Αυξημένα έως και 50% θα είναι από τη Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου, τα εισιτήρια του Προαστιακού, σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική που ανακοίνωσε η εταιρεία και εντάσσεται στη λογική να μειωθούν, όσο γίνεται περισσότερο, τα ελλείμματα του ΟΣΕ, όπως προβλέπει και το σχετικό νομοσχέδιο, που ψηφίστηκε πριν από περίπου τέσσερις μήνες στη Βουλή.
Χαρακτηριστικά, στη διαδρομή Κιάτο-Πειραιάς, το απλό εισιτήριο, που κοστίζει 8 ευρώ, ανεβαίνει με τη νέα τιμολογιακή πολιτική στα 12 ευρώ, δηλαδή αυξάνεται κατά 50%. Το δε εισιτήριο με επιστροφή φτάνει στα 18 ευρώ. Αντίστοιχα, στη διαδρομή Κόρινθος-Πειραιάς-Κόρινθος, το απλό εισιτήριο είναι 6 ευρώ και με επιστροφή 10 και από τη Δευτέρα, θα στοιχίζουν 9 ευρώ το απλό και 14 το εισιτήριο με επιστροφή, δηλαδή επιβαρύνονται με αυξήσεις 50 και 40%, αντίστοιχα. Ανάλογες αυξήσεις θα ισχύσουν και στα εισιτήρια για τα τοπικά δρομολόγια του Προαστιακού, με αποτέλεσμα τα εισιτήρια να εξισώνονται με αυτά των αστικών συγκοινωνιών, δηλαδή από 1 ευρώ σε 1,40 (αύξηση 40%).
Αντίστοιχα μεγάλες είναι και οι αυξήσεις που επιβάλλονται στις τιμές των καρτών. Το κόστος της μηνιαίας κάρτας για διαδρομές μεταξύ Αθήνας - Κιάτου και Αθήνας - Κορίνθου από τα 120 ευρώ ανεβαίνει στα 150, ενώ το κόστος της ετήσιας κάρτας αυξάνεται από τα 900 ευρώ στα 1.350. Στο κόστος της μηνιαίας κάρτας για διαδρομές από την Αθήνα στην Κινέττα και τους Αγίους Θεοδώρους από τα 80 ευρώ διαμορφώνεται πλέον στα 120 ευρώ. Το κόστος της μηνιαίας κάρτας φτάνει στα 1.080 ευρώ. Για Μέγαρα και Νέα Πέραμο η ετήσια κάρτα θα κοστίζει πλέον 540 ευρώ και η μηνιαία 60 ευρώ.
Για τη διαδρομή Κιάτο - Αεροδρόμιο η μηνιαία κάρτα θα κοστίζει 180 ευρώ αντί 120, ενώ το κόστος της ετήσιας ανεβαίνει από τα 1.080 ευρώ στα 1.500 ευρώ. Τέλος, αυξημένες θα είναι οι τιμές των μηνιαίων, εξαμηνιαίων και ετήσιων καρτών, καθώς και των μειωμένων εισιτηρίων για τις ειδικές ομάδες επιβατών.
Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις ήδη αυξημένες τιμές στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, που τέθηκαν σε ισχύ από την 1η Φεβρουαρίου, αλλά και τις καθημερινές, πλέον, κινητοποιήσεις στα μέσα μεταφοράς, με 24ωρες απεργίες και στάσεις εργασίας, δημιουργούν ένα εκρηκτικό «κοκτέιλ», με θύμα, σε τελική ανάλυση, τον Έλληνα πολίτη και επιβάτη των αστικών -και όχι μόνο- συγκοινωνιών, που καλείται να πληρώσει και τα «σπασμένα» της αντιπαράθεσης της κυβέρνησης με τους εργαζομένους στα μέσα μεταφοράς.
Πηγή:ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Χαρακτηριστικά, στη διαδρομή Κιάτο-Πειραιάς, το απλό εισιτήριο, που κοστίζει 8 ευρώ, ανεβαίνει με τη νέα τιμολογιακή πολιτική στα 12 ευρώ, δηλαδή αυξάνεται κατά 50%. Το δε εισιτήριο με επιστροφή φτάνει στα 18 ευρώ. Αντίστοιχα, στη διαδρομή Κόρινθος-Πειραιάς-Κόρινθος, το απλό εισιτήριο είναι 6 ευρώ και με επιστροφή 10 και από τη Δευτέρα, θα στοιχίζουν 9 ευρώ το απλό και 14 το εισιτήριο με επιστροφή, δηλαδή επιβαρύνονται με αυξήσεις 50 και 40%, αντίστοιχα. Ανάλογες αυξήσεις θα ισχύσουν και στα εισιτήρια για τα τοπικά δρομολόγια του Προαστιακού, με αποτέλεσμα τα εισιτήρια να εξισώνονται με αυτά των αστικών συγκοινωνιών, δηλαδή από 1 ευρώ σε 1,40 (αύξηση 40%).
Αντίστοιχα μεγάλες είναι και οι αυξήσεις που επιβάλλονται στις τιμές των καρτών. Το κόστος της μηνιαίας κάρτας για διαδρομές μεταξύ Αθήνας - Κιάτου και Αθήνας - Κορίνθου από τα 120 ευρώ ανεβαίνει στα 150, ενώ το κόστος της ετήσιας κάρτας αυξάνεται από τα 900 ευρώ στα 1.350. Στο κόστος της μηνιαίας κάρτας για διαδρομές από την Αθήνα στην Κινέττα και τους Αγίους Θεοδώρους από τα 80 ευρώ διαμορφώνεται πλέον στα 120 ευρώ. Το κόστος της μηνιαίας κάρτας φτάνει στα 1.080 ευρώ. Για Μέγαρα και Νέα Πέραμο η ετήσια κάρτα θα κοστίζει πλέον 540 ευρώ και η μηνιαία 60 ευρώ.
Για τη διαδρομή Κιάτο - Αεροδρόμιο η μηνιαία κάρτα θα κοστίζει 180 ευρώ αντί 120, ενώ το κόστος της ετήσιας ανεβαίνει από τα 1.080 ευρώ στα 1.500 ευρώ. Τέλος, αυξημένες θα είναι οι τιμές των μηνιαίων, εξαμηνιαίων και ετήσιων καρτών, καθώς και των μειωμένων εισιτηρίων για τις ειδικές ομάδες επιβατών.
Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις ήδη αυξημένες τιμές στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών, που τέθηκαν σε ισχύ από την 1η Φεβρουαρίου, αλλά και τις καθημερινές, πλέον, κινητοποιήσεις στα μέσα μεταφοράς, με 24ωρες απεργίες και στάσεις εργασίας, δημιουργούν ένα εκρηκτικό «κοκτέιλ», με θύμα, σε τελική ανάλυση, τον Έλληνα πολίτη και επιβάτη των αστικών -και όχι μόνο- συγκοινωνιών, που καλείται να πληρώσει και τα «σπασμένα» της αντιπαράθεσης της κυβέρνησης με τους εργαζομένους στα μέσα μεταφοράς.
Πηγή:ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
0 Response to "Ο Άγιος Βαλεντίνος δεν θα έρθει με τον... Προαστιακό!"