ΓΡΑΦΕΙ Ο
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΠΑΤΑΣ:

Η έλλειψή του πλήττει ευθέως όλες τις επαγγελματικές τάξεις του δήμου.
Τα πλεονεκτήματα για την ντόπια οικονομία θα ήταν σαφώς μεγαλύτερη αν πετύχαινε πολλούς περισσότερους κατοίκους και μόνιμη σύνδεση με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και το λιμάνι του Πειραιά.
Σκέφτεται πόσο υψηλά θα ανέβαινε το κύρος της πόλης με την αναγραφή του ονόματός της στους συρμούς που θα έφταναν στο αεροδρόμιο.
Αλλά και την λύση που θα έδινε στο κυκλοφοριακό.
Μέσω του προαστιακού ο στόχος που πρέπει να έχει η πόλη για 12μηνη έλευση επισκεπτών στο Λουτράκι φαντάζει παραπάνω από εφικτός. Που όλα αυτά χάνονται εξαιτίας της αδικαιολόγητης εμμονής του κ. Γκιώνη να τερματίζει ο προαστιακός σε χώρο κοντά στο Καζίνο, κόντρα στη γνώμη του ΟΣΕ, αλλά και των συμφερόντων των πολιτών του Λουτρακίου.
Μεγάλο ερώτημα γεννιέται, το γεγονός ότι παρά τις άστοχες κινήσεις του κ. Γκιώνη στο θέμα που έχουν σαν αποτέλεσμα την μέχρι στιγμής απώλεια του προαστιακός, εκτός από τα συμφέροντα που θίγονται της πόλης, θίγονται ευθέως και τα συμφέροντα του Καζίνο. Το οποίο έχει δείξει ενδιαφέρον, αφού κατέθεσε πέρυσι προσφορά στον ΟΣΕ για εκμίσθωση θέσεων στον προαστιακό. Γιατί λοιπόν εφ’ όσον ενδιαφέρει το Καζίνο κανείς από τα κορυφαία του στελέχη δεν διαμαρτυρήθηκαν στο δήμαρχο για τους άστοχους χειρισμούς του πάνω στο θέμα;
Πώς γίνεται ο κ. Γκιώνης να εμμένει στη θέση του Βασιλόπουλου παρά τις καταγγελίες που του έχουν γίνει ακριβό κόστος μεταφοράς, απαράδεκτες συνθήκες μεταφοράς των Λουτρακιωτών, καθώς πιθανότατα θα ταξιδεύουν όρθιοι με κίνδυνο της σωματικής τους ακεραιότητας;
Δεν λαμβάνει υπ’ όψιν του την εισήγηση της τεχνικής υπηρεσίας αλλά ούτε του Δημ. Συμβουλίου; Θέλει το κακό των Λουτρακιωτών;
Ή μήπως υπάρχει οργανωμένο σχέδιο, χρησιμοποιώντας τους Λουτρακιώτες που ταξιδεύοντας με τις απαράδεκτες προαναφερόμενες συνθήκες να διαμαρτύρονται ή να πιέσουν ίδιοι του ΟΣΕ να φέρει το τραίνο στο Λουτράκι; Γιατί ο κ. Ρουμελιώτης στο ραντεβού με τον περιφερειάρχη δήλωσε προσωπική άποψη για Παπανικολάου, ενώ ήδη το Δ.Σ. έχει εκφράσει για την Αιγαίου.
Πώς κ. Ρουμελιώτη προδικάζεις το αποτέλεσμα της περιβαντολογικής μελέτης που εσύ θα παραγγείλλεις αν και αναρμόδιος. Γιατί ο κ. Μάρκελλος σε ένα από τα δικαιολογημένα ξεσπάσματά του καταγγέλλει ότι το Δ.Σ. δεν γνώριζε ότι ο ΟΣΕ δεν συμφωνούσε για τον χώρο που επιλέξατε εσείς κ. Γκιώνη δίχως να ενημερώσετε το Δ.Σ. Όταν παραπλανάτε το Δημ. Συμβούλιο, κοροϊδεύετε την πόλη όλη κ. Γκιώνη.
Τα βάρη γιατί διαρκώς τα ρίχνατε στον ΟΣΕ και στο κράτος, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι το κράτος προωθεί την λύση του Ισθμού;
Ενώ εσείς ήσασταν που προωθούσατε και προωθείται την λύση στον Ισθμό και μάλιστα σε λάθος θέση.
Το ότι το Δ.Σ. δηλώνει άγνοια σημαίνει πως αν μαθαίνονταν οι κινήσεις σας για την απώλεια του προαστιακού ξέρετε ότι έχει μεγάλο πολιτικό κόστος.
Πώς γίνεται συγκεκριμένες εφημερίδας φίλα προσκείμενες σε εσάς να εκθειάζουν για τα κατορθώματά σας που στρέφονται ενάντια στους πολίτες που σας ψήφισαν.
Θα συνεχίσουν οι εντολογράφοι σας να προσπαθούν να ρίξουν στάχτη στα μάτια μας αντί πινακίου φακής;
Και μην ξεχνάτε κύριοι της παρέμβασης ότι αντιδήμαρχός σας παραδέχτηκε κυνικά ότι υπάρχουν οι ταϊσμένες και οι ατάϊστες εφημερίδες, ονομάζοντάς τες μεταφορικά άλογα. Οι ανακρίβειες συγκεκριμένων δημοτικών συμβούλων σας όπως του κ. Θυμή Μιχαήλ, που έχουν εκφράσει κατά καιρούς για δήθεν πλημμυρικά φαινόμενα, μεγάλοι τοίχοι, αλλά και ταχύτητες υψηλές. Στο τελευταίο το είπε ο κ. Κοφινάς, αφού τους δόθηκαν οι κατάλληλες απαντήσεις συνεχίζουν να φέρνουν εμπόδια ανακαλύπτοντας το θόρυβο.
Ο κ. Θυμής σε ένα αντισιδηροδρομικό μανιφέστο έθεσε θέμα να μην περάσει το τραίνο από την Παπανικολάου γιατί θα ενοχλούνται οι κάτοικοι από το θόρυβο!

Αλήθεια κ. Θυμή τι έχετε κάνει για την τεράστια ηχορύπανση που δημιουργούν νεαροί κατά πρώτο λόγο τις μεταμεσονύχτιες ώρες σε όσους έχουν την τύχη να μένουν δίπλα στον κεντρικό δρόμο; Αυτοί οι πολίτες δεν σας αφορούν;
Μήπως η αίσθησή σας είναι επιλεκτική για το τμήμα Παπανικολάου-Αιγαίου; Κ. Θυμή έχετε υπ’ όψιν σας τον κ. Κ. Βογιατζή, επίκουρο Καθηγητή Πολυτεχνικής Σχολής του Παν/μίου Θεσσαλίας και κατόχου του Πανευρωπαϊκού βραβείου (Decibel d’or 2003) και είχε την ευθύνη περιβαντολογικών και αντιδονητικών μετρήσεων σε συστήματα γραμμών που εφαρμόστηκαν εντός αστικών ιστών με 4 διαφορετικούς τρόπους.
Μάλιστα, μειώνοντας κατά πολύ το όριο ασφαλείας που καθορίζει το ΥΠΕΧΩΔΕ ανάμεσα σε πηγή και δέκτη! Άλλο ένα σημείο που δεν παίρνετε υπ’ όψιν σας, ίσως γιατί δεν σας ενδιαφέρει, είναι το γεγονός ότι το κενό που υπήρχε ανάμεσα στις σιδηροτροχιές για το φαινόμενο τις διαστολής και συστολής έχει εξαλειφθεί με την μέθοδο του ρολαρίσματος των σιδηροτροχιών πάνω σε ……………. Περιστροφής των 360 μοιρών και μάλιστα αυτές εδράζονται σε διμερείς ή ολόσωμους στρωτήρες από μπετό. Με τοποθέτηση και ελαστικού ειδικού υλικού ανάμεσα σε γραμμή και υποδομή.
Τώρα ποιο άλλο αρνητικό θα βρείτε για τον προαστιακό. Ακόμα και το κόλπο της προπληρωμένης περιβαντολογικής μελέτης το πρόδωσε ο κ. Ρουμελιώτης. Κ. Θυμή πες του δημάρχου σου να τρέξει να βρει τα λεφτά που υπήρχαν για να γίνει το έργο και τα έχασε και μετά κάνε τον ειδικό!

Μάλιστα οι κ.κ. Κοφινάς και Θυμής, καθώς και ο κ. Ρουμελιώτης, μάχονται να μην έρθει ο προαστιακός λέγοντας ανακρίβειες! Με την άνοδό σας στο δημαρχιακό θώκο το Λουτράκι απόθεσε κάθε ελπίδα ανάπτυξης και προόδου και γνώρισε τις χαμένες ευκαιρίες, αλλά και την αλόγιστη σπατάλη σε πρωτοφανή επίπεδα. Δεν πείθετε ούτε τους ίδιους σας τους εαυτούς για αυτά που λέτε και κάνετε!
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Ποιοί δημοτικοί σύμβουλοι δεν θέλουν τον προαστιακό στο Λουτράκι"