Ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας κ. Γιώργος Δέδες την Τρίτη 4/1/2011 συνεχίζοντας τις επισκέψεις του στις υπηρεσίες της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης επισκέφτηκε το Κέντρο Επιμόρφωσης και Κατάρτισης {ΚΕΚ} και τη διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας.
Ο κ. Δέδες στην επίσκεψή του στο ΚΕΚ συνοδευότανε από τον περιφερειακό σύμβουλο κ. Ν. Πετρόπουλο.
Στο ΚΕΚ οι κ. Δέδες και Πετρόπουλος συναντήθηκαν με τον πρόεδρο κ. Κ. Ρωμανό και τους εργαζόμενους. Ενημερώθηκαν αναλυτικά για την πορεία και την λειτουργία του ΚΕΚ του μοναδικού Νομαρχιακού Αυτοδιοικητικού κέντρου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και ενός από τα καλύτερα στην Ελλάδα.
Ο κ. Δέδες δεσμεύθηκε να πάρει όλες εκείνες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση του ΚΕΚ και την εξασφάλιση των αναγκαίων προγραμμάτων προκειμένου να συνεχίσει την απρόσκοπτη λειτουργία του.
Στην σημερινή εποχή το ΚΕΚ της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην αντιμετώπιση της ανεργίας που μαστίζει ιδιαίτερα τους νέους και τις γυναίκες, με την εκπαίδευση και μετεκπαίδευση των εργαζομένων της Κορινθίας, αλλά και ευρύτερα στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Στην συνέχεια ο κ. Δέδες επισκέφτηκε τη διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας όπου συναντήθηκε με τους προϊσταμένους των υπηρεσιών και τους εργαζομένους. Ο κ. Δέδες απάντησε σε πολλά ερωτήματα που του έθεσαν οι εργαζόμενοι.
Με την ολοκλήρωση των επισκέψεων ο κ. Δέδες έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Πριν από τις εκλογές είχαμε δεσμευτεί ότι η πρώτη προτεραιότητα στη λειτουργία του νέου θεσμού θα είναι η προσπάθεια για την αποκατάσταση μιας καλής λειτουργίας των υπηρεσιών της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης.
Εκείνο που μας ενδιαφέρει άμεσα είναι η ανάταξη της διοίκησης και των υπηρεσιών σε ένα νέο επίπεδο αναβάθμισης και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς του Πολίτες.
Αυτό ακριβώς έχει σαν στόχο της και η καθημερινή μας παρουσία στις διευθύνσεις και στα τμήματα των υπηρεσιών της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης όπου σε συνεργασία με τους υπαλλήλους δίνουμε επιτόπου λύσεις στα όποια μικρά ή μεγάλα προβλήματα – συνήθως αναμενόμενα - που παρουσιάζονται αυτές τις πρώτες μέρες λειτουργίας του νέου θεσμού. Είναι αναμενόμενα ορισμένα από τα προβλήματα που προκύπτουν.
Εκείνο που θέλω να τονίσω είναι ότι τα περισσότερα από αυτά αντιμετωπίζονται επί τόπου με την καλή διάθεση των υπαλλήλων και με πνεύμα συνεργασίας. Ήδη τις πρώτες κρίσιμες ώρες , τις πρώτες κρίσιμες μέρες εφαρμογής του νέου θεσμού οι πολίτες αντιμετωπίζουν με κατανόηση και ανοχή τις όποιες δυσκολίες. Οι εργαζόμενοι και οι υπηρεσίες είναι ένα κρίσιμο εργαλείο σε μια γενικότερη προσπάθεια όχι μόνο στησίματος του νέου θεσμού της αιρετής περιφέρειας, αλλά ταυτόχρονα και στη προσπάθεια μας για την αλλαγή του τοπίου της ανάπτυξης του νομού μας. Στην αναπτυξιακή μας προσπάθεια, προκειμένου να βελτιωθεί το επίπεδο ζωής των πολιτών, οι εργαζόμενοι και οι υπηρεσίες είναι ο φυσικός μας σύμμαχος.
Αυτό το μήνυμα θέλουμε να δώσουμε με την καθημερινή μας παρουσία.
Αυτό υποδηλώνει και ο ενδελεχής και εξαντλητικός διάλογος που έχουμε ανοίξει με τους υπαλλήλους.
Πηγαίνουμε σε κάθε υπηρεσία ώστε να δούμε μαζί με τους εργαζόμενους τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αλλά και να βρούμε μαζί, τους καλύτερους δυνατούς τρόπους για να αλλάξουμε την εικόνα των υπηρεσιών και να διαμορφώσουμε το κατάλληλο περιβάλλον όπου θα αναπτυχθεί και θα λειτουργήσει ο νέος θεσμός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης.»
Ο κ. Δέδες στην επίσκεψή του στο ΚΕΚ συνοδευότανε από τον περιφερειακό σύμβουλο κ. Ν. Πετρόπουλο.
Στο ΚΕΚ οι κ. Δέδες και Πετρόπουλος συναντήθηκαν με τον πρόεδρο κ. Κ. Ρωμανό και τους εργαζόμενους. Ενημερώθηκαν αναλυτικά για την πορεία και την λειτουργία του ΚΕΚ του μοναδικού Νομαρχιακού Αυτοδιοικητικού κέντρου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και ενός από τα καλύτερα στην Ελλάδα.
Ο κ. Δέδες δεσμεύθηκε να πάρει όλες εκείνες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση του ΚΕΚ και την εξασφάλιση των αναγκαίων προγραμμάτων προκειμένου να συνεχίσει την απρόσκοπτη λειτουργία του.
Στην σημερινή εποχή το ΚΕΚ της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην αντιμετώπιση της ανεργίας που μαστίζει ιδιαίτερα τους νέους και τις γυναίκες, με την εκπαίδευση και μετεκπαίδευση των εργαζομένων της Κορινθίας, αλλά και ευρύτερα στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Στην συνέχεια ο κ. Δέδες επισκέφτηκε τη διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας όπου συναντήθηκε με τους προϊσταμένους των υπηρεσιών και τους εργαζομένους. Ο κ. Δέδες απάντησε σε πολλά ερωτήματα που του έθεσαν οι εργαζόμενοι.
Με την ολοκλήρωση των επισκέψεων ο κ. Δέδες έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Πριν από τις εκλογές είχαμε δεσμευτεί ότι η πρώτη προτεραιότητα στη λειτουργία του νέου θεσμού θα είναι η προσπάθεια για την αποκατάσταση μιας καλής λειτουργίας των υπηρεσιών της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης.
Εκείνο που μας ενδιαφέρει άμεσα είναι η ανάταξη της διοίκησης και των υπηρεσιών σε ένα νέο επίπεδο αναβάθμισης και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς του Πολίτες.
Αυτό ακριβώς έχει σαν στόχο της και η καθημερινή μας παρουσία στις διευθύνσεις και στα τμήματα των υπηρεσιών της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης όπου σε συνεργασία με τους υπαλλήλους δίνουμε επιτόπου λύσεις στα όποια μικρά ή μεγάλα προβλήματα – συνήθως αναμενόμενα - που παρουσιάζονται αυτές τις πρώτες μέρες λειτουργίας του νέου θεσμού. Είναι αναμενόμενα ορισμένα από τα προβλήματα που προκύπτουν.
Εκείνο που θέλω να τονίσω είναι ότι τα περισσότερα από αυτά αντιμετωπίζονται επί τόπου με την καλή διάθεση των υπαλλήλων και με πνεύμα συνεργασίας. Ήδη τις πρώτες κρίσιμες ώρες , τις πρώτες κρίσιμες μέρες εφαρμογής του νέου θεσμού οι πολίτες αντιμετωπίζουν με κατανόηση και ανοχή τις όποιες δυσκολίες. Οι εργαζόμενοι και οι υπηρεσίες είναι ένα κρίσιμο εργαλείο σε μια γενικότερη προσπάθεια όχι μόνο στησίματος του νέου θεσμού της αιρετής περιφέρειας, αλλά ταυτόχρονα και στη προσπάθεια μας για την αλλαγή του τοπίου της ανάπτυξης του νομού μας. Στην αναπτυξιακή μας προσπάθεια, προκειμένου να βελτιωθεί το επίπεδο ζωής των πολιτών, οι εργαζόμενοι και οι υπηρεσίες είναι ο φυσικός μας σύμμαχος.
Αυτό το μήνυμα θέλουμε να δώσουμε με την καθημερινή μας παρουσία.
Αυτό υποδηλώνει και ο ενδελεχής και εξαντλητικός διάλογος που έχουμε ανοίξει με τους υπαλλήλους.
Πηγαίνουμε σε κάθε υπηρεσία ώστε να δούμε μαζί με τους εργαζόμενους τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αλλά και να βρούμε μαζί, τους καλύτερους δυνατούς τρόπους για να αλλάξουμε την εικόνα των υπηρεσιών και να διαμορφώσουμε το κατάλληλο περιβάλλον όπου θα αναπτυχθεί και θα λειτουργήσει ο νέος θεσμός της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης.»
0 Response to "Συνεχίζει τις επισκέψεις στις υπηρεσίες ο Γιώργος Δέδες"