όπως και το κτίριο Τσίλερ (Πινακοθήκη Γ. Γιαννόπουλου) και παρά τους διθυράμβους για την ολοκλήρωση του έργου, μόνον και μόνον ο χορταριασμένος περιβάλλοντας χώρος έρχεται να θυμίσει την εγκατάλειψη!
Το μεγαλεπήβολο σχέδιο για μετεξέλιξη του θνησιγενούς ΧΥΤΑ, ματαιώθηκε, η ανεπάρκεια του μη πόσιμου και ακατάλληλου νερού σε μερικά χρόνια θα γίνει εφιάλτης, ενώ τα περί αρχαίου θεάτρου έχουν περάσει στους κόσμους της λησμονιάς.
Οι διεκδικήσεις για τις συμβατικές υποχρεώσεις της ΕΡΓΟΣΕ προς την πόλη είναι ανύπαρκτες όπως και για την διεύρυνση της Νέας Εθνικής Οδού.Θα μπορούσαμε ώρες να απαριθμούμε τα αίτια της «παρακμής», τα οποία εν πολλοίς είναι κατανοητά και έχουν και ονοματεπώνυμο.
Εκείνο που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε είναι η φιλοδοξίες των υπευθύνων για αυτή την παρακμή Σικυωνίων συμπολιτών μας αυτοδιοικητικών α΄και β΄ βαθμού, να θέλουν να αναλάβουν τις τύχες αυτού του τόπου!
Για να διαχειρισθούν το τέλμα;
Απογοητευμένος από την εικόνα του Σαββατόβραδου όπου μετά την λήξη του τελικού κυπέλου μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού, μικρές ομάδες νεαρών οπαδών και των δύο ομάδων αλληλοπροκαλούμενες, δημιούργησαν ευτυχώς επεισόδια μικρής έκτασης (πάλι καλά που δεν θρηνήσαμε και για «κάτι» ), η πόλη του Κιάτου επανήλθε στους κανονικούς της ρυθμούς.
Κανονικού ρυθμοί για την πόλη του Κιάτου τον τελευταίο καιρό, σημαίνει «απελπισία και φτώχεια».
Μιζέρια και φτώχεια στην αγορά, σκυθρωποί πολίτες από τα διογκούμενα οικονομικά προβλήματα, όλα κλειδωμένα και ταμπουρωμένα πίσω από τα κάγκελα των σπιτιών και της σιωπής, μιας σιωπής που μόνον οι φωνές μερίδας της νεολαίας προσπαθούν να ταράξουν, «γλεντώντας» στα καφέ της παραλιακής ζώνης. Είναι μία προσωρινή εικόνα ή είναι η εικόνα μιας φυσιολογικής παρακμής;
Οι δρόμοι παρά τα τεράστια ποσά που δαπανήθηκαν για την οδοποιία παραμένουν σε άθλια κατάσταση που οι δικαιολογημένες ανασκαφές για τα έργα αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης, υπογειοποίησης καλωδίων ΔΕΗ κ.α. έχουν αυξήσει και το πρόβλημα της κυκλοφορίας και την εξόντωση του εμπορικού κόσμου.
Ο παραλιακός δρόμος, με το γνωστό επί δεκαετίες πρόβλημά του, εξακολουθεί να παραμένει γεμάτος λασπόνερα και την ξεβρασμένη θαλάσσια άμμο.
Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο έχει κολλήσει εδώ και χρόνια με το άρθρο 13 να αποτελεί μόνιμο βραχνά για την εξέλιξη της πόλης.
Το λιμάνι, εκτός από χώρος στάθμευσης δεν θυμίζει τίποτα από το λαμπρό παρελθόν του. Το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής μια δεκαετία ολοέν στο «τσακ» όπως μας διαβεβαιώνουν θα τεθεί σε λειτουργία.
Η αξιοποίηση του ‘δώρου» των αποθηκών της ΑΣΟ, παραπέμπεται για την επόμενη δεκαετία.
Το κτίριο όπου στεγαζόταν η Τροχαία Αυτικινητοδρόμων αναδομείται, αφού κάποιοι είχαν ξεχάσει την στατική μελέτη. Όπως και το κτίριο Τσίλερ (Πινακοθήκη Γ. Γιαννόπουλου) και παρά τους διθυράμβους για την ολοκλήρωση του έργου, μόνον και μόνον ο χορταριασμένος περιβάλλοντας χώρος έρχεται να θυμίσει την εγκατάλειψη!
Το μεγαλεπήβολο σχέδιο για μετεξέλιξη του θνησιγενούς ΧΥΤΑ, ματαιώθηκε, η ανεπάρκεια του μη πόσιμου και ακατάλληλου νερού σε μερικά χρόνια θα γίνει εφιάλτης, ενώ τα περί αρχαίου θεάτρου έχουν περάσει στους κόσμους της λησμονιάς.
Οι διεκδικήσεις για τις συμβατικές υποχρεώσεις της ΕΡΓΟΣΕ προς την πόλη είναι ανύπαρκτες όπως και για την διεύρυνση της Νέας Εθνικής Οδού.Θα μπορούσαμε ώρες να απαριθμούμε τα αίτια της «παρακμής», τα οποία εν πολλοίς είναι κατανοητά και έχουν και ονοματεπώνυμο.
Εκείνο που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε είναι η φιλοδοξίες των υπευθύνων για αυτή την παρακμή Σικυωνίων συμπολιτών μας αυτοδιοικητικών α΄και β΄ βαθμού, να θέλουν να αναλάβουν τις τύχες αυτού του τόπου!
Για να διαχειρισθούν το τέλμα;
0 Response to "Πως οδηγήθηκε σε τέλμα το Κιάτο;"