Εντυπωσιακή η εκκίνηση της προσπάθειας του κ. Αντώνη Σπηλιώτη που διεκδικεί στις 30 Μαΐου την προεδρία της ΝΟ.Δ.Ε. Κορινθίας.

Μόλις σήμερα το πρωί έδωσε στη δημοσιότητα το προσωπικό του blog όπου μπορεί να βρει κάνεις πλούσιο υλικό από τις κομματικές του δραστηριότητες.

Η διαδικτυακή παρουσία του κ. Σπηλιώτη είναι προσεγμένη και μάλιστα περιέχει και προεκλογικό σποτ ! Η διεύθυνση του blog είναι : aspiliotis.blogspot.com.

Με αυτή την κίνηση ο κ. Σπηλιώτης μπαίνει δυναμικά στη μάχη των εκλογών της 30ης Μαΐου και δείχνει ότι έχει "πιάσει" τον παλμό της εποχής χρησιμοποιώντας και το διαδίκτυο στην προσπάθειά του.

Η επιστολή που μας έστειλε σήμερα αναφέρει :

Αγαπητές κυρίες, αγαπητοί κύριοι,

με το παρόν mail θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την έναρξη λειτουργίας του blog μου,
μέσω του οποίου μπορεί ο οποιοσδήποτε μπορεί να ενημερωθεί σχετικά με την
πολιτική μου δράση και τις δραστηριότητές μου ενόψει της εκλογικής διαδικασίας
για την ανάδειξη του νέου Προέδρου της ΝΟ.Δ.Ε. Κορινθίας.

Η διεύθυνση του blog είναι : aspiliotis.blogspot.com

Βασικός άξονας της υποψηφιότητάς μου είναι η επικοινωνία με τους πολίτες,
η συνεχής επαφή με τις τοπικές κοινωνίες. Μέσα από το blog μου μπορεί να γίνει
αυτή η επικοινωνία με σύγχρονους και άμεσους τρόπους. Παράλληλα, οι
πολίτες, τα μέλη της Νέας Δημοκρατίας και οι άνθρωποι των ΜΜΕ μπορούν
να ενημερωθούν σχετικά με τις ιδέες, τις προτάσεις και το πολιτικό μου
βιογραφικό.

Πιστεύω ότι σε μια ανοιχτή διαδικασία, όπως αυτή της 30ης Μαΐου, πρέπει όλοι
να ενημερωθούν και κυρίως να γνωρίζουν.

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε αυτή την επιστολή.

Πολύ σύντομα θα γίνει και επίσημη συνέντευξη τύπου σχετικά με την
υποψηφιότητά μου.

Περιμένω την επίσκεψή σας στο blog μου : aspiliotis.blogspot.com.

Για μια ΝΟ.Δ.Ε. "των αξιών και των αξίων". Για μια Νέα Δημοκρατία που
δίνει ελπίδα και προοπτική στους πολίτες. Για την Κορινθία που παρεμβαίνει
και διαμορφώνει τις εξελίξεις.

Με εκτίμηση,

Αντώνιος Σπηλιώτης
Υποψήφιος Πρόεδρος ΝΟ.Δ.Ε. Κορινθίας
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Δυναμική εκκίνηση για τον Αντώνη Σπηλιώτη"