Αυτοί που συκοφαντούν όσους αντιδρούν στην πληρωμή των διοδίων, ή είναι κορόιδα ή εκπροσωπούν συμφέροντα.
Η αλήθεια είναι πως τους δρόμους τους έχουμε ήδη πληρώσει και μάλιστα πολλαπλάσιες φορές σε σχέση με το πραγματικό κόστος κατασκευής τους.
Εδώ και δεκαετίες πληρώνουμε διόδια για δρόμους που κανένα ευρωπαϊκό κράτος δεν θα τολμούσε να τους χαρακτηρίσει «εθνικές οδούς». Υποτίθεται ότι το χαράτσι αυτό έμπαινε για να χρηματοδοτηθεί η βελτίωση των αυτοκινητοδρόμων. Κάτι που ποτέ δεν έγινε και αφού φάγανε τα λεφτά, ξεπούλησαν τους δρόμους στους γνωστούς εργολαβο-εκδότες.

Η αλήθεια είναι πως καθημερινά οι κάτοχοι αυτοκινήτων προσφέρουν τεράστια ποσά που θα έπρεπε να πηγαίνουν στο Ταμείο Οδοποιίας. Μερικά παραδείγματα:

* Για κάθε λίτρο καυσίμου το ένα ευρώ είναι δασμοί, φόροι και τέλη. Ο κάθε οδηγός αυτοκινήτου για κάθε 20.000 χλμ το χρόνο, δίνει στο κράτος -το λιγότερο- 1.000 ευρώ
* Κάθε χρόνο πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας που στο σύνολό τους φτάνουν πάνω από το 1δις ευρώ.
* Για κάθε μικρό αυτοκινητάκι που πωλείται, το κράτος εισπράττει από 5-35% της αξίας του με τη μορφή - του παράνομου όπως έχει κριθεί από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια- Τέλους Ταξινόμησης.
* Η κίνηση και η συντήρηση των αυτοκινήτων μας, κινεί και συντηρεί μια ολόκληρη βιομηχανία (ασφαλιστικές εταιρίες, συνεργεία, βενζινάδικα, αντιπροσωπίες κλπ) δημιουργώντας εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας αλλά και επιπλέον έσοδα για το κράτος.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΑΓΙΑΔΕΣ!

* Οι συμβάσεις που δίνουν το δικαίωμα στους εργολαβο-εκδότες να μας απομυζούν είναι αποικιοκρατικού χαρακτήρα. Οι ιδιώτες «επενδυτές» βάζουν λιγότερο από το 10% του κόστους κατασκευής των έργων!!! Το υπόλοιπο 90% το βάζει (το μισό άμεσα και το άλλο μισό με τη μορφή τραπεζικών εγγυήσεων) το κράτος, δηλαδή πάλι εμείς οι ίδιοι!
* Η ευρωπαϊκή οδηγία απαγορεύει την λήψη διοδίων εάν δεν υπάρχει εναλλακτική ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ δίοδος. Αντίθετα εδώ συμβαίνει πολλές φορές όχι μόνο να μην υπάρχει εναλλακτικός δρόμος (για το «ασφαλής» λόγος δεν γίνεται…) αλλά σε αρκετές περιπτώσεις ούτε ο δρόμος με διόδια δεν είναι ασφαλής. Παράδειγμα τα Τέμπη και το Ξυλόκαστρο. Ο άξονας Κορίνθου-Καλαμάτας λόγω κατασκευαστικών και σχεδιαστικών κακοτεχνιών δεν έλαβε από την ΕΕ τον χαρακτηρισμό του αυτοκινητοδρόμου.
* Το ελληνικό Δημόσιο -μετά από προσφυγή τουριστών- έχει καταδικαστεί από ευρωπαϊκά δικαστήρια για την πρακτική του να ζητάει διόδια σε δρόμους-καρμανιόλες.
* Είναι προσβολή στην αξιοπρέπεια μας, να μας παίρνουν όλα αυτά τα χρήματα για ένα απαραίτητο μέσο μετακίνησης –ειδικά για όσους ζουν στην επαρχία- και να μας ζητάν να πληρώσουμε επιπλέον χρήματα μόλις φτιαχτούν μερικά ασφαλή χιλιόμετρα δρόμου. Με όλα όσα πληρώνουμε, όλοι οι δρόμοι θα έπρεπε να είναι ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥΣ.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΙΑ.
ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΣΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ.
ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ.
ΟΥΤΕ ΦΡΑΓΚΟ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟ-ΕΚΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ.
ΜΗ ΤΑΪΖΕΙΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΕ ΦΑΕΙ.

Δημήτρης Βουζουναράς
Αγ. Θεόδωροι Κορινθίας
dbaznr@gmail.com
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΕΙ."