Για να δικαιολογήσουμε τον τίτλο των...μαρινολόγων σήμερα θα σας παρουσιάσουμε ένα ντοκουμέντο.
Οχι για να κάνουμε πόλεμο αφού έχουμε συμβιβαστεί στην ιδέα οτι τίποτα δεν γίνεται αλλά για να δικαιώσουμε έστω και αργά αυτούς που πολέμησαν για τον τόπο τους και πίστεψαν ότι η μαρίνα είναι ανάπτυξη και θα έδινε άλλο αέρα στο Λουτράκι.
Επειδή όλα αυτά τα χρόνια προσπάθησαν να κάνουν το άσπρο μαύρο και να βγάλουν τρελλούς όσους έλεγαν ότι θα είναι μία καλή επένδυση που θα μείνει ακόμα και αν το καζίνο...φύγει.
Τα πλέον επίσημα χείλη αποδεικνύουν πόσο σωστός και δίκαιος ήταν ο αγώνας για την κατασκευή της μαρίνας
Πόση λάσπη έπεσε όλα αυτά τα χρόνια;
»ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΕΛΛΙΑΤΟΣ
«SOS! Ο θαλάσσιος τουρισμός
βυθίζεται με βουτιά 80%»
Ο πρόεδρος της Ενωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού εκπέμπει σήμα κινδύνου για έναν καθαρά εθνικό και χρυσοτόκο κλάδο που εκπροσωπεί 3.500 τουριστικά πλοία υπό ελληνική σημαία, αποτελεί τον μεγαλύτερο τουριστικό στόλο στον κόσμο, απασχολεί 3.000 Ελληνες ναυτικούς και συνεισφέρει τα μέγιστα στο ΑΕΠ.
Ο πρόεδρος της Ενωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού απευθύνει έκκληση προς την κυβέρνηση, τους αρμόδιους υπουργούς και όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης να κινηθούν, έστω και την ύστατη στιγμή, επισημαίνοντας ότι «είναι εθνικό θέμα, καθώς η μόνη βαριά βιομηχανία που έχει η χώρα μας είναι ο τουρισμός και βρα-χυπρόθεσμα είναι ο μόνος τρόποςμε τη βοήθεια όλων να αρχίσουμε να ξεπερνάμε την κρίση».
Η συνέντευξη του κ. Αντώνη Στελλιάτου δόθηκε στο “Θέμα” της Κυριακής 18 Απριλίου..!
Ιδού το μεγάλο ψέμμα
Ο στόλος των 3.500 τουριστικών πλοίων στα οποία κυματίζει η ελληνική σημαία είναι
ίσως ο μεγαλύτερος στον κόσμο, ο μόνος με εθνική σημαία,ο οποίος απασχολεί περίπου
3.000 Ελληνες ναυτικούς – όλους ασφαλισμένους στο ΝΑΤ.
«Στα επαγγελματικά τουριστικά πλοία η πτώση για το 2009 ήταν 25% στα ιστιοπλοϊκά (bareboat),
30% στα μίνι κρουαζιερόπλοια και 80% στα τουριστικά πλοία που μπορούν να φιλοξενήσουν μέχρι
12 άτομα.
Απόρροια αυτής της κρίσης ήταν να δημιουργηθεί τεράστια ανεργία στους Ελληνες ναυτικούς», επισήμανε στο «businessstories» ο πρόεδρος της Ενωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, κ. Αντώνης Στελλιάτος.
Πρόκειται για έναν κλάδο που μετά τους επιτυχημένους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 άρχισε να αποκομίζει τα οφέλη. Η αύξηση του θαλάσσιου τουρισμού ήταν μεγάλη.
Αλλά σημασία έχει λίγο πιο κάτω η σοβαρή παρατήρηση του προέδρου ο οποίος λέει συγκεκριμμένα:
“Πώς είναι δυνατόν μία χώρα με 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, που περιβρέχεται παντού
από θάλασσα και έχει χιλιάδες νησιά, να μην έχει ευθέως ανάλογο αριθμό από μαρίνες; Η Κροα-
τία με το 1/3 σε ακτογραμμή έχει 108 μαρίνες και η Ελλάδα 19 μαρίνες, κατά πολύ λιγότερες από την ανταγωνίστρια χώρα, την Τουρκία.
Οι κλιματικές συνθήκες της χώρας μάς επιτρέπουν από Απρίλιο μέχρι Νοέμβριο να έχουμε μία φουλ τουριστική περίοδο.
Και έχει δίκιο ο άνθρωπος να απορεί γιατί εδώ και 10 χρόνια μας γίνεται μία πλύση εγκεφάλου στο Λουτράκι η οποία λέει οτι η μαρίνα είναι πεταμένα λεφτά..
Η αλήθεια είναι ακριβώς το αντίθετο οτι η χώρα μας έχει άμεση ανάγκη απο μαρίνες και αυτή του Λουτρακίου με τις 700 θέσεις θα ήταν προνομιακή για το Ιόνιο και την Αδριατική.
Και όμως αυτή την επένδυση την πνίξαμε και έριξαν και λάσπη σε όσους έλεγαν ότι είναι επένδυση ανάπτυξης..
Το καζίνο έχει ήδη μπεί σε περίοδο πολύ ισχνών αγελάδων και το καζίνο φέτος μπορεί καινα κλείσε με ζημιές.
Τα επόμενα χρόνια θα είναι πολύ δύσκολα και τα λεφτά που έπαιρνε ο δήμος δεν θα τα ξαναδεί ούτε στον ύπνο του..!
Η μαρίνα θα είναι μία επένδυση με σταθερή αξία και κέρδος για την περιοχή και φυσικά και του Λουτρακίου..!
Ενώ η Ελλάδα θέλει δεκάδες μαρίνες..εδώ πνίγηκε η πιο σίγουρη..
Τώρα θα καταλάβει ο κ.Γκιώνης τι έκανε και τι καταστροφή θα συμβεί μετά απο ελάχιστα χρόνια...!
Αυτός είναι και ο λόγος που φέρνουμε στην μνήμη σας το θέμα της μαρίνας που δυστυχώς οι κυβερνήσεις αλλάζουν αλλά κανείς δεν υποχρεώνει το καζίνο να υλοποιήσει την συμβατική του υποχρέωση..!
Πιο επίσημη αποκάλυψη ενός μεγάλου θέματος δεν θα μπορούσε να γίνει. Βεβαίως για το θέμα της μαρίνας υπάρχουν και σοβαρές δικαστικές εξελίξεις με παρέμβαση του Αρείου Πάγου. Στο επόμενο φύλλο αυτή η παρέμβαση του ανώτατου Ελληνικού δικαστηρίου..!
Υπάρχει καταγγελία για σεξουαλική
παρενόχληση στελέχους του καζίνο;
Έχει ή όχι υποβληθεί τετρασέλιδη αναφορά για σεξουαλική παρενόχληση κατά ανώτατου στελέχους της Club Hotel Casino Loutraki;
Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα και ποιά είναι η τύχη της εν λόγω αναφοράς;
Θα ακολουθήσει τη διαδικασία που απαιτείται ή θα εξαχθεί κάποιο συμπέρασμα που θα κάνει το άσπρο μαύρο και τη φουκαριάρα την εργαζόμενη θα τη στείλουν από το λογιστήριο;
Η διοίκηση της κοινοπραξίας θα σταθεί στο ενδεδειγμένο ύψος της περίστασης και θα πράξει τα δέοντα ή η περίπτωση θα πέσει στο μύλο που τα αλέθει όλα;
Την αποκάλυψη έκανε το loutraki-press.blogspot.com
Οχι για να κάνουμε πόλεμο αφού έχουμε συμβιβαστεί στην ιδέα οτι τίποτα δεν γίνεται αλλά για να δικαιώσουμε έστω και αργά αυτούς που πολέμησαν για τον τόπο τους και πίστεψαν ότι η μαρίνα είναι ανάπτυξη και θα έδινε άλλο αέρα στο Λουτράκι.
Επειδή όλα αυτά τα χρόνια προσπάθησαν να κάνουν το άσπρο μαύρο και να βγάλουν τρελλούς όσους έλεγαν ότι θα είναι μία καλή επένδυση που θα μείνει ακόμα και αν το καζίνο...φύγει.
Τα πλέον επίσημα χείλη αποδεικνύουν πόσο σωστός και δίκαιος ήταν ο αγώνας για την κατασκευή της μαρίνας
Πόση λάσπη έπεσε όλα αυτά τα χρόνια;
»ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΕΛΛΙΑΤΟΣ
«SOS! Ο θαλάσσιος τουρισμός
βυθίζεται με βουτιά 80%»
Ο πρόεδρος της Ενωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού εκπέμπει σήμα κινδύνου για έναν καθαρά εθνικό και χρυσοτόκο κλάδο που εκπροσωπεί 3.500 τουριστικά πλοία υπό ελληνική σημαία, αποτελεί τον μεγαλύτερο τουριστικό στόλο στον κόσμο, απασχολεί 3.000 Ελληνες ναυτικούς και συνεισφέρει τα μέγιστα στο ΑΕΠ.
Ο πρόεδρος της Ενωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού απευθύνει έκκληση προς την κυβέρνηση, τους αρμόδιους υπουργούς και όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης να κινηθούν, έστω και την ύστατη στιγμή, επισημαίνοντας ότι «είναι εθνικό θέμα, καθώς η μόνη βαριά βιομηχανία που έχει η χώρα μας είναι ο τουρισμός και βρα-χυπρόθεσμα είναι ο μόνος τρόποςμε τη βοήθεια όλων να αρχίσουμε να ξεπερνάμε την κρίση».
Η συνέντευξη του κ. Αντώνη Στελλιάτου δόθηκε στο “Θέμα” της Κυριακής 18 Απριλίου..!
Ιδού το μεγάλο ψέμμα
Ο στόλος των 3.500 τουριστικών πλοίων στα οποία κυματίζει η ελληνική σημαία είναι
ίσως ο μεγαλύτερος στον κόσμο, ο μόνος με εθνική σημαία,ο οποίος απασχολεί περίπου
3.000 Ελληνες ναυτικούς – όλους ασφαλισμένους στο ΝΑΤ.
«Στα επαγγελματικά τουριστικά πλοία η πτώση για το 2009 ήταν 25% στα ιστιοπλοϊκά (bareboat),
30% στα μίνι κρουαζιερόπλοια και 80% στα τουριστικά πλοία που μπορούν να φιλοξενήσουν μέχρι
12 άτομα.
Απόρροια αυτής της κρίσης ήταν να δημιουργηθεί τεράστια ανεργία στους Ελληνες ναυτικούς», επισήμανε στο «businessstories» ο πρόεδρος της Ενωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, κ. Αντώνης Στελλιάτος.
Πρόκειται για έναν κλάδο που μετά τους επιτυχημένους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 άρχισε να αποκομίζει τα οφέλη. Η αύξηση του θαλάσσιου τουρισμού ήταν μεγάλη.
Αλλά σημασία έχει λίγο πιο κάτω η σοβαρή παρατήρηση του προέδρου ο οποίος λέει συγκεκριμμένα:
“Πώς είναι δυνατόν μία χώρα με 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, που περιβρέχεται παντού
από θάλασσα και έχει χιλιάδες νησιά, να μην έχει ευθέως ανάλογο αριθμό από μαρίνες; Η Κροα-
τία με το 1/3 σε ακτογραμμή έχει 108 μαρίνες και η Ελλάδα 19 μαρίνες, κατά πολύ λιγότερες από την ανταγωνίστρια χώρα, την Τουρκία.
Οι κλιματικές συνθήκες της χώρας μάς επιτρέπουν από Απρίλιο μέχρι Νοέμβριο να έχουμε μία φουλ τουριστική περίοδο.
Και έχει δίκιο ο άνθρωπος να απορεί γιατί εδώ και 10 χρόνια μας γίνεται μία πλύση εγκεφάλου στο Λουτράκι η οποία λέει οτι η μαρίνα είναι πεταμένα λεφτά..
Η αλήθεια είναι ακριβώς το αντίθετο οτι η χώρα μας έχει άμεση ανάγκη απο μαρίνες και αυτή του Λουτρακίου με τις 700 θέσεις θα ήταν προνομιακή για το Ιόνιο και την Αδριατική.
Και όμως αυτή την επένδυση την πνίξαμε και έριξαν και λάσπη σε όσους έλεγαν ότι είναι επένδυση ανάπτυξης..
Το καζίνο έχει ήδη μπεί σε περίοδο πολύ ισχνών αγελάδων και το καζίνο φέτος μπορεί καινα κλείσε με ζημιές.
Τα επόμενα χρόνια θα είναι πολύ δύσκολα και τα λεφτά που έπαιρνε ο δήμος δεν θα τα ξαναδεί ούτε στον ύπνο του..!
Η μαρίνα θα είναι μία επένδυση με σταθερή αξία και κέρδος για την περιοχή και φυσικά και του Λουτρακίου..!
Ενώ η Ελλάδα θέλει δεκάδες μαρίνες..εδώ πνίγηκε η πιο σίγουρη..
Τώρα θα καταλάβει ο κ.Γκιώνης τι έκανε και τι καταστροφή θα συμβεί μετά απο ελάχιστα χρόνια...!
Αυτός είναι και ο λόγος που φέρνουμε στην μνήμη σας το θέμα της μαρίνας που δυστυχώς οι κυβερνήσεις αλλάζουν αλλά κανείς δεν υποχρεώνει το καζίνο να υλοποιήσει την συμβατική του υποχρέωση..!
Πιο επίσημη αποκάλυψη ενός μεγάλου θέματος δεν θα μπορούσε να γίνει. Βεβαίως για το θέμα της μαρίνας υπάρχουν και σοβαρές δικαστικές εξελίξεις με παρέμβαση του Αρείου Πάγου. Στο επόμενο φύλλο αυτή η παρέμβαση του ανώτατου Ελληνικού δικαστηρίου..!
Υπάρχει καταγγελία για σεξουαλική
παρενόχληση στελέχους του καζίνο;
Έχει ή όχι υποβληθεί τετρασέλιδη αναφορά για σεξουαλική παρενόχληση κατά ανώτατου στελέχους της Club Hotel Casino Loutraki;
Για ποιόν χτυπάει η καμπάνα και ποιά είναι η τύχη της εν λόγω αναφοράς;
Θα ακολουθήσει τη διαδικασία που απαιτείται ή θα εξαχθεί κάποιο συμπέρασμα που θα κάνει το άσπρο μαύρο και τη φουκαριάρα την εργαζόμενη θα τη στείλουν από το λογιστήριο;
Η διοίκηση της κοινοπραξίας θα σταθεί στο ενδεδειγμένο ύψος της περίστασης και θα πράξει τα δέοντα ή η περίπτωση θα πέσει στο μύλο που τα αλέθει όλα;
Την αποκάλυψη έκανε το loutraki-press.blogspot.com
0 Response to "Καταρρέει ο μύθος για την αξία της επένδυσης της μαρίνας"