Γεννήθηκα το έτος 1983 στην Κόρινθο. Είμαι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και κάτοχος του διπλώματος μεταπτυχιακών σπουδών Δημοσίου Δίκαιου του τμήματος Νομικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατοικώ μόνιμα στην Αρχαία Κόρινθο και ασκώ μάχιμη δικηγορία στο Πρωτοδικείο Κορίνθου.
Σε αυτές τις εκλογές έχω την τιμή να συγκαταλέγομαι στο ψηφοδέλτιο «ΠΟΡΕΙΑ ΕΥΘΥΝΗΣ» του Αλέξανδρου Πνευματικού.
Η υποψηφιότητα μου θεωρώ ότι εκφράζει τη νέα γενιά ανθρώπων και δίνει την δυνατότητα στους πολίτες να επιλέξουν την ανανέωση προσώπων και ιδεών προς το συμφέρον του ενιαίου δήμου μας.

Φίλες και φίλοι,
Ζητώ να με ψηφίσετε γιατί αγαπώ τον τόπο μου και είμαι αποφασισμένη να δώσω σκληρή μάχη για να τον δω όπως πραγματικά του αξίζει.
Με επικεφαλής τον Αλέξανδρο Πνευματικό, ξεκινάμε μια νέα πορεία δημιουργίας και ανάπτυξης. Έχουμε το Σχέδιο και τη Βούληση να κάνουμε το Όραμα Πραγματικότητα. Γιατί το μέλλον ανήκει στους νέους!

ΣΟΦΙΑ Ι. ΛΕΚΚΑ

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Με το συνδυασμό του Αλέξανδρου Πνευματικού
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Οι νέοι υποψήφιοι μέσα απο τον Διογένη-ΣΟΦΙΑ ΛΕΚΚΑ"