Άλλη μια συντονισμένη προσπάθεια παραπλάνησης των Λουτρακιωτών επιχειρείται από την Δημοτική αρχή Γκιώνη. Προφανώς για ψηφοθηρικούς λόγους.
Το έκτακτο δελτίο τύπου που απεστάλη από το γραφείο Τύπου του δημάρχου, κάνει λόγο για δήθεν μεγάλη επιτυχία του δημάρχου της μειοψηφίας Γεώργιου Γκιώνη στο θέμα του Προαστιακού, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η δημοτική αρχή πέτυχε την ένταξη του προαστιακού στο ρυθμιστικό σχέδιο του «Αθήνα 2020», πράγμα που δεν είναι κάτι νέο, αφού ήδη ήταν ενταγμένο το έργο του προαστιακού σε προηγούμενα ρυθμιστικά σχέδια όπως το ρυθμιστικό του ΥΠΕΧΩΔΕ του 2009, με υπουργό τον Γιώργο Σουφλιά, που έχουμε στα χέρια μας.
Καταπέλτη, αποτελεί η απάντηση του υπουργείου Υποδομών σε ερώτηση που έγινε το Φεβρουάριο του 2010 από βουλευτή του νομού, η οποία λέει ξεκάθαρα, ότι το έργο του προαστιακού Λουτρακίου λόγω των αντιδράσεων των τοπικών αρχών σχετικά με τη χωροθέτηση του τερματικού σταθμού, δεν έχει συμπεριληφθεί σε κανένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης στα πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Η απόφαση 245 του δημοτικού συμβουλίου Λουτρακίου του 2007, που χωροθετούσε τον τερματικό σταθμό του Λουτρακίου στην οδό Παπανικολάου, σε χώρο κοντά στο καζίνο, ήταν η αιτία που ο ΟΣΕ δεν δεχόταν να κάνει το έργο. Και εξ’ αιτίας αυτής της ανεξήγητης εμμονής της δημοτικής αρχής Γκιώνη το έργο δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί.
Το χρονοδιάγραμμα που έδωσε το υπουργείο του έργου είναι μόλις δέκα μήνες. Εάν η δημοτική αρχή Γκιώνη δεν έδειχνε αυτή την ανεξήγητη εμμονή το έργο του προαστιακού θα είχε ήδη πραγματοποιηθεί και ο προαστιακός σιδηρόδρομος, το πλέον σύγχρονο και καθαρό συγκοινωνιακό μέσο θα είχε συνδέσει την Αθήνα με το Λουτράκι.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΡΑΠΑΤΑΣ
Το έκτακτο δελτίο τύπου που απεστάλη από το γραφείο Τύπου του δημάρχου, κάνει λόγο για δήθεν μεγάλη επιτυχία του δημάρχου της μειοψηφίας Γεώργιου Γκιώνη στο θέμα του Προαστιακού, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι η δημοτική αρχή πέτυχε την ένταξη του προαστιακού στο ρυθμιστικό σχέδιο του «Αθήνα 2020», πράγμα που δεν είναι κάτι νέο, αφού ήδη ήταν ενταγμένο το έργο του προαστιακού σε προηγούμενα ρυθμιστικά σχέδια όπως το ρυθμιστικό του ΥΠΕΧΩΔΕ του 2009, με υπουργό τον Γιώργο Σουφλιά, που έχουμε στα χέρια μας.
Καταπέλτη, αποτελεί η απάντηση του υπουργείου Υποδομών σε ερώτηση που έγινε το Φεβρουάριο του 2010 από βουλευτή του νομού, η οποία λέει ξεκάθαρα, ότι το έργο του προαστιακού Λουτρακίου λόγω των αντιδράσεων των τοπικών αρχών σχετικά με τη χωροθέτηση του τερματικού σταθμού, δεν έχει συμπεριληφθεί σε κανένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης στα πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.
Η απόφαση 245 του δημοτικού συμβουλίου Λουτρακίου του 2007, που χωροθετούσε τον τερματικό σταθμό του Λουτρακίου στην οδό Παπανικολάου, σε χώρο κοντά στο καζίνο, ήταν η αιτία που ο ΟΣΕ δεν δεχόταν να κάνει το έργο. Και εξ’ αιτίας αυτής της ανεξήγητης εμμονής της δημοτικής αρχής Γκιώνη το έργο δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί.
Το χρονοδιάγραμμα που έδωσε το υπουργείο του έργου είναι μόλις δέκα μήνες. Εάν η δημοτική αρχή Γκιώνη δεν έδειχνε αυτή την ανεξήγητη εμμονή το έργο του προαστιακού θα είχε ήδη πραγματοποιηθεί και ο προαστιακός σιδηρόδρομος, το πλέον σύγχρονο και καθαρό συγκοινωνιακό μέσο θα είχε συνδέσει την Αθήνα με το Λουτράκι.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΡΑΠΑΤΑΣ
Ανώνυμος Said,
ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΕΣ ΤΟΥ ΓΚΙΩΝΗ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΕΝΩ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟς ΕΙΝΑΙ Ο ΓΚΙΩΝΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ. ΟΤΙ ΤΟΝ ΔΙΑΤΑΞΕΙ ΚΑΖΙΝΟ ΚΑΙ ΒΡΑΧΑΤΗΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ. ΑΠΛΑ ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ.
Posted on 15 Οκτωβρίου 2010 στις 1:41 μ.μ.
Ανώνυμος Said,
τα φερεφωνα να τα λεμε με τα ονοματα τους
μην τα κρυβουμε
το πασοκ ο δεδες και ο τατουλης στηριζουν γκιωνη κι οχι λογοθετη
συντελειται αισχρη προδοσια στο λουτρακι
Posted on 15 Οκτωβρίου 2010 στις 8:18 μ.μ.