Με όχημα τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης YouTube, Facebook και Twitter.

Τη νέα επικοινωνιακή τουριστική προσέγγιση της Ελλάδας, που ακούει στο όνομα You in Greece, παρουσίασε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος σε σημερινή συνέντευξη τύπου, με μακροπρόθεσμο στόχο, όπως είπε, τη μετάβαση της χώρας μας, από το μοντέλο ήλιος και θάλασσα, στην Ελλάδα των εμπειριών και της πολυποικιλότητας.

Το you in greece είναι μία ενισχυτική συμμετοχική δραστηριότητα για τον ελληνικό τουρισμό η οποία στηρίζεται στην καταγραφή και διαδικτυακή αναμετάδοση των προσωπικών εμπειριών των επισκεπτών στη χώρα μας. Στον Έλληνα πολίτη δεν κόστισε τίποτα, όπως χαρακτηριστικά ανάφερε ο υπουργός, ωστόσο τα οφέλη θα είναι πολλαπλασιαστικά σε βάθος χρόνου. Πρεσβευτές της διάδοσης του you in greece είναι τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης YouTube, Facebook, Twitter κλπ, ενώ στην αλυσίδα διάδοσης του προστίθενται οι ευρωβουλευτές, τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό, πρεσβείες, απόδημος ελληνισμός κλπ.

Η εν λόγω επικοινωνιακή πρωτοβουλία του υπουργείου έρχεται και ως απάντηση στην αρνητική δημοσιότητα που υφίστατο η Ελλάδα το προηγούμενο διάστημα, μέσω εικόνων αλλά και αρνητικών δημοσιευμάτων. Στο σημείο αυτό ο κ. Γερουλάνος υπογράμμισε ότι το ΥΠΠΟΤ προχωρά σε σταδιακή αποπληρωμή των χρεών στα ΜΜΕ του εξωτερικού σε συνεργασία με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Ανταγωνιστικότητας. Μάλιστα ένα από τα μέτρα που το υπουργείο έθεσε σε τροχιά υλοποίησης για την αντιμετώπιση των φαινόμενων που πλήττουν την εικόνα του ελληνικού τουρισμού είναι η εγγύηση των εξόδων παραμονής των επισκεπτών στη χώρα μας (διανυκτέρευση και σίτιση) σε περιπτώσεις για τις οποίες οι επισκέπτες αναγκάζονται να παραμείνουν στη χώρα, όπως για παράδειγμα (καμποτάζ, απεργίες ή ηφαιστειακή τέφρα, κ.ο.κ.)

Στηλιτεύοντας τα φαινόμενα που αμαυρώνουν την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό, απόρροια των γεγονότων στην Ακρόπολη και στο Zenith, ο κ. Γερουλάνος επεσήμανε ότι ο κόσμος έχει αρχίσει σιγά σιγά να απαξιώνει τους εμπνευστές τους. Για το κρουαζιερόπλοιο Zenith υπογράμμισε ότι αυτό όπως και αυτο που συμβαίνει στην Κόρινθο με τα «δεμένα» πλοία δεν έχουν να κάνουν με την άρση του Καμποτάζ, αφού σε αυτά ισχύει η κοινοτική νομοθεσία.

Χωρίς να τεθούν ευρύτερα ζητήματα της τουριστικής ατζέντας ο κ. Γερουλάνος απαντώντας σε ερώτηση για την αστεροποίηση των ξενοδοχείων σημείωσε ότι υπάρχει στασιμότητα αναγνωρίζοντας ωστόσο το πρόβλημα. Στη Νέα Υόρκη ανάφερε υπάρχουν μόλις 2 πεντάστερα, ενώ στην Ρόδο είκοσι, δήλωσε με νόημα.

Να σημειωθεί τέλος, ότι η συνέντευξη διακόπηκε για λίγα λεπτά από την είσοδο στην συνέντευξη τύπου, μελών του ΠΑΜΕ που εργάζονται στο χώρο του τουρισμού ζητώντας από τον υπουργό να ενσκήψει στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Η ένταση που προς στιγμή δημιουργήθηκε, αποκλιμακώθηκε με τη συνάντηση που είχαν τα μέλη του ΠΑΜΕ με το γενικό γραμματέα του υπουργείου Γιώργο Πουσαίο.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "You in Greece: Νέα επικοινωνιακή τουριστική προσέγγιση με όπλο το Διαδίκτυο"