... και αφήνει πίσω της τη διαφήμιση μέσω τηλεόρασης
Το διαδίκτυο φαίνεται πως επιλέγουν για να διαφημιστούν οι επενδυτές στη Βρετανία προσεγγίζοντας το κοινό τους μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης και σελίδων που προβάλλουν βίντεο.
Η έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC διαπιστώνει ότι οι διαφημίσεις στο ίντερνετ αυξήθηκαν κατά 13,5% στους πρώτους έξι μήνες του 2011, κατακτώντας μερίδιο 27% στην αγορά. Το μερίδιο της τηλεόρασης στη διαφήμιση έφτασε το 26%.
Στον τομέα του ίντερνετ το 58% των εσόδων προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης, το 23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες.
Η εταιρεία ZenithOptimedia στην έκθεσή της προέβλεψε ότι το μερίδιο του ίντερνετ στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.
Το διαδίκτυο φαίνεται πως επιλέγουν για να διαφημιστούν οι επενδυτές στη Βρετανία προσεγγίζοντας το κοινό τους μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης και σελίδων που προβάλλουν βίντεο.
Η έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC διαπιστώνει ότι οι διαφημίσεις στο ίντερνετ αυξήθηκαν κατά 13,5% στους πρώτους έξι μήνες του 2011, κατακτώντας μερίδιο 27% στην αγορά. Το μερίδιο της τηλεόρασης στη διαφήμιση έφτασε το 26%.
Στον τομέα του ίντερνετ το 58% των εσόδων προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης, το 23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες.
Η εταιρεία ZenithOptimedia στην έκθεσή της προέβλεψε ότι το μερίδιο του ίντερνετ στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.
0 Response to "«Καλπάζει» η διαφήμιση στο διαδίκτυο στη Βρετανία"