Αύξηση των πωλήσεων κατά 11% -εν μέσω βαθιάς κρίσης- παρατηρήθηκε στην αγορά τον Μάρτιο.
Η άνοδος του τζίρου σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2009 αποδίδεται αφενός στο ότι εφέτος το Πάσχα γιορτάστηκε στις 4 Απριλίου και η αγορά κινήθηκε στο δεύτερο 15θήμερο του Μαρτίου και αφετέρου στο «κίνημα των αποδείξεων».
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι και σε επίπεδο πρώτου τριμήνου ο τζίρος των καταστημάτων εμφανίζεται αυξημένος κατά 5,9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑ), ο κύκλος εργασιών στο λιανεμπόριο αυξήθηκε κατά 11% τον Μάρτιο.
Από τους επιμέρους κλάδους μόνο στα πρατήρια καυσίμων καταγράφηκε υποχώρηση του τζίρου κατά 7,4%.
Στον αντίποδα πολύ μεγάλη αύξηση πωλήσεων παρατηρήθηκε στα καταστήματα ένδυσης - υπόδησης (18,5%), σε φαρμακευτικά είδη - καλλυντικά (18,5%) και στα βιβλιοπωλεία κατά 15,5%.
Στα σούπερ μάρκετ αλλά και στα μικρά καταστήματα τροφίμων, ποτών ο τζίρος ενισχύθηκε κατά 8,5% και στα καταστήματα επίπλων και ηλεκτρικών ειδών κατά 8,6%.
Σε επίπεδο πρώτου τριμήνου η άνοδος των πωλήσεων διαμορφώθηκε στο 5,9% σε σχέση με πέρυσι.
Στα είδη διατροφής η αύξηση ανήλθε στο 4,3% και στα υπόλοιπα καταστήματα στο 7,2%.
Αντίθετα στα καύσιμα και σε αυτή τη σύγκριση προκύπτει υποχώρηση του τζίρου κατά 3,6%.
Η άνοδος του τζίρου σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2009 αποδίδεται αφενός στο ότι εφέτος το Πάσχα γιορτάστηκε στις 4 Απριλίου και η αγορά κινήθηκε στο δεύτερο 15θήμερο του Μαρτίου και αφετέρου στο «κίνημα των αποδείξεων».
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι και σε επίπεδο πρώτου τριμήνου ο τζίρος των καταστημάτων εμφανίζεται αυξημένος κατά 5,9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑ), ο κύκλος εργασιών στο λιανεμπόριο αυξήθηκε κατά 11% τον Μάρτιο.
Από τους επιμέρους κλάδους μόνο στα πρατήρια καυσίμων καταγράφηκε υποχώρηση του τζίρου κατά 7,4%.
Στον αντίποδα πολύ μεγάλη αύξηση πωλήσεων παρατηρήθηκε στα καταστήματα ένδυσης - υπόδησης (18,5%), σε φαρμακευτικά είδη - καλλυντικά (18,5%) και στα βιβλιοπωλεία κατά 15,5%.
Στα σούπερ μάρκετ αλλά και στα μικρά καταστήματα τροφίμων, ποτών ο τζίρος ενισχύθηκε κατά 8,5% και στα καταστήματα επίπλων και ηλεκτρικών ειδών κατά 8,6%.
Σε επίπεδο πρώτου τριμήνου η άνοδος των πωλήσεων διαμορφώθηκε στο 5,9% σε σχέση με πέρυσι.
Στα είδη διατροφής η αύξηση ανήλθε στο 4,3% και στα υπόλοιπα καταστήματα στο 7,2%.
Αντίθετα στα καύσιμα και σε αυτή τη σύγκριση προκύπτει υποχώρηση του τζίρου κατά 3,6%.
0 Response to "Αυξήθηκε 11% ο τζίρος της αγοράς τον Μάρτιο"