Η πενταετής δράση και η παρουσία του Δικτύου Καθηγητών Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας έχει αποδείξει ότι δεν είναι μια θνησιγενής κίνηση διαμαρτυρίας απέναντι στον κατεστημένο συνδικαλισμό αλλά ένα άλλο μοντέλο συνδικαλισμού που αναδεικνύει την ανάγκη μεγαλύτερης αυτονομίας των συνδικάτων.
Αντιταχθήκαμε από την αρχή τόσο στην ιδιώτευση και τις ατομικές λύσεις όσο και στον συντεχνιακό και πελατειακό συνδικαλισμό ο οποίος, όχι μόνο αδυνατεί να αντιμετωπίσει την επίθεση που δεχόμαστε, όχι μόνο αποτελεί μία από τις αιτίες της κρίσης του πολιτικού και κοινωνικού συστήματος αλλά προδίδει και την ίδια την ιστορία του κλάδου μας. Και όλ’ αυτά την ώρα που στην κοινωνία αναβαθμίζεται η ανάγκη του Δημόσιου Σχολείου ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους, τους ελαστικά απασχολούμενους, τους άνεργους, τα θύματα με λίγα λόγια της κρίσης.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η εξασφάλιση των προϋποθέσεων για τη λειτουργία θεσμών, όπως η Ενισχυτική Διδασκαλία και η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη που καταργούνται, ο αγώνας ενάντια στις αναιτιολόγητες παιδαγωγικά συγχωνεύσεις - καταργήσεις κ.λ.π. στηρίζουν σαφώς τις πιο αδύνατες κοινωνικά τάξεις, γεγονός που καθιστά εφικτό το χτίσιμο μιας κοινωνικής συμμαχίας κατά κύριο λόγο με τους γονείς. Μια συμμαχία που σε τελική ανάλυση υπηρετεί τον μείζονα στόχο του κλάδου μας για αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στο 5% του Α.Ε.Π. (15% του προϋπολογισμού).
Όμως πρώτα πρέπει να συμμαχήσουμε μεταξύ μας. Γι’ αυτό:
Απευθυνόμαστε στους συναδέλφους που αισθάνονται ότι το Δημόσιο σχολείο τους ανήκει και θέλουν να το υπερασπιστούν.
Απευθυνόμαστε στους συναδέλφους που υπερασπίζονται τις θέσεις του κλάδου μας χωρίς να παραβλέπουν τις αγκυλώσεις και τις ανεπάρκειές του.
Απευθυνόμαστε στους συναδέλφους που είναι πρωτοπόροι όχι μόνο στους συνδικαλιστικούς αγώνες αλλά και στον καθημερινό αγώνα της διδασκαλίας μέσα στην τάξη.

Τους καλούμε να ενημερωθούν για τις απόψεις και τις προτάσεις μας τις οποίες θα καταθέσουμε στο 15ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ και μεταξύ αυτών:
• Λεπτομερές σχέδιο για έναν αξιοκρατικό και διαφανή τρόπο ανάδειξης στελεχών εκπαίδευσης.
• Υιοθέτηση διακήρυξης για τον ρόλο των εκπαιδευτικών στον αγώνα για την αντιμετώπιση των κλιματικών αλλαγών και έκδοση ψηφίσματος ενάντια στη χρήση της πυρηνικής ενέργειας.
• Θεσμοθέτηση πρακτικής άσκησης για τους μαθητές του ΕΠΑΛ, κατά τη διάρκεια του προτεινόμενου από την ΟΛΜΕ μεταλυκειακού έτους ειδίκευσης.
• Υιοθέτηση από το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ πρότασης - εισήγησης για χάραξη ενός προγράμματος δράσης που θα στοχεύει στην προώθηση και των κλαδικών μας ζητημάτων (π.χ. χορήγηση αναδρομικών ειδικού επιδόματος).

Ένα πρόγραμμα που θα κλιμακώνει τις κινητοποιήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, ξεκινώντας από μορφές δράσης που δεν εξαντλούν οικονομικά τους συναδέλφους αλλά ταυτόχρονα αναδεικνύουν τα προβλήματα της Παιδείας και των εκπαιδευτικών (π.χ. μη παράδοση βαθμολογίας τριμήνου ή τετράμηνου), με σαφή όμως προοπτική τις κινητοποιήσεις ακόμη και κατά τη διάρκεια των τελικών ή και Πανελληνίων Εξετάσεων. Εννοείται ότι όλα αυτά δεν αποκλείουν την συμπαράταξη με όλους τους εργαζόμενους σε κοινούς αγώνες που αφορούν κοινά ζητήματα.
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ"