Λιγότερο από ενάμιση μήνα πριν από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και ήδη πολλοί υποψήφιοι αρχίζουν την επανάληψη της ύλης. Σε αυτό το πλαίσιο «ΤΑ ΝΕΑ» παρουσιάζουν τα μαθήματα στα οποία οι υποψήφιοι συναντούν τις μεγαλύτερες δυσκολίες, καθώς και σε εκείνα στα οποία μπορεί να στηριχτεί κάποιος για να πετύχει ένα βαθμολογικό άλμα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι (2009) είχαμε τον μεγαλύτερο αριθμό αριστούχων (10.688) των τελευταίων εννέα χρόνων (12,6% των 84.839 εξετασθέντων). Ωστόσο την ίδια χρονιά περίπου 33% των εξετασθέντων, δηλαδή περίπου 28.000 υποψήφιοι βρέθηκαν με βαθμολογίες κάτω από τη βάση. Οι περισσότεροι προέρχονταν από την Τεχνολογική Κατεύθυνση ΙΙ (14.745) και οι λιγότεροι από τη Θετική (1.178). Από τη Θεωρητική Κατεύθυνση, κάτω από τη βάση βρέθηκαν 11.993 υποψήφιοι. Η κατάσταση αυτή προκάλεσε χάσμα στις βάσεις εισαγωγής με αποτέλεσμα στα πανεπιστημιακά τμήματα να αρχίζουμε από το «βάθος» των 8.750 μορίων (Επιστημών της Θάλασσας Πανεπιστημίου Αιγαίου) και να τελειώνουμε στο «ύψος» των 19.476 μορίων (Ιατρική Πανεπιστημίου Αθηνών).
«Η Φυσική ζεμάτισε τους υποψηφίους», «ναυάγιο των υποψηφίων στη Χημεία», «Μαθημαχτικιά», «ναρκοπέδιο η Ιστορία», «Φυσική αποτυχία», «Γκάφα Χ 2 στα Αρχαία» είναι μόνο μερικοί από τους τίτλους με τους οποίους χαρακτηρίστηκαν ορισμένα από τα θέματα των εξετάσεων τα τελευταία χρόνια, υποδηλώνοντας με σαφήνεια τις απώλειες των υποψηφίων σε βαθμούς και μόρια.
TA NEA online
Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι (2009) είχαμε τον μεγαλύτερο αριθμό αριστούχων (10.688) των τελευταίων εννέα χρόνων (12,6% των 84.839 εξετασθέντων). Ωστόσο την ίδια χρονιά περίπου 33% των εξετασθέντων, δηλαδή περίπου 28.000 υποψήφιοι βρέθηκαν με βαθμολογίες κάτω από τη βάση. Οι περισσότεροι προέρχονταν από την Τεχνολογική Κατεύθυνση ΙΙ (14.745) και οι λιγότεροι από τη Θετική (1.178). Από τη Θεωρητική Κατεύθυνση, κάτω από τη βάση βρέθηκαν 11.993 υποψήφιοι. Η κατάσταση αυτή προκάλεσε χάσμα στις βάσεις εισαγωγής με αποτέλεσμα στα πανεπιστημιακά τμήματα να αρχίζουμε από το «βάθος» των 8.750 μορίων (Επιστημών της Θάλασσας Πανεπιστημίου Αιγαίου) και να τελειώνουμε στο «ύψος» των 19.476 μορίων (Ιατρική Πανεπιστημίου Αθηνών).
«Η Φυσική ζεμάτισε τους υποψηφίους», «ναυάγιο των υποψηφίων στη Χημεία», «Μαθημαχτικιά», «ναρκοπέδιο η Ιστορία», «Φυσική αποτυχία», «Γκάφα Χ 2 στα Αρχαία» είναι μόνο μερικοί από τους τίτλους με τους οποίους χαρακτηρίστηκαν ορισμένα από τα θέματα των εξετάσεων τα τελευταία χρόνια, υποδηλώνοντας με σαφήνεια τις απώλειες των υποψηφίων σε βαθμούς και μόρια.
TA NEA online
0 Response to "Τα μαθήματα που ανεβοκατεβάζουν τις βάσεις"