Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "
"Με ποιό δικαίωμα ο Πνευματικός κλείνει το λιμάνι ...":
Το λιμάνι έχει γίνει στενός κορσές για την Κόρινθο.
Στην Κόρινθο εκτός από τους 5-10 επαγγελματίες που ίσως έχουν οφέλη από τους ναύτες των εμπορικών υπάρχουν και αρκετές χιλιάδες κάτοικοι που είναι υποχρεωμένοι να αναπνέουν χημικά από λιπάσματα και να υπομένουν μποτιλιαρίσματα και ηχορύπανση από τις νταλίκες. Το πέρασμα νταλικών από την οδό Δαμασκηνού στην ουσία αχρηστεύει την κυρίως περιοχή χαλάρωσης των Κορινθίων που είναι ο Φλοίσβος από τα παλιά χρόνια πριν ακόμη αναπτυχθεί η περιοχή Καλάμια.
Σαν Κορίνθιοι "γουστάρουμε" να πίνουμε καφέ στον Φλοίσβο και να κάνουμε έργα στην πόλη μας. Μας αρέσει να μπαζώνουμε τον Αγιο Νικόλα και να βάζουμε πράσινο.
Ποιος θα μας αρνηθεί; Το υπουργείο ναυτιλίας ή το κεφάλαιο που εξυπηρετείται και είναι κοντά στο υπουργείο;
Φάγαμε τα νέα μέτρα και γονατίσαμε υπερ των ολίγων.
Παρακάτω δεν πάει.
Η Κόρινθος είναι το σπίτι μας και έχουμε υποχρέωση μαζί με την εκάστοτε Δημοτική αρχή να το προστατεύουμε από νομιμοφανείς διαταγές υπουργείων και συμφέροντα επιχειρηματιών.
"Με ποιό δικαίωμα ο Πνευματικός κλείνει το λιμάνι ...":
Το λιμάνι έχει γίνει στενός κορσές για την Κόρινθο.
Στην Κόρινθο εκτός από τους 5-10 επαγγελματίες που ίσως έχουν οφέλη από τους ναύτες των εμπορικών υπάρχουν και αρκετές χιλιάδες κάτοικοι που είναι υποχρεωμένοι να αναπνέουν χημικά από λιπάσματα και να υπομένουν μποτιλιαρίσματα και ηχορύπανση από τις νταλίκες. Το πέρασμα νταλικών από την οδό Δαμασκηνού στην ουσία αχρηστεύει την κυρίως περιοχή χαλάρωσης των Κορινθίων που είναι ο Φλοίσβος από τα παλιά χρόνια πριν ακόμη αναπτυχθεί η περιοχή Καλάμια.
Σαν Κορίνθιοι "γουστάρουμε" να πίνουμε καφέ στον Φλοίσβο και να κάνουμε έργα στην πόλη μας. Μας αρέσει να μπαζώνουμε τον Αγιο Νικόλα και να βάζουμε πράσινο.
Ποιος θα μας αρνηθεί; Το υπουργείο ναυτιλίας ή το κεφάλαιο που εξυπηρετείται και είναι κοντά στο υπουργείο;
Φάγαμε τα νέα μέτρα και γονατίσαμε υπερ των ολίγων.
Παρακάτω δεν πάει.
Η Κόρινθος είναι το σπίτι μας και έχουμε υποχρέωση μαζί με την εκάστοτε Δημοτική αρχή να το προστατεύουμε από νομιμοφανείς διαταγές υπουργείων και συμφέροντα επιχειρηματιών.
Ανώνυμος Said,
Τελικα ποιος ηρθε πρωτος ?
Το λιμανι βρηκε εμας ή εμεις το λιμανι?
Σιγουρα δεν ειναι ευχαριστο ουτε χημικα να αναπνεεις , ουτε μποτιλιαρισμα σαν να εισαι στο κεντρο της Αθηνας να εχεις στην πολη σου.Εμεις δηλαδη που ζουμε στην Κωλοπετινιτσα εμεις δεν εχουμε τις ιδιες συνεπειες .
Με την ιδια λογικη να ζητησει o Δημος Αγιων Θεοδωρων να κλεισει η Motor Oil ( αυτοι και αν αναπνεουν χημικα )και γενικα ολες οι βιομηχανιες και οτιδηποτε ενοχλει τους ανθρωπους που εχουν λυσει τα προβληματα τους και το μονο που θελουν ειναι να εχουν ησυχια και να πινουν τον καφε τους .Συμφεροντα ποιων εξυπηρετουν οι λιμενεργατες που δουλευουν για να ζησουν τις οικογενειες τους?
Συμφεροντα ποιων εξυπηρετουν οι εκτελωνιστες και τα ναυτιλιακα γραφεια που δουλευουν στο λιμανι για να ζησουν τις οικογενειες τους?
Συμφεροντα ποιων εξυπηρετουν οι οδηγοι και τα μαγαζια που ανεφοδιαζουν τα πλοια που ερχονται στην Κορινθο για να ζησουν τις οικογενειες τους.
Λυπαμαι που το μοναδικο που εχουμε στο μυαλο μας ειναι να πινουμε καφε ησυχοι .
Το μοναδικο ομως που δεν καταλαβαινουμε μαλλον ειναι οτι πρεπει να δουλευεις και να εχεις λεφτα για να τον πιεις τον καφε αμα δε δεν χρωστας και πουθενα και αεροπλανο να περασει απο πανω σου τον καφε τον πινεις οχι απλα ησυχα "και με τα ποδια πανω στο τραπεζι"
Μετα Τιμης
Ιωαννης Βαρβερακης
Posted on 29 Μαΐου 2010 στις 2:24 μ.μ.
Ανώνυμος Said,
Ώταν εννοείς 5-10 επαγγελματίες εννοείς 5-10 επιχειρήσεις... ξέρεις σε πόσο κόσμο δείνουν δουλειά αυτές οι επιχειρήσεις (απευθείας και μη).
Και εγώ Κορίνθιος είμαι και εμένα δεν μου αρέσει ο χαμός με τις νταλίκες αλλά νομίζω προέχει να εξασφαλιστεί αυτή την δύσκολη περίοδο η δουλειά 100/200 ανθρώπων παρά να πίνουμε αμέριμνοι τον καφέ μας ...
Προσωπικά είμαι της άποψης ότι το λιμάνι πρέπει να μετατραπεί ή σε τουριστικό για κρουαζερόπλοια που θα φέρουν χρήματα ή σε μαρίνα. Όπως και να έχει όμως ένα εμπορικό λιμάνι δεν κλείνει έτσι με τον τσαμπουκά για μικροπολιτικά παιχνιδάκια...
Υ.Σ ο Φλοίσβος καταστράφηκε από όταν επέτρεψαν το παρκάρισμα των αυτοκινήτων... Δεν τον χάλασαν οι νταλίκες.
Posted on 29 Μαΐου 2010 στις 2:27 μ.μ.
Ανώνυμος Said,
Για να γίνουν έργα χρειάζονται λεφτά και το κάθε λιμάνι λεφτά φέρνει σε επιχειρήσεις και στον Δήμο. Αντί λοιπόν να καθόμαστε στο καφενείο και να λέμε ότι μας κατεβαίνει καλό είναι να δούμε πως θα εκμεταλευτούμε κάθε τι που μπορεί να αποτελέσει πηγή εσόδων για τον Δήμο αλλά και τους πολίτες.
Posted on 29 Μαΐου 2010 στις 10:28 μ.μ.
Ανώνυμος Said,
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Συμφωνώ με την άποψη ότι το λιμάνι πρέπει να μετατραπεί σε τουριστικό.
Όσο για τα άλλα εξαρτάται πως θέλουμε την τσιμεντούπολή μας. Θέλουμε νταλίκες ή πούλμαν και κότερα; Τι να έλθουν να κάνουν τα κότερα; Να πιουν καφέ στη Δαμασκηνού χαζεύοντας τις νταλίκες; (Λάθος που έκλεισε και το τουριστικό) Μήπως πρέπει να απευθυνθούμε και σε εφοπλιστές να φτιάξουν και και χαλυβουργία διυλιστήρια ώστε να δουλεύει κόσμος; Εάν δεν υπήρχε η Μοτορ Οιλ θα ήταν φτωχότεροι οι Αγιοθεοδωρίτες ή πλουσιότεροι λόγω τουρισμού; Εάν το λιμάνι της Κορίνθου ήταν τουριστικό θα ήσαν φτωχότεροι ή πλουσιότεροι οι Κορίνθιοι; Πως γίνεται να λέει ο καπετάνιος του Κρουαζιερόπλοιου ότι το λιμάνι της Κορίνθου εξυπηρετεί τουριστικές ναυτιλιακές εταιρείες κι από την άλλη να μη γίνεται τίποτα; Δεν υπάρχουν συμφέροντα; Πέρσι πήγα στην Μήλο να δω τις κατακόμβες (τις πρώτες στον πλανήτη) Με πληροφόρησαν ότι είναι κλειστές από τη δεκαετία του 1970 γιατί κάνουν έργα αλλά στην ουσία κάποιος Κυριακόπουλος έχει αγοράσει τα 3/4 του νησιού το οποίο έχει κάνει κεφαλοτύρι από τα ορυχεία (80% παγκόσμιας παραγωγής περλίτη)και είναι άβατο για τον επισκέπτη. Θα μου πείτε ζουν οικογένειες απ τα ορυχεία. Εντάξει, αλλά για μένα αυτό είναι μικροπολιτική που είναι χειρότερη απ τα συμφέροντα των Ολίγων.
Το να μετατραπεί το λιμάνι της Κορίνθου σε τουριστικό είναι απατηλό όνειρο θερινής νυκτός όχι γιατί ο υπουργός ναυτιλίας έχει κάποια εμμονή να καταστρέφει πόλεις αλλά γιατί υπάρχουν τα συμφέροντα των ολίγων πάνω στα οποία πλαισιώνονται και οι σχεδιασμοί των υπουργείων.
Αν χάνουν τον μισθό τους 100/200 άνθρωποι στο λιμάνι δεν το γνωρίζω, απλά είδα σε άλλα μπλοκς για την απεργία λιμενεργατών στον Πειραιά και νόμιζα ότι πληρώνονται από το κράτος. Θα ήθελα να μάθω αν έχει κάποιος στοιχεία αν πληρώνονται μεροκάματο χωρίς σύμβαση είτε αλλοδαποί είτε έλληνες (σπάνιο).
Υ.Γ.
Για τις μηνύσεις του Υπουργείου για τα μπαζώματα Αγ. Νικολάου, δεν δόθηκε απάντηση.
Τελικά μπορούμε να κάνουμε την πόλη μας όπως θέλουμε ή θα μας την κάνουν όπως θέλουν;
Δημήτρης
Posted on 29 Μαΐου 2010 στις 11:08 μ.μ.