ΓΡΑΦΕΙ: Π. ΘΩΜΑΙΔΗΣ
Από πολέμιοι των νταλικών και των Ρο-Ρο οι κκ. Γιώτης-Κασίμης-Λούμπας και Λουζιώτης μεταλλάχθηκαν σε όψιμους υποστηρικτές ,διότι όπως μας είπαν οι Κορίνθιοι «τρώνε ψωμάκι από τις νταλίκεςΚαι να μην λησμονούμαι και το όφελος που προκύπτει για την Εθνική Οικονομία και μάλιστα σε περίοδο οικονομικής κρίσης».
Το δικό μας ερώτημα είναι τι αφήνουν στην Κόρινθο οι νταλίκες.
Είναι γνωστό ότι οι λιμενεργάτες δεν έχουν αντικείμενο εργασίας στις φορτοεκφορτώσεις των Ρ0-ΡΟ, δεν γνωρίζουμε βέβαια αν παίρνουν κάποιο μικρό ποσό όπως και παλαιότερα για να μην αντιδρούν.
Παρακολουθώντας τις νταλίκες είδα ότι συμμετέχει ένα μικρός αριθμός νταλικών, δύο Κορινθιακών μεταφορικών εταιρειών (Καννέλος-Παπαγιαννόπουλος).
Η πλειονότητα των νταλικών έχει ξένους αριθμούς κυκλοφορίας (άρα δεν πληρώνουν κανένα τέλος για την πόλη..ούτε καν τα τέλη κυκλοφορίας στην ΔΥΟ Κορίνθου) σε μερικές μάλιστα δεν μπόρεσα καν να εντοπίσω τον αριθμό τους..!
Δεν θα ασχοληθώ με μπαρούφες περί…εθνικής οικονομίας διότι δεν καταστρέφεται μία πόλη χάριν του ασαφούς εθνικού συμφέροντος.
Είναι βέβαιο ότι ο μοναδικός δρόμος κυκλοφορίας μετά τις πεζοδρομήσεις δηλαδή η οδός Δαμασκηνού δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος χιλιάδων νταλικών που θα περνούν από το κέντρο της πόλης..!
Θα επαναλάβω επειδή η παράλειψη ενός γράμματος (νί) άλλαξε το νόημα του προηγούμενου άρθρο μου, ότι οι πιο πάνω καλοί Κορίνθιοι κατέδωσαν τον Αλέκο επειδή τους είχε εμπιστευτεί..(πρόσωπα που βρήκε να εμπιστευτεί), ότι το προσωρινό κλείσιμο της Αποστόλου Παύλου λόγω της κατασκευής της γέφυρας μπορεί να αποτελέσει την αφετηρία για μόνιμη έξωση των νταλικών από την Κόρινθο.
Τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα αφου οι ηγήτορες της αντιπολίτευσης (άκουσον-άκουσον) έφθασαν στο σημείο να κατηγορήσουν τον δήμαρχο ότι μηχανεύεται την απομάκρυνση των νταλικών..για να χάσει η πόλη τα ΟΦΕΛΗ (!!!) που προσφέρουν στην Κόρινθο…!!!
Από πολέμιοι των νταλικών και των Ρο-Ρο οι κκ. Γιώτης-Κασίμης-Λούμπας και Λουζιώτης μεταλλάχθηκαν σε όψιμους υποστηρικτές ,διότι όπως μας είπαν οι Κορίνθιοι «τρώνε ψωμάκι από τις νταλίκεςΚαι να μην λησμονούμαι και το όφελος που προκύπτει για την Εθνική Οικονομία και μάλιστα σε περίοδο οικονομικής κρίσης».
Το δικό μας ερώτημα είναι τι αφήνουν στην Κόρινθο οι νταλίκες.
Είναι γνωστό ότι οι λιμενεργάτες δεν έχουν αντικείμενο εργασίας στις φορτοεκφορτώσεις των Ρ0-ΡΟ, δεν γνωρίζουμε βέβαια αν παίρνουν κάποιο μικρό ποσό όπως και παλαιότερα για να μην αντιδρούν.
Παρακολουθώντας τις νταλίκες είδα ότι συμμετέχει ένα μικρός αριθμός νταλικών, δύο Κορινθιακών μεταφορικών εταιρειών (Καννέλος-Παπαγιαννόπουλος).
Η πλειονότητα των νταλικών έχει ξένους αριθμούς κυκλοφορίας (άρα δεν πληρώνουν κανένα τέλος για την πόλη..ούτε καν τα τέλη κυκλοφορίας στην ΔΥΟ Κορίνθου) σε μερικές μάλιστα δεν μπόρεσα καν να εντοπίσω τον αριθμό τους..!
Δεν θα ασχοληθώ με μπαρούφες περί…εθνικής οικονομίας διότι δεν καταστρέφεται μία πόλη χάριν του ασαφούς εθνικού συμφέροντος.
Είναι βέβαιο ότι ο μοναδικός δρόμος κυκλοφορίας μετά τις πεζοδρομήσεις δηλαδή η οδός Δαμασκηνού δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος χιλιάδων νταλικών που θα περνούν από το κέντρο της πόλης..!
Θα επαναλάβω επειδή η παράλειψη ενός γράμματος (νί) άλλαξε το νόημα του προηγούμενου άρθρο μου, ότι οι πιο πάνω καλοί Κορίνθιοι κατέδωσαν τον Αλέκο επειδή τους είχε εμπιστευτεί..(πρόσωπα που βρήκε να εμπιστευτεί), ότι το προσωρινό κλείσιμο της Αποστόλου Παύλου λόγω της κατασκευής της γέφυρας μπορεί να αποτελέσει την αφετηρία για μόνιμη έξωση των νταλικών από την Κόρινθο.
Τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα αφου οι ηγήτορες της αντιπολίτευσης (άκουσον-άκουσον) έφθασαν στο σημείο να κατηγορήσουν τον δήμαρχο ότι μηχανεύεται την απομάκρυνση των νταλικών..για να χάσει η πόλη τα ΟΦΕΛΗ (!!!) που προσφέρουν στην Κόρινθο…!!!
Ανώνυμος Said,
Αλτζχάϊμερ !!!
Posted on 11 Μαΐου 2010 στις 4:15 μ.μ.