Δ' ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΠΑΥΛΕΙΑ
Απόστολος Ε. Παπαφωτίου
Υποψήφιος Δήμαρχος Κορινθίων
Όταν ήρθε ο Απόστολος Παύλος για πρώτη φορά στην Κόρινθο το 51 μ.Χ. η πόλη είχε ήδη αναπτυχθεί σημαντικά από την ίδρυση της το 44 π.Χ.. Αυτό είχε γίνει με απόφαση της Ρωμαικής Συγκλήτου με εισήγηση από τον Ιούλιο Καίσαρα και με την ονομασία Colonia Laus Julia Corinthiensis.
Ο Παύλος συνδέθηκε με σχέση αγάπης με την πόλη και τους ανθρώπους της. Έζησε εδώ περισσότερο από ενάμιση χρόνο.
Έχουν διασωθεί δύο επιστολές από τις τρεις ή τέσσερις που πιθανώς έγραψε σ’ αυτούς. Στις επιστολές αυτές κατακρίνει τους Κορίνθιους για πράξεις οι οποίες παρεκκλίνουν της ευαγγελικής συμπεριφοράς, τους επιπλήττει για τις αντιπαλότητες που διατηρούσαν μεταξύ τους. Τους νουθετεί να πράττουν τα πάντα «ευσχημόνως και κατά τάξιν» , για να αποκτήσουν πνευματικά χαρίσματα με κυρίαρχο την Αγάπη, κατά το μυστήριο της συναντήσεως του ανθρώπου με το Θεό. Συγχρόνως διδάσκει την ενότητα μεταξύ ύλης και πνεύματος, σώματος και ψυχής, ουράνιας και γήινης δημιουργίας. Έτσι εννοεί τον άνθρωπο όχι μόνο ως πνευματικό κόσμο αλλά και σωματικό. Οι ανωτέρω είναι μερικές από τις θεολογικές απόψεις που διατύπωσε ο Απόστολος Παύλος για μια ποικιλία θεολογικών και ηθικών θεμάτων, για θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα. Όλα αυτά περιέχονται στην λεγόμενη «Παύλεια Θεολογία». Γενικότερα ο Χριστιανισμός καταξιώνεται όχι μόνο στη θεωρία και στη θρησκευτική ελευθερία αλλά και στην Ιστορία μέσα από την εμπειρία και το βίωμα δηλαδή από τη δυναμική στάση ζωής, στη καθημερινή πραγματικότητα.
Στα πλαίσια αυτά εντάσσεται η ημέρα γιορτής και μνήμης των Αγίων και Ηρώων της Εκκλησίας μας.
Πολλές και καλές εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν από την Ιερά Μητρόπολη Κορίνθου στην Νέα και στην Αρχαία Κόρινθο, σε μια ενότητα με τον τίτλο «Δ’ Παύλεια Κορίνθου» .Στο δεκαήμερο των εκδηλώσεων , με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγάλη προσέλευση λαού γιορτάσθηκε η ημέρα Μνήμης του Αποστόλου Παύλου στις 29 Ιουνίου στην (Νέα) Κόρινθο. Συμμετείχε ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος. Κορυφώθηκαν με τον Εσπερινό στο Βήμα του Γαλλίωνος στη Ρωμαϊκή Αγορά (Forum) της Αρχαίας Κορίνθου.
Εκεί ακούσθηκε ο Ύμνος της Αγάπης (Α’ Προς Κορινθίους ιγ’, 1-13). Ένα αριστούργημα συνθέσεως. Ένα ποίημα ζωής. Ένας τραγούδι για την Αγάπη.
Αν η Ενωμένη Ευρώπη έχει ορίσει την Ενάτη Συμφωνία του Μπετόβεν, γνωστή και ως Συμφωνία της Χαράς , ως ύμνο της, η Εκκλησία, η Οικουμένη όλη έχει ως ύμνο της , τον Ύμνο της Αγάπης του Αποστόλου Παύλου. «Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον…».
Ένα πρακτικό συμπέρασμα που προκύπτει από τις πολυήμερες εκδηλώσεις οι οποίες συνοδεύονταν από πλήθος επισκεπτών, Ελλήνων και ξένων, είναι τι σημαίνει θρησκευτικός και προσκυνηματικός τουρισμός και πως αυτός πρέπει να αξιοποιηθεί από το Δήμο Κορινθίων. Περισσότερα θα ανακοινωθούν από το πρόγραμμα του συνδυασμού μου για το Δήμο Κορινθίων.
Απόστολος Ε. Παπαφωτίου
Υποψήφιος Δήμαρχος Κορινθίων
Όταν ήρθε ο Απόστολος Παύλος για πρώτη φορά στην Κόρινθο το 51 μ.Χ. η πόλη είχε ήδη αναπτυχθεί σημαντικά από την ίδρυση της το 44 π.Χ.. Αυτό είχε γίνει με απόφαση της Ρωμαικής Συγκλήτου με εισήγηση από τον Ιούλιο Καίσαρα και με την ονομασία Colonia Laus Julia Corinthiensis.
Ο Παύλος συνδέθηκε με σχέση αγάπης με την πόλη και τους ανθρώπους της. Έζησε εδώ περισσότερο από ενάμιση χρόνο.
Έχουν διασωθεί δύο επιστολές από τις τρεις ή τέσσερις που πιθανώς έγραψε σ’ αυτούς. Στις επιστολές αυτές κατακρίνει τους Κορίνθιους για πράξεις οι οποίες παρεκκλίνουν της ευαγγελικής συμπεριφοράς, τους επιπλήττει για τις αντιπαλότητες που διατηρούσαν μεταξύ τους. Τους νουθετεί να πράττουν τα πάντα «ευσχημόνως και κατά τάξιν» , για να αποκτήσουν πνευματικά χαρίσματα με κυρίαρχο την Αγάπη, κατά το μυστήριο της συναντήσεως του ανθρώπου με το Θεό. Συγχρόνως διδάσκει την ενότητα μεταξύ ύλης και πνεύματος, σώματος και ψυχής, ουράνιας και γήινης δημιουργίας. Έτσι εννοεί τον άνθρωπο όχι μόνο ως πνευματικό κόσμο αλλά και σωματικό. Οι ανωτέρω είναι μερικές από τις θεολογικές απόψεις που διατύπωσε ο Απόστολος Παύλος για μια ποικιλία θεολογικών και ηθικών θεμάτων, για θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα. Όλα αυτά περιέχονται στην λεγόμενη «Παύλεια Θεολογία». Γενικότερα ο Χριστιανισμός καταξιώνεται όχι μόνο στη θεωρία και στη θρησκευτική ελευθερία αλλά και στην Ιστορία μέσα από την εμπειρία και το βίωμα δηλαδή από τη δυναμική στάση ζωής, στη καθημερινή πραγματικότητα.
Στα πλαίσια αυτά εντάσσεται η ημέρα γιορτής και μνήμης των Αγίων και Ηρώων της Εκκλησίας μας.
Πολλές και καλές εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν από την Ιερά Μητρόπολη Κορίνθου στην Νέα και στην Αρχαία Κόρινθο, σε μια ενότητα με τον τίτλο «Δ’ Παύλεια Κορίνθου» .Στο δεκαήμερο των εκδηλώσεων , με ιδιαίτερη λαμπρότητα και μεγάλη προσέλευση λαού γιορτάσθηκε η ημέρα Μνήμης του Αποστόλου Παύλου στις 29 Ιουνίου στην (Νέα) Κόρινθο. Συμμετείχε ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος. Κορυφώθηκαν με τον Εσπερινό στο Βήμα του Γαλλίωνος στη Ρωμαϊκή Αγορά (Forum) της Αρχαίας Κορίνθου.
Εκεί ακούσθηκε ο Ύμνος της Αγάπης (Α’ Προς Κορινθίους ιγ’, 1-13). Ένα αριστούργημα συνθέσεως. Ένα ποίημα ζωής. Ένας τραγούδι για την Αγάπη.
Αν η Ενωμένη Ευρώπη έχει ορίσει την Ενάτη Συμφωνία του Μπετόβεν, γνωστή και ως Συμφωνία της Χαράς , ως ύμνο της, η Εκκλησία, η Οικουμένη όλη έχει ως ύμνο της , τον Ύμνο της Αγάπης του Αποστόλου Παύλου. «Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον…».
Ένα πρακτικό συμπέρασμα που προκύπτει από τις πολυήμερες εκδηλώσεις οι οποίες συνοδεύονταν από πλήθος επισκεπτών, Ελλήνων και ξένων, είναι τι σημαίνει θρησκευτικός και προσκυνηματικός τουρισμός και πως αυτός πρέπει να αξιοποιηθεί από το Δήμο Κορινθίων. Περισσότερα θα ανακοινωθούν από το πρόγραμμα του συνδυασμού μου για το Δήμο Κορινθίων.
0 Response to ""Nα αξιοποιήσει ο δήμος Κορινθίων τα Παύλεια""