ΤΟΥ ΘΕΜΗ ΣΟΥΛΑΝΤΙΚΑ
Εκείνο που προκαλεί εντύπωση, αλλά και αυτοδιοικητικό ενδιαφέρον, στη λίστα των μνηστήρων του διευρυμένου Δήμου, είναι πιθανόν να προστεθεί και το όνομα του Δημάρχου Στυμφαλίας κ. Λέγγα.
Περίεργο βέβαια δεν είναι!
Νεοδημοκρατικές καταβολές έχει, νεοδημοκρατικές και Σαμαρικές διασυνδέσεις διαθέτει και «επιχειρηματικά» ερείσματα ως προίκα, θα είναι ένας αδιαφιλονίκητος ηγέτης και μάλιστα αν στο Δήμο Σικυωνίων προστεθεί ο Δήμος Στυμφαλίας και του Φενεού, σύμφωνα με τα σενάρια πολιτικών ανδρών μικράς πνοής!
Στον τόπο αυτό όλα θα τα δούμε.
Εδώ εργοστάσια κερδοσκόπων χωρίς νόμιμες άδειες και δεν μπορεί κάποιος μη Σικυώνιος να είναι εν δυνάμει δήμαρχος Σικυωνίων;
Ο Τ. Χωρέμης εξακολουθεί να παραμένει λογικά ως επικρατέστερος, με την ηγετική του φυσιογνωμία να συρρικνώνεται από μια «ιδιότυπη εμπάθεια» λόγω της μακράς κοινοβουλευτικής του παρουσίας, που τροφοδοτείται κυρίως από συντροφικούς του κύκλους, ο Α. Παπαγγελόπουλος ενεργοποιείται αξιοπρεπέστατα σ’ ένα αυτοδιοικητικό πεδίο ισχνό, που δεν φαίνεται να πληροί τις προϋποθέσεις, ο Θ. Γεώργας διακηρύσσει σ’ όλους τους τόνους ότι αποτελεί την σίγουρη διάδοχη κατάσταση χωρίς την αντίστοιχη διαφαινόμενη ανταπόκριση, ο Χρ. Ζαχαριάς υπό την σκιά του Αγγ. Τσουλούφα δίνει την εντύπωση του μόνιμα «δεύτερου», ο κ. Σπανός μακράν ο εμπειρότερος αυτοδιοικητικός (αλεπού του χώρου) περιμένει στην αυτοδιοικητική σκακιέρα να κάνει την «ματ» κίνηση.
Ο Σωτ. Μουρίκης μόνο με την Πελοπίδειο στήριξη δεν έχει καταφέρει να πείσει, απεμπολώντας το υπερ-Εμμανουηλίδειο παρελθόν του, ο Βασ. Ζάρκος επιμένει να σιωπά, αλλά παραμένει ως η πιο σίγουρη εγγυήτρια δύναμη σε κάθε επιλογή, λόγω του «άφθαρτου» παρελθόντος του και κατά τα άλλα, η πόλη και τα γύρω χωριά, αποδεικνύονται θύματα του Καποδίστρια Ι και της ανεπάρκειας της μετά Γ. Γιαννόπουλου εποχής.
Και είναι υποκρισία εκ μέρους των διαδόχων του, να προσπαθούν σε κάθε περίπτωση να μειώσουν ένα έργο διετίας!
Πολύ μεγαλύτερο από το επόμενο της δωδεκαετίας!
Ή είναι ανοησία ή σύμπλεγμα κατωτερότητας. Π.χ. θα μπορούσε κανείς να μιλά για μεταξέλιξη του ΧΥΤΑ σε ΧΥΤΥ, αν δεν υπήρχε ο ΧΥΤΑ έργο της «επαναστατικής» Δημοτικής Αρχής του Γ. Γιαννόπουλου και δή του τότε προέδρου της Δημοτικής Επιχείρησης Κ. Ξιφαρά;!!
Θα μπορούσαν να δρομολογούν αναπλάσεις της παραλιακής ζώνης, αν δεν είχε η παραλία αξιοποιηθεί σύμφωνα με τις αναγκαιότητες της εποχής εκείνης (και όχι μόνο) από τον αείμνηστο Δήμαρχο;
Θα μπορούσαν να μιλούν για επάρκεια νερού, αν δεν είχε φέρει το νερό από την Βελίνα και αν δεν είχε βάλει από την τσέπη του κάποια εκατομμύρια δρχ. να αγοραστεί το οικόπεδο στη Στυμφαλία και που μέχρι τώρα το νερό από την ιδιόκτητη γεώτρηση κάποιοι προτιμούν να το πωλούν, παρά να καλύπτουν τις νόμιμες ανάγκες της Σικυώνας;
Θα μπορούσαν να θέτουν σε Δημοτικά Συμβούλια θέματα όπως η επέκταση του Νεκροταφείου (του νέου) αν ο εκλιπών δεν είχε φροντίσει χώρους μόνιμης διαμονής για τους συμπολίτες μας; Το δε παλιό νεκροταφείο, έχει μείνει προς γενική έκπληξη έτσι όπως το άφησε! Τι ντροπή, αλήθεια τι ντροπή!
Λες και δεν έχει αλλάξει τίποτα!
Και εάν εξαιρέσεις το αλιευτικό καταφύγιο, τα έργα οδοποιϊας που σε μικρό χρονικό διάστημα «βουλιάζουν» και την αλλαγή των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης που η φθορά του χρόνου καθιστά αναγκαία εν πολλοίς την αντικατάσταή τους, τα πάντα έχουν μείνει ίδια και στη χειρότερη περίπτωση διαφοροποιημένα ως προς την αντιαισθητική εικόνα που παρουσιάζουν.
Τρανό παράδειγμα η πλατεία Ελευθερίας και το «αριστούργημα» της οδού Φιλλύρας!
Αφού μελετήθηκαν, δημοπρατήθηκαν και ολοκληρώθηκαν επί πρώτης τετραετίας Αγγ. Τσουλούφα και στη συνέχεια επί Αγγ. Παπαγγελόπουλου, τώρα πρόκειται να επαναπλασθούν!, μετονομάζοντας την νέα ανάπλαση, περαίωση.
Και αυτές οι επαναπλάσεις-περαιώσεις ούτε λίγο ούτε πολύ κοστίζουν περί τα 500 χιλ. ευρώ! Την στιγμή που υπάρχουν σημαντικότερες λειτουργικές και δομικές ανάγκες στο Δήμο.
Και αν ο αυτόματος πιλότος αποτελεί δείγμα εγκατάλειψης και αδιαφορίας, η αγνωμοσύνη και η αχαριστία σ’ όλους όσους κατέθεσαν την ψυχή τους μαζί με τους ογκόλιθους για να θεμελιώσουν τη σύγχρονη πόλη του Κιάτου τι αποτελεί;
Εκείνο που προκαλεί εντύπωση, αλλά και αυτοδιοικητικό ενδιαφέρον, στη λίστα των μνηστήρων του διευρυμένου Δήμου, είναι πιθανόν να προστεθεί και το όνομα του Δημάρχου Στυμφαλίας κ. Λέγγα.
Περίεργο βέβαια δεν είναι!
Νεοδημοκρατικές καταβολές έχει, νεοδημοκρατικές και Σαμαρικές διασυνδέσεις διαθέτει και «επιχειρηματικά» ερείσματα ως προίκα, θα είναι ένας αδιαφιλονίκητος ηγέτης και μάλιστα αν στο Δήμο Σικυωνίων προστεθεί ο Δήμος Στυμφαλίας και του Φενεού, σύμφωνα με τα σενάρια πολιτικών ανδρών μικράς πνοής!
Στον τόπο αυτό όλα θα τα δούμε.
Εδώ εργοστάσια κερδοσκόπων χωρίς νόμιμες άδειες και δεν μπορεί κάποιος μη Σικυώνιος να είναι εν δυνάμει δήμαρχος Σικυωνίων;
Ο Τ. Χωρέμης εξακολουθεί να παραμένει λογικά ως επικρατέστερος, με την ηγετική του φυσιογνωμία να συρρικνώνεται από μια «ιδιότυπη εμπάθεια» λόγω της μακράς κοινοβουλευτικής του παρουσίας, που τροφοδοτείται κυρίως από συντροφικούς του κύκλους, ο Α. Παπαγγελόπουλος ενεργοποιείται αξιοπρεπέστατα σ’ ένα αυτοδιοικητικό πεδίο ισχνό, που δεν φαίνεται να πληροί τις προϋποθέσεις, ο Θ. Γεώργας διακηρύσσει σ’ όλους τους τόνους ότι αποτελεί την σίγουρη διάδοχη κατάσταση χωρίς την αντίστοιχη διαφαινόμενη ανταπόκριση, ο Χρ. Ζαχαριάς υπό την σκιά του Αγγ. Τσουλούφα δίνει την εντύπωση του μόνιμα «δεύτερου», ο κ. Σπανός μακράν ο εμπειρότερος αυτοδιοικητικός (αλεπού του χώρου) περιμένει στην αυτοδιοικητική σκακιέρα να κάνει την «ματ» κίνηση.
Ο Σωτ. Μουρίκης μόνο με την Πελοπίδειο στήριξη δεν έχει καταφέρει να πείσει, απεμπολώντας το υπερ-Εμμανουηλίδειο παρελθόν του, ο Βασ. Ζάρκος επιμένει να σιωπά, αλλά παραμένει ως η πιο σίγουρη εγγυήτρια δύναμη σε κάθε επιλογή, λόγω του «άφθαρτου» παρελθόντος του και κατά τα άλλα, η πόλη και τα γύρω χωριά, αποδεικνύονται θύματα του Καποδίστρια Ι και της ανεπάρκειας της μετά Γ. Γιαννόπουλου εποχής.
Και είναι υποκρισία εκ μέρους των διαδόχων του, να προσπαθούν σε κάθε περίπτωση να μειώσουν ένα έργο διετίας!
Πολύ μεγαλύτερο από το επόμενο της δωδεκαετίας!
Ή είναι ανοησία ή σύμπλεγμα κατωτερότητας. Π.χ. θα μπορούσε κανείς να μιλά για μεταξέλιξη του ΧΥΤΑ σε ΧΥΤΥ, αν δεν υπήρχε ο ΧΥΤΑ έργο της «επαναστατικής» Δημοτικής Αρχής του Γ. Γιαννόπουλου και δή του τότε προέδρου της Δημοτικής Επιχείρησης Κ. Ξιφαρά;!!
Θα μπορούσαν να δρομολογούν αναπλάσεις της παραλιακής ζώνης, αν δεν είχε η παραλία αξιοποιηθεί σύμφωνα με τις αναγκαιότητες της εποχής εκείνης (και όχι μόνο) από τον αείμνηστο Δήμαρχο;
Θα μπορούσαν να μιλούν για επάρκεια νερού, αν δεν είχε φέρει το νερό από την Βελίνα και αν δεν είχε βάλει από την τσέπη του κάποια εκατομμύρια δρχ. να αγοραστεί το οικόπεδο στη Στυμφαλία και που μέχρι τώρα το νερό από την ιδιόκτητη γεώτρηση κάποιοι προτιμούν να το πωλούν, παρά να καλύπτουν τις νόμιμες ανάγκες της Σικυώνας;
Θα μπορούσαν να θέτουν σε Δημοτικά Συμβούλια θέματα όπως η επέκταση του Νεκροταφείου (του νέου) αν ο εκλιπών δεν είχε φροντίσει χώρους μόνιμης διαμονής για τους συμπολίτες μας; Το δε παλιό νεκροταφείο, έχει μείνει προς γενική έκπληξη έτσι όπως το άφησε! Τι ντροπή, αλήθεια τι ντροπή!
Λες και δεν έχει αλλάξει τίποτα!
Και εάν εξαιρέσεις το αλιευτικό καταφύγιο, τα έργα οδοποιϊας που σε μικρό χρονικό διάστημα «βουλιάζουν» και την αλλαγή των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης που η φθορά του χρόνου καθιστά αναγκαία εν πολλοίς την αντικατάσταή τους, τα πάντα έχουν μείνει ίδια και στη χειρότερη περίπτωση διαφοροποιημένα ως προς την αντιαισθητική εικόνα που παρουσιάζουν.
Τρανό παράδειγμα η πλατεία Ελευθερίας και το «αριστούργημα» της οδού Φιλλύρας!
Αφού μελετήθηκαν, δημοπρατήθηκαν και ολοκληρώθηκαν επί πρώτης τετραετίας Αγγ. Τσουλούφα και στη συνέχεια επί Αγγ. Παπαγγελόπουλου, τώρα πρόκειται να επαναπλασθούν!, μετονομάζοντας την νέα ανάπλαση, περαίωση.
Και αυτές οι επαναπλάσεις-περαιώσεις ούτε λίγο ούτε πολύ κοστίζουν περί τα 500 χιλ. ευρώ! Την στιγμή που υπάρχουν σημαντικότερες λειτουργικές και δομικές ανάγκες στο Δήμο.
Και αν ο αυτόματος πιλότος αποτελεί δείγμα εγκατάλειψης και αδιαφορίας, η αγνωμοσύνη και η αχαριστία σ’ όλους όσους κατέθεσαν την ψυχή τους μαζί με τους ογκόλιθους για να θεμελιώσουν τη σύγχρονη πόλη του Κιάτου τι αποτελεί;
0 Response to "Στο Κιάτο ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε..!"