Για παράδειγμα, η Ακρόπολη δεν παρέχει σήμερα βασικές υπηρεσίες για τυφλούς επισκέπτες, ενώ το Ολυμπιείο, που δέχεται πάνω από 400.000 επισκέπτες τον χρόνο, δεν μπορεί να τους προσφέρει ούτε νερό! Επίσης στους χώρους των Δελφών και της Επιδαύρου δεν υπάρχουν οδηγοί ΤΑΠ και στην Ακρόπολη δεν υπάρχουν δίγλωσσες πινακίδες.
Η καταγραφή και αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών γίνεται σε τρεις βαθμίδες υπηρεσιών και τέσσερις κατηγορίες χώρων και μουσείων. Πρώτη προτεραιότητα αποτελεί το να παρέχει κάθε επισκέψιμος χώρος, όπου βεβαίως αυτό είναι εφικτό και αναγκαίο ("προφανώς δεν θα διαμορφώσουμε χώρο στάθμευσης στη Δήλο ή τη Σπιναλόγκα"), όλες τις βασικές υπηρεσίες. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω της ένταξης στο ΕΣΠΑ (πάνω από 5 εκατ. ευρώ αφορούν στην αναβάθμιση της επισκεψιμότητας των χώρων). Από το ΤΑΠ έχουν εξασφαλιστεί επενδύσεις ύψους 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τα επόμενα τρία χρόνια και ο ΟΠΑΠ έχει δεσμευθεί να επενδύει 3,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο στο ίδιο διάστημα.
Παράλληλα έχει ζητηθεί από τους υπεύθυνους αρχαιολόγους να καταθέσουν υλικό, ώστε να φτιαχτούν ενημερωτικά φυλλάδια για 35 χώρους που σήμερα δεν έχουν (η εκτύπωση θα γίνει κεντρικά και σε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες, διασφαλίζοντας έτσι την απολύτως χαμηλότερη τιμή), ενώ και σε συνεργασία με το www.visitgreece.gr επικαιροποιείται το σάιτ του ΥΠΠΟΤ.
ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ
0 Response to ""Λίφτινγκ" σε 176 μνημεία και μουσεία"