Πιο αιματηρή από πέρσι ήταν η έξοδος των κατοίκων των μεγάλων αστικών κέντρων προς την επαρχία και η επιστροφή για τις γιορτές των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Φώτων σε σχέση με πέρσι, παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με την Τροχαία η μετακίνηση των οχημάτων ήταν μικρότερη για το ίδιο διάστημα.
Όπως ανακοινώθηκε από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας από την Τρίτη πριν από τα Χριστούγεννα, 21/12/2010 έως και προχθές, Σάββατο 8/1/2011, συνολικά σημειώθηκαν:
- 54 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα έναντι 43 το αντίστοιχο περσινό διάστημα
-71 βαριά ατυχήματα έναντι 60
-511 ελαφρά ατυχήματα έναντι 562
Στα παραπάνω τροχαία τα θύματα ήταν:
-63 νεκροί έναντι 49 το αντίστοιχο περσινό διάστημα
-84 βαριά τραυματίες έναντι 65
-691 ελαφρά τραυματίες έναντι 806 αντίστοιχα
Η αύξηση που παρατηρείται, σύμφωνα με την Τροχαία, αποδίδεται κατά κύριο λόγο στον ανθρώπινο παράγοντα, αφού οι κύριες αιτίες είναι αυτές που έχουν χαρακτηριστεί ως επικίνδυνες. Ωστόσο, ρόλο έπαιξε, όπως προκύπτει από την ανάλυση των στοιχείων, για μια ακόμα φορά, και το οδικό δίκτυο, δεδομένου ότι στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους όπως στην Πατρών- Αθηνών- Θεσσαλονίκης- Ευζώνων και στην Εγνατία Οδό έγιναν μόνο τέσσερα από τα θανατηφόρα δυστυχήματα (δύο και δύο αντίστοιχα), ενώ τα υπόλοιπα 32 έγιναν στο δευτερεύον οδικό δίκτυο και 18 σε κατοικημένες περιοχές.
Τα 54 θανατηφόρα δυστυχήματα οφείλονται:
-23 σε σύγκρουση,
- 18 σε εκτροπή,
- 9 σε παράσυρση πεζού
- 4 σε πρόσκρουση.
Επίσης ως προς τα αίτια, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αστυνομίας, οι λεγόμενες επικίνδυνες παραβάσεις έχουν τον κύριο λόγο.
Ειδικότερα οφείλονται:
- 16 στην υπερβολική ταχύτητα
- 15 στην κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
- 13 σε λοιπά αίτια (οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ, κλπ)
- 5 στην παραβίαση προτεραιότητας
- 5 στην απόσπαση προσοχής
Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ
Όπως ανακοινώθηκε από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας από την Τρίτη πριν από τα Χριστούγεννα, 21/12/2010 έως και προχθές, Σάββατο 8/1/2011, συνολικά σημειώθηκαν:
- 54 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα έναντι 43 το αντίστοιχο περσινό διάστημα
-71 βαριά ατυχήματα έναντι 60
-511 ελαφρά ατυχήματα έναντι 562
Στα παραπάνω τροχαία τα θύματα ήταν:
-63 νεκροί έναντι 49 το αντίστοιχο περσινό διάστημα
-84 βαριά τραυματίες έναντι 65
-691 ελαφρά τραυματίες έναντι 806 αντίστοιχα
Η αύξηση που παρατηρείται, σύμφωνα με την Τροχαία, αποδίδεται κατά κύριο λόγο στον ανθρώπινο παράγοντα, αφού οι κύριες αιτίες είναι αυτές που έχουν χαρακτηριστεί ως επικίνδυνες. Ωστόσο, ρόλο έπαιξε, όπως προκύπτει από την ανάλυση των στοιχείων, για μια ακόμα φορά, και το οδικό δίκτυο, δεδομένου ότι στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους όπως στην Πατρών- Αθηνών- Θεσσαλονίκης- Ευζώνων και στην Εγνατία Οδό έγιναν μόνο τέσσερα από τα θανατηφόρα δυστυχήματα (δύο και δύο αντίστοιχα), ενώ τα υπόλοιπα 32 έγιναν στο δευτερεύον οδικό δίκτυο και 18 σε κατοικημένες περιοχές.
Τα 54 θανατηφόρα δυστυχήματα οφείλονται:
-23 σε σύγκρουση,
- 18 σε εκτροπή,
- 9 σε παράσυρση πεζού
- 4 σε πρόσκρουση.
Επίσης ως προς τα αίτια, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αστυνομίας, οι λεγόμενες επικίνδυνες παραβάσεις έχουν τον κύριο λόγο.
Ειδικότερα οφείλονται:
- 16 στην υπερβολική ταχύτητα
- 15 στην κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
- 13 σε λοιπά αίτια (οδήγηση υπό επήρεια αλκοόλ, κλπ)
- 5 στην παραβίαση προτεραιότητας
- 5 στην απόσπαση προσοχής
Πηγή : ΑΠΕ-ΜΠΕ
0 Response to "Αιματηρή η έξοδος"