O υποψήφιος πρόεδρος για την ΝΟΔΕ της Νέας Δημοκρατίας παραχώρησε πριν λίγο συνέντευξη στον "Διογένη" με αφορμή την ακατανόητη όπω λέει επίθεση που δέχεται απο το εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας...

Συγκεκριμένα μας είπε:
"Θεωρώ αδιανόητο όλο αυτό που γίνεται με επίκεντρο εμένα. Μόλις κατέθεσα την υποψηφιότητά μου ξεκίνησε μία προσωπική επίθεση που δεν έχει λογική. Στην αρχή είπαν οτι δεν μπορεί να είμαι υποψήφιος επειδή δεν είμαι εγγεγραμμένος στην ΝΔ.. Μετά θυμήθηκαν ότι δεν μπορεί να είμαι υποψήφιος...γιατί δεν ψήφισα τον Νοέμβριο στις εσωκομματικές... Τώρα ανακάλυψαν ότι ο υιός μου δεν είναι δεξιός... Αυτές οι μέθοδοι και αυτά τα μυαλά οδήγησαν την παράταξη μέχρι εδώ... Σε μία στιγμή που το κόμμα πρέπει να κάνει το βήμα στο μέλλον κάποιοι θεωρούν οτι με μεθόδους παλαιοκομματισμού προσφέρουν υπηρεσίες.Αυτές οι τακτικές είναι καταδικασμένες στην συνείδηση των πολιτών και δεν τις έχει ανάγκη η παράταξη αυτή την δύσκολη στιγμή...Τους καλώ να σταματήσουν διότι εκτίθενται στα μάτια των φίλων και των στελεχών της ΝΔ που ξέρουν οτι τέτοιες μεθοδεύσεις κάνουν μόνο ζημιά"

Η δήλωση αυτή του κ.Κώττη γίνεται με αφορμή την αναπαραγωγή της σελίδας του facebook που διατηρεί ο γιός του ο οποίος δηλώνει φίλος της ΠΑΣΠ..!
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Response to "Κώττης: "Ας σταματήσουν τα πισώπλατα μαχαιρώματα""

  1. Ανώνυμος Said,

    Μόρτες γεια χαρά νταν,

    με έχει πιάσει μεγάλη ζοχάδα που βλέπω να ασχολείστε με τα τσικό και τους παπαγάλους της συμφοράς. Σας βγάζω κόκκινη κάρτα και δηλώνω ότι είστε κορόιδα με περικεφαλαία άμα νομίζετε ότι η νομαρχία βγήκε από το παιχνίδι και έχει αφήσει το Σπίθα, το Λάκυ και τον Κωλοτούμπα να κάνουν παιχνίδι.

    Είστε δύο φορές κορόιδα άμα ακούτε τις παπαριές ότι τάχα ο Σπίθας πήρε χρίσμα επειδή είναι καρντάσι του αρχηγού.

    Ο παλιός σας λέει να περιμένετε το συνέδριο και τη νομαρχία γιατί ακόμα δεν έχετε δει τίποτα. Κάτι ψιλοκλανιές από τους εκδότες και μερικές τουφεκιές έτσι για να περνάει η ώρα. Οι εκλογές για τα λουλακί προεδριλίκια είναι παιδικό τουρνουά με μπουγέλα για να διαβάζουν οι συνταξιούχοι που πεθύμησαν την εποχή που ψήφιζαν Παπακωνσταντίνου.

    Πούσαι δημαρχάρα. Θα έρθω στη δενδροφύτευση να φυτέψω μολόχες.

    Πάω για κανά ούζο γιατί πολλές μαλακίες διάβασα σήμερα και ζοχάδιασα.

    Τι με λες ρε

    Posted on 22 Μαΐου 2010 στις 11:12 π.μ.

     
  2. Ανώνυμος Said,

    Κύριε Λάμπρου,

    σας διαβάζω καθημερινά, δεν έχει τύχει να σχολιάσω ποτέ κάποιο θέμα σας. Είμαι ένας από τους πολλούς χιλιάδες που θελήσαμε να αλλάξουμε σελίδα στη ΝΔ και βοηθήσαμε να εκλεγεί πρόεδρος ο Αντώνης Σαμαράς που σύντομα θα καταλάβει συνολικά ο λαός την αξία του.

    Δεν είμαι οργανωμένο στέλεχος, αλλά αυτή τη φορά θα πάω να ψηφίσω για τη ΝΟΔΕ, μόνο και μόνο για να ενισχύσω τη συμμετοχή. Έτυχε και είδα χτες το βράδυ έναν από τους υποψηφίους στο κανάλι ΑΧΙΟΝ και διάβασα και μια αναφορά στην εφημερίδα ΠΡΩΙΝΗ σήμερα το πρωί. Γνωρίζω ότι και τα δύο αυτά μέσα ανήκουν στον ίδιο άνθρωπο, ο οποίος δηλώνει στην πιάτσα πιστός νεοδημοκράτης, ειδικά μετά την εκλογή του Σαμαρά.

    Αμέσως υποψιάστηκα γιατί είχα διαβάσει προηγουμένως όσα γράφετε παραπάνω. Με τους υπολογιστές δεν έχω καλή σχέση, διαβάζω ειδήσεις και ακούω ραδιόφωνο από το ίντερνετ.

    Ο γιος μου είναι τελειόφοιτος στο Πάντειο και ψηφίζει τη ΔΑΠ. Μπαίνει στο facebook και έτσι του ζήτησα να με βοηθήσει να ψάξουμε όσα ακούγονται. Δεν θα το έψαχνα, αλλά μου έκαναν εντύπωση δύο προτάσεις που είπε ο υποψήφιος ονόματι Κώττης στο κανάλι ΑΧΙΟΝ. Μου έκανε αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι όταν πήγε να μιλήσει για το τι διεκδικεί, το πρώτο πράγμα που είπε ήταν η λέξη εξουσία και μετά τη διόρθωσε και είπε προεδρία. Το δεύτερο που μου έκανε εντύπωση ήταν που είπε ότι τον χτυπάνε κάτω από τη μέση και λένε ότι ο γιος του είναι στην ΠΑΣΠ. Εγώ το δικό μου το παιδί το έγραψα στη ΔΑΠ με το που πατήσαμε στο Πάντειο, οπότε λογικό ήταν να μου ανάψουν τα λαμπάκια.

    Έβαλα το γιο μου να ψάξει στο facebook.

    Ακούστε λοιπόν τι βρήκαμε.

    Ο γιός αυτού του Κώττη είναι ΠΑΣΠίτης βαμμένος μέχρι τα ούρα, φανατίλα του κερατά και ακούστε τώρα και αυτό. Σε κάποια συνομιλία του με κάποιο συμφοιτητή του αποκαλεί τους δεξιούς φασίστες και του λέει ότι τα κονσερβοκούτια δεν έχουν στεγνώσει ακόμα !!

    Αυτά που σας λέω τα έχω στην κατοχή μου και μπορώ να σας τα στείλω για δημοσίευση. Αφήστε που μπορεί να τα βρει ο οποιοσδήποτε αν κοιτάξει στο facebook στο όνομα Kottis.

    Λυπάμαι που η ΝΔ επιτρέπει σε αυτόν τον άνθρωπο να είναι υποψήφιος για πρόεδρος της Νομαρχιακής της. Δε θα με πείραζε αν ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος (εγώ δεν θα τον ψήφιζα), αλλά στη νομαρχιακή ο ρόλος του είναι συγκεκριμένος.

    Και επειδή είναι και ΘΡΑΣΥΣ και μιλάει για χτυπήματα κάτω από τη μέση, θέλω να του κάνω μια ερώτηση.

    Κώττη, όταν το παιδί σου θα έρθει στο παιδί μου με το κονσερβοκούτι τι να του πω ; Να κάνει πίσω για να μη φάει το παιδί του προέδρου και να καθίσει να το σφάξει ;

    Ντροπή σου κύριε Κώττη μόνο και μόνο γιατί τολμάς να βάζεις υποψηφιότητα.

    Οι κύριοι στο ΑΧΙΟΝ και στην ΠΡΩΙΝΗ δεν ήξεραν να ψάξουν στο facebook προτού γράψουν για δυναμική του Κώττη ; Αυτοί που υπέγραψαν την υποψηφιότητα είναι κάφροι, διεστραμμένοι, ανισόρροποι και ανώμαλοι ; Μόνο αυτοί οι χαρακτηρισμοί τους ταιριάζουν αν γνώριζαν και υπέγραψαν.

    Παρακαλώ κύριε Λάμπρου να δημοσιεύσετε την επιστολή μου κανονικά και όχι σαν σχόλιο. Αν το ζητήσετε, μπορώ να σας στείλω όλα τα στοιχεία από το facebook.

    Ντροπή ρε νεοδημοκράτες !


    Γιώργος
    Ένας από τους χιλιάδες που αλλάξαμε την ιστορία της ΝΔ.

    Posted on 22 Μαΐου 2010 στις 4:50 μ.μ.

     
  3. Ανώνυμος Said,

    Ο καθαρότερος όλων είναι ο Αντώνης
    Ο ένας είναι βολεμένος διπλεκόμενος και ο άλλος είναι φακελλάκιας διαπλεκόμενος Εξάλλου αυτό φαίνεται και από αυτούς που τους υποστηρίζουν.
    m.

    Posted on 24 Μαΐου 2010 στις 12:18 π.μ.

     
  4. Ανώνυμος Said,

    ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΞΕΚΟΛΛΑΤΕΕΕΕ ΚΑΦΡΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΨΟΦΑΤΕ ΓΙΑ ΙΝΤΡΙΓΚΑ... ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΕΞΕΛΙΓΧΘΕΙ ΟΜΑΛΑ... ΚΙ ΕΣΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ.....ΟΠΟΥ ΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ...."ΑΔΕΚΑΣΤΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕ"...

    Posted on 25 Μαΐου 2010 στις 9:34 π.μ.

     
  5. Ανώνυμος Said,

    Λοιπόν, εγω τον Κώττη δεν τον ξερω και ειμαι πολλα πολλα χρόνια στην ΝΔ (βοηθειά μου), ούτε θα τον ψηφισω γιατι απλα δεν τον ξερω. Αλλά ειλικρινά δεν μ'απασχολεί σε καμια περίπτωση τί υποστηρίζει ο γιος του (τον οποιόν επισης δεν γνωρίζω). Γούστο του καπέλο του και νταϊλίκι του να είναι σε όποια παράταξη θελει το παιδί. Δημοκρατία δεν έχουμε? Ή μηπως υπαρχει κανενας νόμος που απαγορεύει στα μέλη με συγγένεια πρώτου βαθμου να έχουν διαφορετικές μεταξύ τους πεποιθήσεις? Έσεις που κρίνετε ανώνυμα πηγαίνετε -επώνυμα- να ζητήσετε κανενα ρουσφετάκι για τα παιδιά σας γιατί κανενας σας δεν ανέφερε οτι o τυπάς σπουδάζει ιατρική. Δεν κάνετε για τίποτα.

    Posted on 25 Μαΐου 2010 στις 9:53 π.μ.