Σε μια προσπάθεια να περιοριστεί η ανεξέλεγκτη δράση των συγκεκριμένων επιχειρήσεων το υπουργείο Οικονομίας εξετάζει τις εξής αλλαγές:
«Χαλινάρι» στις εισπρακτικές
* Οι εταιρείες θα υποχρεώνονται να μην ενοχλούν πάνω από δύο φορές σε διάστημα ενός μήνα τον οφειλέτη σε περίπτωση που αυτός δηλώσει ότι δεν επιθυμεί περαιτέρω ενημέρωση.
* Απαγόρευση ενόχλησης των συγγενών ή του εργοδότη του οφειλέτη.
* Προσδιορισμός ωραρίου εντός του οποίου η εταιρία θα μπορεί να επικοινωνεί με τον οφειλέτη. Η επικοινωνία θα μπορεί να γίνεται μόνο τις εργάσιμες ημέρες από Δευτέρα εώς Παρασκευή από τις 09.00 το πρωί έως τις 20.00 το βράδυ.
* Ψηφιακή καταγραφή της τηλεφωνικής επικοινωνίας και δημιουργία αρχείου για τον έλεγχο σε περίπτωση καταγγελίας του οφειλέτη.
* Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή θα έχει το δικαίωμα να ζητάει από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στοιχεία για τις ώρες επικοινωνίας του οφειλέτη με την εισπρακτική εταιρεία.
* Εκτός από τις δηλωμένες εταιρείες ενημέρωσης και τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που έχουν δανείσει κεφάλαια, απαγορεύεται οποιοσδήποτε άλλος να επικοινωνεί με οφειλέτη για να ζητά την επιστροφή των χρημάτων.
* Επιβολή βαρύτατων προστίμων που μπορούν να φτάσουν ακόμη και τις 500.000 ευρώ σε όσες εταιρίες παραβιάζουν τον νόμο.
* Οι νέες ρυθμίσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση παραβάσεων θα ισχύουν ακόμη και για τις τράπεζες.
* Θέσπιση περιορισμών και για τους δικηγόρους ώστε να αποτραπούν φαινόμενα μεταφοράς εισπρακτικών μεθοδεύσεων σε δικηγορικά γραφεία.
enet.gr
«Χαλινάρι» στις εισπρακτικές
* Οι εταιρείες θα υποχρεώνονται να μην ενοχλούν πάνω από δύο φορές σε διάστημα ενός μήνα τον οφειλέτη σε περίπτωση που αυτός δηλώσει ότι δεν επιθυμεί περαιτέρω ενημέρωση.
* Απαγόρευση ενόχλησης των συγγενών ή του εργοδότη του οφειλέτη.
* Προσδιορισμός ωραρίου εντός του οποίου η εταιρία θα μπορεί να επικοινωνεί με τον οφειλέτη. Η επικοινωνία θα μπορεί να γίνεται μόνο τις εργάσιμες ημέρες από Δευτέρα εώς Παρασκευή από τις 09.00 το πρωί έως τις 20.00 το βράδυ.
* Ψηφιακή καταγραφή της τηλεφωνικής επικοινωνίας και δημιουργία αρχείου για τον έλεγχο σε περίπτωση καταγγελίας του οφειλέτη.
* Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή θα έχει το δικαίωμα να ζητάει από τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στοιχεία για τις ώρες επικοινωνίας του οφειλέτη με την εισπρακτική εταιρεία.
* Εκτός από τις δηλωμένες εταιρείες ενημέρωσης και τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που έχουν δανείσει κεφάλαια, απαγορεύεται οποιοσδήποτε άλλος να επικοινωνεί με οφειλέτη για να ζητά την επιστροφή των χρημάτων.
* Επιβολή βαρύτατων προστίμων που μπορούν να φτάσουν ακόμη και τις 500.000 ευρώ σε όσες εταιρίες παραβιάζουν τον νόμο.
* Οι νέες ρυθμίσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση παραβάσεων θα ισχύουν ακόμη και για τις τράπεζες.
* Θέσπιση περιορισμών και για τους δικηγόρους ώστε να αποτραπούν φαινόμενα μεταφοράς εισπρακτικών μεθοδεύσεων σε δικηγορικά γραφεία.
enet.gr
0 Response to "«Χαλινάρι» στις εισπρακτικές"