Οργή για την ταλαιπωρία στον Προαστιακό Κιάτου. Επιστολή της ¨ΟΙΚΟΣΥΛΚΟ» προς τον Πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
14.4.11
Η κατασκευή και λειτουργία του Προαστιακού Σιδηροδρόμου αποτέλεσε ένα πρώτο βήμα για μία αξιοβίωτη ανάπτυξη της περιοχής και οι πολίτες τον αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή για τα αναμφισβήτητα συγκριτικά πλεονεκτήματά του.
Τον τελευταίο καιρό δυστυχώς όλο και περισσότερα φαινόμενα εγκατάλειψης όχι μόνο απογοητεύουν τους επιβάτες αλλά πλέον υπάρχει οργή για την ταλαιπωρία που υφίστανται στις μετακινήσεις τους και εξηγούμαι:
Στον τερματικό Σταθμό Κιάτου ο ανελκυστήρας που εξυπηρετεί τους επιβάτες κατά της άφιξή τους εδώ και ενάμιση μήνα δεν λειτουργεί!
Αυτό σημαίνει τρομερή ταλαιπωρία των επιβατών που είναι υποχρεωμένοι να «σέρνουν» τις αποσκευές τους στις σκάλες ή να τις ανεβάζουν.
Αν ο ανελκυστήρας δεν μπορεί να λειτουργήσει, γιατί δεν οδηγούνται οι αμαξοστοιχίες στην παράλληλη βορινή γραμμή όπου ο αντίστοιχος ανελκυστήρας λειτουργεί; Ο κόσμος οργισμένος για την συνεχιζόμενη ταλαιπωρία αναρωτιέται αλλά απάντηση δεν παίρνει! Αν κύριε πρόεδρε η εγκατάλειψη αυτή αποσκοπεί στην απαξίωση και την πώλησή του στους Γάλλους, αυτό δεν σας απαλλάσσει από τις ευθύνες σας. Ήδη από πληροφορίες που έχουμε, γνωστή μας κυρία, επιβάτης του προαστιακού. Υπέστη σοβαρό πρόβλημα υγείας στην προσπάθειά της να ανέλθει με τις αποσκευές της την σκάλα και ήδη καταφεύγει στη δικαιοσύνη κατά παντός υπευθύνου.
Δεν θα σταθούμε στα «γκράφιτι» που έχουν καλύψει και τα τζάμια των παραθύρων και ταξιδεύουμε «χωρίς ορατότητα»!
Τα εισιτήρια τα αυξήσατε 50% αλλά για συντήρηση δεν κάνετε τίποτα! Να σας θυμίσω κ. Πρόεδρε ότι στις επιστολές μας έχετε νομική αλλά και ηθική υποχρέωση να απαντάτε.
Με τιμή
Βασίλης Κελλάρης
Τον τελευταίο καιρό δυστυχώς όλο και περισσότερα φαινόμενα εγκατάλειψης όχι μόνο απογοητεύουν τους επιβάτες αλλά πλέον υπάρχει οργή για την ταλαιπωρία που υφίστανται στις μετακινήσεις τους και εξηγούμαι:
Στον τερματικό Σταθμό Κιάτου ο ανελκυστήρας που εξυπηρετεί τους επιβάτες κατά της άφιξή τους εδώ και ενάμιση μήνα δεν λειτουργεί!
Αυτό σημαίνει τρομερή ταλαιπωρία των επιβατών που είναι υποχρεωμένοι να «σέρνουν» τις αποσκευές τους στις σκάλες ή να τις ανεβάζουν.
Αν ο ανελκυστήρας δεν μπορεί να λειτουργήσει, γιατί δεν οδηγούνται οι αμαξοστοιχίες στην παράλληλη βορινή γραμμή όπου ο αντίστοιχος ανελκυστήρας λειτουργεί; Ο κόσμος οργισμένος για την συνεχιζόμενη ταλαιπωρία αναρωτιέται αλλά απάντηση δεν παίρνει! Αν κύριε πρόεδρε η εγκατάλειψη αυτή αποσκοπεί στην απαξίωση και την πώλησή του στους Γάλλους, αυτό δεν σας απαλλάσσει από τις ευθύνες σας. Ήδη από πληροφορίες που έχουμε, γνωστή μας κυρία, επιβάτης του προαστιακού. Υπέστη σοβαρό πρόβλημα υγείας στην προσπάθειά της να ανέλθει με τις αποσκευές της την σκάλα και ήδη καταφεύγει στη δικαιοσύνη κατά παντός υπευθύνου.
Δεν θα σταθούμε στα «γκράφιτι» που έχουν καλύψει και τα τζάμια των παραθύρων και ταξιδεύουμε «χωρίς ορατότητα»!
Τα εισιτήρια τα αυξήσατε 50% αλλά για συντήρηση δεν κάνετε τίποτα! Να σας θυμίσω κ. Πρόεδρε ότι στις επιστολές μας έχετε νομική αλλά και ηθική υποχρέωση να απαντάτε.
Με τιμή
Βασίλης Κελλάρης
0 Response to "Οργή για την ταλαιπωρία στον Προαστιακό Κιάτου. Επιστολή της ¨ΟΙΚΟΣΥΛΚΟ» προς τον Πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ"