Με αφορμή τις δηλώσεις του Δημάρχου τις πόλης μας Κου Πνευματικού ότι λόγο του έργου που ενέκρινε και επιχορηγεί το ΥΠΕΧΩΔΕ και που από την Τρίτη 01-06-2010 το Λιμάνι της Κορίνθου θα παραμείνει κλειστό κατά το διάστημα των εργασιών και η διέλευση από και προς το Λιμάνι δια τα Τρέιλερ (νταλίκες) να απαγορευτεί.
Σας παραθέτουμε τις εξής ανησυχίες & ερωτήματα.
Με ποια αρμοδιότητα ο Δήμαρχος Κορίνθου Κος Πνευματικός αναφέρεται στο κλείσιμο του Λιμανιού της Κορίνθου και στην απαγόρευση της κυκλοφορίας των τρέιλερ όπως απροκάλυπτα αναφέρει και σε συνέντευξη του χωρίς να είναι διατεθειμένος ως Δήμος Κορίνθου να δώσει λύση για το θέμα διέλευσης τους ενώ έχουν προβλέψει για την διοχέτευση της κυκλοφορίας των μικρών οχημάτων από άλλες οδούς.
Με ποια αρμοδιότητα ο Δήμαρχος Κορίνθου Κος Πνευματικός αναφέρεται στο κλείσιμο του Λιμανιού της Κορίνθου, ένα λιμάνι που δραστηριοποιούνται 4 Ναυτιλιακές Εταιρίες με γραμμή ΙΤΑΛΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ με ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ και ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ

Με ποια αρμοδιότητα ο Δήμαρχος Κορίνθου Κος Πνευματικός αναφέρεται στο κλείσιμο του Λιμανιού της Κορίνθου, (ένα λιμάνι που είναι χαρακτηρισμένο και ως Τελωνειακός Περίβολος σημαίνοντας ότι όλες οι Εισαγωγές – Εξαγωγές που γίνονται από τις Εταιρίες του Νομού μας να πρέπει να εισέρχονται πρώτα στον Λιμένα δια τελωνειακό έλεγχο) με ως αποτέλεσμα την ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ των Τελωνειακών Διαδικασιών για τα προϊόντα που εμπορεύονται οι ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ

Και ρωτώ τα εξής :

1) ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΤΙΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ????
(ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ-ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΛΟΙΩΝ –ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΕΣ –ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ-ΟΔΗΓΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ-ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ-ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ )


2) ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΑΝ ΟΙ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΟΓΩ ΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΣΥΝΝΑΛΑΓΗΣ (ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΣ ΠΕΡΙΒΟΛΟΣ ) ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ 5 ΜΗΝΕΣ, ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ, ΚΛΕΙΣΙΜΟ Ή ΑΛΛΑΓΗ ΕΔΡΑΣ ????

3) ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ( ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΡΙΝΘΙΟΙ) ΕΑΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΑΡΟΠΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ?????

4) ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΙΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΛΙΜΕΝΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ.
ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΝΕ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΠΛΗΓΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΚΡΙΣΗΣ ????

Κανένας δεν διαφωνεί ότι ένα έργο που είναι αναγκαίο για μια πόλη πρέπει και οφείλει να πραγματοποιείται ΟΧΙ όμως με ως αποτέλεσμα την οικονομική καταστροφή μιας μερίδας πολιτών της ιδίας της πόλης και πόσο μάλλον όταν υπάρχουν λύσεις για την αποτροπή της.
Λυπάμαι που άνθρωποι σε θέσεις που εκλέχτηκαν να δίνουν λύσεις δημιουργούν προβλήματα.
Όσο αναφορά την διέλευση των Τρέιλερ από την οδό Δαμάσκηνου εάν ενθυμίστε μέχρι και το 2000 χρησιμοποιούταν η συγκεκριμένη οδός δια την διέλευση τους.
Εάν τον ενδιέφερε τόσο πολύ το μποτιλιάρισμα γιατί πεζοδρόμησε έναν κύριο άξονα της Κορίνθου την Εθνική Ανεξαρτησίας, δεν ήταν ενήμερος για το έργο του Ξηριά?
Δεν έχει δημιουργήσει και χωρίς τα Τρέιλερ μποτιλιάρισμα σε όλη την Κόρινθο.
Δηλαδή για να ανέβει σε δημοτικότητα για τις εκλογές που έρχονται θα πατήσει επί πτωμάτων, είναι τόσο αδίστακτος?
Ας βάλουμε καλά στο μυαλό μας ότι εάν όντως περάσει το Κλείσιμο του Λιμανιού επειδή δεν προτίθεται να δώσει λύση στην διέλευση των οχημάτων λόγω πολιτικής στρατηγικής ,τι θα τον εμποδίσει αύριο (εάν κρίνει ότι είναι πολιτικά σωστό για αυτόν) να γκρεμίσει την μισή Κόρινθο, να φράξει εισόδους καταστημάτων ,σπιτιών , να μας απαγορεύσει να μιλάμε , να μας απαγορεύσει να αναπνέουμε.

Ναυτιλιακός Πράκτορας
Ιωάννης Βαρβεράκης
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Response to ""Με ποιό δικαίωμα ο Πνευματικός κλείνει το λιμάνι της Κορίνθου;""

  1. Ανώνυμος Said,

    Χαλαρώστε παιδιά, ο Πνευματικός ξέρει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να κλείσει το λιμάνι, απλά πουλάει μούρη και καλά ότι προστατεύει την Κόρινθο και ότι μάχεται για το κυκλοφοριακό της.

    θα ζητήσει ασφαλιστικά μέτρα το λιμενικό, και οι εταιρείες, θα επιτραπεί η διέλευση απο την Δαμασκηνού και όλα μέλι γάλα. Και το λιμάνι ανοιχτό με απόφαση δικαστηρίου και ο δήμαρχος καθαρός για το μπάχαλο που θα ακολουθήσει...

    Οπότε Νοέμβρη που θα έχει πήξει η Κόρινθος απο τα φορτηγά θα κατηγορεί την αντιπολίτευση και θα βγει και απο πάνω...

    Posted on 28 Μαΐου 2010 στις 8:58 μ.μ.

     
  2. Ανώνυμος Said,

    Το λιμάνι έχει γίνει στενός κορσές για την Κόρινθο. Στην Κόρινθο εκτός από τους 5-10 επαγγελματίες που ίσως έχουν οφέλη από τους ναύτες των εμπορικών υπάρχουν και αρκετές χιλιάδες κάτοικοι που είναι υποχρεωμένοι να αναπνέουν χημικά από λιπάσματα και να υπομένουν μποτιλιαρίσματα και ηχορύπανση από τις νταλίκες. Το πέρασμα νταλικών από την οδό Δαμασκηνού στην ουσία αχρηστεύει την κυρίως περιοχή χαλάρωσης των Κορινθίων που είναι ο Φλοίσβος από τα παλιά χρόνια πριν ακόμη αναπτυχθεί η περιοχή Καλάμια.
    Σαν Κορίνθιοι "γουστάρουμε" να πίνουμε καφέ στον Φλοίσβο και να κάνουμε έργα στην πόλη μας. Μας αρέσει να μπαζώνουμε τον Αγιο Νικόλα και να βάζουμε πράσινο.
    Ποιος θα μας αρνηθεί; Το υπουργείο ναυτιλίας ή το κεφάλαιο που εξυπηρετείται και είναι κοντά στο υπουργείο;
    Φάγαμε τα νέα μέτρα και γονατίσαμε υπερ των ολίγων.
    Παρακάτω δεν πάει.
    Η Κόρινθος είναι το σπίτι μας και έχουμε υποχρέωση μαζί με την εκάστοτε Δημοτική αρχή να το προστατεύουμε από νομιμοφανείς διαταγές υπουργείων και συμφέροντα επιχειρηματιών.

    Posted on 28 Μαΐου 2010 στις 10:38 μ.μ.

     
  3. Ανώνυμος Said,

    Εξω οι νταλικες απο το κεντρο της πολης!

    Να πατε αλλου. Στον Σαρωνικο η΄ αλλου κοντα, στον Κορινθιακο. Eτσι και πιο κοντα στην ε8νικη οδο θα εισαστε και θα ξεβρωμισει η πολη απο τα δηλητηριωδη καυσαερια και κανενας σας δεν θα χασει την δουλεια του!


    Μυθο αποτελει η δηθεν ..οικονομικη ενισχυση τςν εμπορων της πολης λογω της διελευσης των νταλικιερηδων στο κεντρο της πολης. Ουτε για τσιγαρα στα περιπτερα!

    Παρελκομενη πραγματικοτητα (του εμπορικου λιμανιου και των φορτηγων) τελευται δε, αποτελει η παρουσια εκατονταδων (λαθρο)μεταναστων που κατακλεβουν την πολη και ..εγκαθιστανται σε σπιτια συμπολιτων μας, που ατυχησαν να μην βρισκονται στην πολη για καποιο χρονικο διαστημα.


    Στην τελικη δεν μπορει να μπλοκαριστουν τα εργα βελτιωσης της πολης και ταυτοχρονα της εκμεταλευσης του λιμανιου με την μορφη ομως μιας συγχρονης μαρινας.

    Δεν θα κανουμε πισω πια΄ σε θεματα που αφορουν την καθημερινοτητα μας, την ασφαλεια μας και το ευ ζην στην πολη μας!

    Posted on 7 Ιουνίου 2010 στις 6:30 μ.μ.