Μπορεί να δηλώνουν διστακτικοί στις αγορές από το Διαδίκτυο οι έλληνες καταναλωτές, όμως η ευκολία που προσφέρουν και οι καλύτερες τιμές ολοένα και ανεβάζουν το ποσοστό εκείνων που προτιμούν να κάνουν τα ψώνια τους από το σπίτι χρησιμοποιώντας το ποντίκι του υπολογιστή. Ερευνα της εταιρείας Νielsen έδειξε ότι αν και οι Ελληνες υπολείπονται σημαντικά των καταναλωτών άλλων χωρών (Ευρώπης και Αμερικής), ήδη ένας στους 5 έλληνες χρήστες Διαδικτύου επιλέγει τις...
online αγορές και μάλιστα κάνει αποκλειστικά τις αγορές του από διαδικτυακά καταστήματα. Μάλιστα, 8 στους 10 έλληνες χρήστες του Διαδικτύου σκοπεύουν να κάνουν κάποια online αγορά στο επόμενο εξάμηνο και μόλις το 13% των Ελλήνων δηλώνει ότι δεν έχει κάνει μέχρι τώρα καμία αγορά από το Ιντερνετ. Τι αγοράζουμε από το Διαδίκτυο Η πρόσφατη διαδικτυακή έρευνα της Νielsen έδειξε πως στην Ελλάδα την πρώτη θέση στις αγορές από το Ιντερνετ κατέχουν τα αεροπορικά εισιτήρια, καθώς ένας στους δύο Ελληνες (51%) δηλώνει πως σκοπεύει να αγοράσει online κάποιο εισιτήριο μέσα στους ερχόμενους έξι μήνες. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν οι κρατήσεις ξενοδοχείων (με 35%), τα βιβλία (με 33%), ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός (με 32%) και τα εισιτήρια συναυλιών/ παραστάσεων (με 29%). Αντίστοιχα παγκοσμίως τα βιβλία κατέχουν την πρώτη θέση με 44% στις προτιμήσεις των καταναλωτών και ακολουθούν τα ρούχα (36%) και τα αεροπορικά εισιτήρια (32%). Η έρευνα δείχνει ότι οι Ελληνες είναι ακόμα διστακτικοί, αφού το 39% των καταναλωτών επιλέγει για τις online αγορές του τα παραδοσιακά καταστήματα ενώ το ποσοστό όσων αγοράζουν αποκλειστικά και μόνο από καταστήματα που υπάρχουν μόνο από το Διαδίκτυο (π.χ. Αmazon) φτάνει το 21%. Πάντως ένα μικρό ποσοστό καταναλωτών δεν έχει κάνει καμία αγορά μέσω Ιντερνετ. Συνολικά, μόλις το 16% των παγκόσμιων χρηστών του Διαδικτύου και το 13% των Ελλήνων δήλωσε πως δεν έχει κάνει κάποια online αγορά στο παρελθόν. Επιπλέον, το 73% παγκοσμίως καταναλώνει σε ψώνια του Διαδικτύου κάτω από το 10% των μηνιαίων χρημάτων που ξοδεύει συνολικά. Στην Ελλάδα αυτό το ποσοστό φτάνει στο 86%. Κριτικές για προϊόντα ή υπηρεσίες Ενα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Διαδίκτυο είναι η δυνατότητα να διαβάσει ένας καταναλωτής κριτικές από ειδικούς ή προηγούμενους αγοραστές ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας. Οπως προκύπτει από την έρευνα της Νielsen ειδικά για κάποιες κατηγορίες προϊόντων, οι γνώμες που είναι αναρτημένες στο Διαδίκτυο αποκτούν ιδιαίτερη σημασία. Οι Ελληνες δίνουν και αυτοί μεγάλη σημασία στις online κριτικές όταν φτάνει η ώ
α να αγοράσουν κάποια ηλεκτρονική συσκευή, αφού τις συμβουλεύονται σε ποσοστό του 70%. Επίσης συμβουλεύονται online κριτικές για τηλεπικοινωνίες σε ποσοστό 57%, που είναι το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη και το Software με 43%.
fimotro
online αγορές και μάλιστα κάνει αποκλειστικά τις αγορές του από διαδικτυακά καταστήματα. Μάλιστα, 8 στους 10 έλληνες χρήστες του Διαδικτύου σκοπεύουν να κάνουν κάποια online αγορά στο επόμενο εξάμηνο και μόλις το 13% των Ελλήνων δηλώνει ότι δεν έχει κάνει μέχρι τώρα καμία αγορά από το Ιντερνετ. Τι αγοράζουμε από το Διαδίκτυο Η πρόσφατη διαδικτυακή έρευνα της Νielsen έδειξε πως στην Ελλάδα την πρώτη θέση στις αγορές από το Ιντερνετ κατέχουν τα αεροπορικά εισιτήρια, καθώς ένας στους δύο Ελληνες (51%) δηλώνει πως σκοπεύει να αγοράσει online κάποιο εισιτήριο μέσα στους ερχόμενους έξι μήνες. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν οι κρατήσεις ξενοδοχείων (με 35%), τα βιβλία (με 33%), ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός (με 32%) και τα εισιτήρια συναυλιών/ παραστάσεων (με 29%). Αντίστοιχα παγκοσμίως τα βιβλία κατέχουν την πρώτη θέση με 44% στις προτιμήσεις των καταναλωτών και ακολουθούν τα ρούχα (36%) και τα αεροπορικά εισιτήρια (32%). Η έρευνα δείχνει ότι οι Ελληνες είναι ακόμα διστακτικοί, αφού το 39% των καταναλωτών επιλέγει για τις online αγορές του τα παραδοσιακά καταστήματα ενώ το ποσοστό όσων αγοράζουν αποκλειστικά και μόνο από καταστήματα που υπάρχουν μόνο από το Διαδίκτυο (π.χ. Αmazon) φτάνει το 21%. Πάντως ένα μικρό ποσοστό καταναλωτών δεν έχει κάνει καμία αγορά μέσω Ιντερνετ. Συνολικά, μόλις το 16% των παγκόσμιων χρηστών του Διαδικτύου και το 13% των Ελλήνων δήλωσε πως δεν έχει κάνει κάποια online αγορά στο παρελθόν. Επιπλέον, το 73% παγκοσμίως καταναλώνει σε ψώνια του Διαδικτύου κάτω από το 10% των μηνιαίων χρημάτων που ξοδεύει συνολικά. Στην Ελλάδα αυτό το ποσοστό φτάνει στο 86%. Κριτικές για προϊόντα ή υπηρεσίες Ενα από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Διαδίκτυο είναι η δυνατότητα να διαβάσει ένας καταναλωτής κριτικές από ειδικούς ή προηγούμενους αγοραστές ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας. Οπως προκύπτει από την έρευνα της Νielsen ειδικά για κάποιες κατηγορίες προϊόντων, οι γνώμες που είναι αναρτημένες στο Διαδίκτυο αποκτούν ιδιαίτερη σημασία. Οι Ελληνες δίνουν και αυτοί μεγάλη σημασία στις online κριτικές όταν φτάνει η ώ
α να αγοράσουν κάποια ηλεκτρονική συσκευή, αφού τις συμβουλεύονται σε ποσοστό του 70%. Επίσης συμβουλεύονται online κριτικές για τηλεπικοινωνίες σε ποσοστό 57%, που είναι το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη και το Software με 43%.
fimotro
0 Response to "ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΩΝΙΖΟΥΝ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ..."