ΑΠΑΝΤΗΣΗ – ΑΠΑΙΤΗΣΗ
ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤ.ΚΛΑΔΟΥΧΟΥ
Κύριε Αντώνη Κλαδούχο Δήμαρχε Ξυλοκάστρου, έλαβα γνώση της ανακοίνωσης που εκδώσατε και διανείματε σε όλα τα Κορινθιακά ΜΜΕ, blogs του διαδικτύου και στην επίσημη ιστοσελίδα σας της «Κίνησης Πολιτών» (http://www.kinisi-politon.gr/).
Η ανακοίνωση σας αυτή, είναι εξόχως άδικη – συκοφαντική και προσβλητική κατά του προσώπου μου με ολοφάνερη την πρόθεσή σας να προβείτε σε δημόσια διαπόμπευση της προσωπικότητάς μου, της τιμής και της υπόληψής μου.
Κύριε Αντώνη Κλαδούχο ως εδώ και μη παρέκει.
Με την βεβαιότητα ότι γνωρίζετε την εντιμότητά μου, έχετε άλλωστε στο παρελθόν εκφραστεί δημόσια με πολύ κολακευτικά λόγια για το πρόσωπό μου, απαιτώ να ζητήσετε άμεσα συγνώμη δημόσια για την απαράδεκτη δήλωσή σας, να την δημοσιεύσετε στα ίδια ΜΜΕ και blogs που την διαβιβάσατε και ακόμα να την κοινοποιήσετε άμεσα εντός της 18ης Νοεμβρίου σε εμένα, με πρωτότυπο έγγραφο και υπογραφή σας.
Επιφυλασσόμενος παντός νόμιμου δικαιώματός μου.
Δημήτρης Αναστ. Σκούρας
You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Response to "Ο Σκούρας καλεί τον Κλαδούχο να του ζητήσει συγνώμη για την ανακοίνωση"

  1. barbagiannis Said,

    ba ti mas les...mallon h httase varese katakoytela.gia sykofadia dn prepei na milate eseis kyrie skoyra.ayth h proeklogiki sas ekstratia eixe ena xaraktiristiko...th sykofadia.perastika sas...

    Posted on 18 Νοεμβρίου 2010 στις 10:21 μ.μ.