Τρόπους προσέλκυσης πελατών και καταναλωτών προκειμένου να ανταποκριθούν στα έξοδα των επενδύσεών τους και να συνεχίσουν να λειτουργούν ομαλά τις επιχειρήσεις τους «μηχανεύονται» έμποροι, επιχειρηματίες και καταστηματάρχες. Στο πλαίσιο αυτό, ορισμένοι εμπορικοί σύλλογοι προτείνουν κάθετη μείωση στις τιμές πώλησης των προϊόντων.
Μετά τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά, που αποφάσισε να προχωρήσει σε απορρόφηση της αύξησης του ΦΠΑ, με αποτέλεσμα να μην αυξηθούν οι τιμές των προϊόντων, τώρα και ο Εμπορικός Σύλλογος Χαλανδρίου σε συνεννόηση με τα περίπου 2.500 καταστήματα της περιοχής αποφάσισε να ακολουθήσει παράμοιες λύσεις.
Μετά τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά, που αποφάσισε να προχωρήσει σε απορρόφηση της αύξησης του ΦΠΑ, με αποτέλεσμα να μην αυξηθούν οι τιμές των προϊόντων, τώρα και ο Εμπορικός Σύλλογος Χαλανδρίου σε συνεννόηση με τα περίπου 2.500 καταστήματα της περιοχής αποφάσισε να ακολουθήσει παράμοιες λύσεις.
Ανώνυμος Said,
Ας βγάζουν λιγότερο από 200% όταν πουλώντας 2 παντελόνια θέλουν να βγάλουν τα έξοδα ενός μήνα. Ελεος.
Posted on 18 Μαΐου 2010 στις 10:35 π.μ.