Με λύπη μου είδα ότι έχει πάρει μεγάλη έκταση ένα σφάλμα που προήλθε από το δαίμονα του τυπογραφείου του γραφείου μου και το οποίο ήρθε στη δημοσιότητα όχι από το πολιτικό μου γραφείο.
Για το θέμα του ΚΑΖΙΝΟ και του αντισταθμιστικού έργου -όποιο και αν είναι αυτό- έχω στείλει επίσημα δελτία τύπου καθώς και επιστολές τόσο στον Υπουργό Οικονομικών, όσο και στους υπουργούς Πολιτισμού και Περιφερειακής Ανάπτυξης, τις οποίες και δημοσιοποίησα από τις 25 Ιουλίου.
Στην επιστολή μου αυτή και στο επίσημο δελτίο τύπου που ακολούθησε, διατύπωσα όπως μπορεί οποιοσδήποτε να διασταυρώσει, το αίτημα να κληθούν τα εμπλεκόμενα μέρη σε συζήτηση και να ληφθεί επιτέλους μια τελική απόφαση αναφορικά με την οριστικοποίηση του έργου που τελικά θα επιλεγεί ως το τελευταίο έργο αντισταθμιστικής ωφέλειας που είναι υποχρεωμένη η κοινοπραξία του Καζίνο να κατασκευάσει.
Η πόλη του Λουτρακίου και κατ’ επέκταση ο Νομός Κορινθίας δεν μπορούν να περιμένούν άλλο ένα έργο με εξασφαλισμένη την χρηματοδότηση που δεν υλοποιείται από την αδράνεια των εμπλεκόμενων φορέων.
Κατόπιν των ανωτέρω, κάθε άλλη κοινοβουλευτική ερώτηση, φήμη ή δελτίο τύπου που δεν προέρχεται από το γραφείο μου, δεν απηχεί την θέση μου, την οποία και έχω επανειλημμένως εκφράσει και είναι σε όλους γνωστή.
Ενημερώνω δε, ότι η εν λόγω ερώτηση που επαναλαμβάνω ότι δεν εδόθη στην δημοσιότητα από εμένα, θα αποσυρθεί άμεσα την Δευτέρα καθώς οφείλεται σε λάθος συνεργάτιδος μου, και υπόσχομαι στους συμπολίτες μου ότι δεν θα επαναληφθεί.

Κατερίνα Φαρμάκη – Γκέκη
Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Ν.Κορινθίας
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Response to "Η ΦΑΡΜΑΚΗ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΝΑΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ"

  1. Ανώνυμος Said,

    η απολυτη ξεφτιλα
    αλλα ταζει ο τατουλης στο λουτρακι για να διασωσει και τον γκιωνη
    αλλα ρωταει η φαρμακη χωρις να ξερει τα τατουλικα κολπακια
    κι αντε τωρα να μαζεψεις τα αμαζευτα κυρια κατερινα
    ο δαιμων του τυπογραφειου και η απροσεκτη υπαλληλος φταινε?
    η ο μεταλλαγμενος δηθεν ανεξαρτητος αλλα απολυτα εξαρτημενος?(αφου το μαξιμου δινει ενημερωση για τους αντινομαρχες του)
    κυρια κατερινα ας προσεχες ποιον στηριζες με τοση θερμη
    θα σας αδειασει ολους αυτος

    Posted on 16 Οκτωβρίου 2010 στις 9:44 μ.μ.

     
  2. Ανώνυμος Said,

    Αισχος να τα φορτώνει στα παιδιά του γραφείου της

    Posted on 17 Οκτωβρίου 2010 στις 12:12 π.μ.

     
  3. Ανώνυμος Said,

    ωραια δικαιολογια .........
    όσο λιγότερα ενημερωτηκά στελνεις τόσο καλλίτερα....
    εργα και όχι λόγια για να είσαι αρεστεί στον κ. Γιώργο Παπανδρέου
    Τι θα γίνει με τον δέδε θα βάλεις πλάτη για να βγεί ....
    ποιόν έχεις στο ψηλοδέτιο βάλεις από
    τους φίλους σου .....

    Posted on 17 Οκτωβρίου 2010 στις 7:23 π.μ.

     
  4. Ανώνυμος Said,

    τι παραμύθια είνα αυτάα που μας λες κ. φαρμακη

    Posted on 17 Οκτωβρίου 2010 στις 9:49 π.μ.

     
  5. Ανώνυμος Said,

    κατερινα ερχεται λιστα πιο συντομα απο οτι νομιζατε
    ξερεις ποσα μαχαιρια εχεις στην πλατη?
    ο τατουλης που εσπευσες να υποχωρησεις ατακτως μπροστα στις λαικιστικες δηλωσεις του δεν θα σας σωσει
    σας γελοιοποιει και θα σας εξαφανισει παρασυροντας σας μαζι του στον γκρεμο που ηδη ολοσθαινει με ιλιγγιωδη ταχυτητα
    ας προσεχατε ποιον στηριζατε με τοση θερμη

    Posted on 17 Οκτωβρίου 2010 στις 11:52 π.μ.