Στραγγάλισμα του Τουρισμού φοβάται η Νέα Δημοκρατία, μετά τις νέες αυξήσεις στο ΦΠΑ που καθιστούν την Ελλάδα όλο και λιγότερο ανταγωνιστική σε σχέση με τις γειτονικές χώρες.


Η ΝΔ έχει ήδη από τον περασμένο Μάιο ταχθεί υπέρ της μείωσης των συντελεστών του ΦΠΑ ανά κατηγορία σε 19% -από 23%- και 9% -από 13%-, ενώ έχει προτείνει ακόμη χαμηλό συντελεστή 4,5% για τον τουρισμό.

Ωστόσο οι τελευταίες εξελίξεις έχουν δημιουργήσει ανησυχία στο οικονομικό επιτελείο της «Συγγρού», με επιτελικά στελέχη να μιλούν για «μακρά έρημο» και για τραγικές συνέπειες της παράλογης και καταστροφικής αύξησης του Φ.Π.Α. στην εστίαση, από το 13% στο 23%, ήδη.

Η αξιωματική αντιπολίτευση κρίνει μάλιστα, πως οι θέσεις της δεν αμφισβητούνται ούτε από τον ίδιο τον Ευάγγελο Βενιζέλο, αφού, όπως λένε, ο ίδιος «αναγνωρίζει ότι αυτό που κάνει “δεν είναι ούτε δίκαιο ούτε λογικό”, αλλά επιμένει στο άδικο και το λάθος», ενώ επισημαίνουν πως τα πρώτα θύματα εμφανίστηκαν ήδη και δεν είναι άλλοι από τους νησιώτες και τους ταξιδιώτες, αφού η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας ανακοίνωσε την Παρασκευή αυξήσεις, από 1η Σεπτεμβρίου, κατά 10%, σε όλες τις τιμές των “αγαθών” που πωλούνται στους χώρους εστίασης των πλοίων.

Ανάκληση των μέτρων και παρεμβάσεις ζητά η «Συγγρού»

Πέραν της ανάκλησης των ανωτέρω αποφάσεων, η ΝΔ καλεί τον Ευάγγελο Βενιζέλο να μην «επιμείνει στο λάθος», αλλά να υιοθετήσει τις θέσεις της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως για τον τουρισμό, με πρώτη την πρόταση Σαμαρά –ήδη από το Ζάππειο ΙΙ- χαμηλό συντελεστή 4,5% στον τουρισμό.

Την ίδια ώρα, τα αρμόδια όργανα του κόμματος υπενθυμίζουν πως η ΝΔ, συμπεριφέρεται ως υπεύθυνη αντιπολίτευση και πως δεν περιορίζεται στη στείρα άρνηση και καταγγελία των κυβερνητικών αποφάσεων, επικαλούμενα τις πρόσφατες προτάσεις του Αντώνη Σαμαρά και την έκκλησή του για υπογραφή ενός «εθνικού συμβολαίου για τον Τουρισμό».

Ο πρόεδρος της ΝΔ, πρότεινε συγκεκριμένα:

• την ίδρυση αυτόνομου υπουργείου τουρισμού

• τη δημιουργία εταιρίας μάρκετινγκ με τη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, προκειμένου να υπάρξει αποτελεσματικός συντονισμός στη διαφήμιση και την προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος, ιδιαίτερα στο εξωτερικό

• την καθιέρωση μειωμένων και ανταγωνιστικών συντελεστών ΦΠΑ για τις τουριστικές υπηρεσίες

• την εξειδίκευση του χωροταξικού σχεδίου για τον τουρισμό

• την μείωση της γραφειοκρατίας

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Προβληματισμένος ο Σαμαράς από τη «θηλιά» στον Τουρισμό"